MuscleMeat

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Tuurlijk joh gooi het maar weer op comot theorie dat gesmolten staal dat nano thermiet bevat is zeker ook conspiracy. Types zoals jij zorgen er altijd voor dat er oorlogen komen omdat ze te schijterig zijb om hun bek open te trekken en critische vragen te stellen. Jammer dat ik nu alleen mijn mob bij me heb.

Tuurlijk joh gooi het maar weer op comot theorie dat gesmolten staal dat nano thermiet bevat is zeker ook conspiracy. Types zoals jij zorgen er altijd voor dat er oorlogen komen omdat ze te schijterig zijb om hun bek open te trekken en critische vragen te stellen. Jammer dat ik nu alleen mijn mob bij me heb.

Ja hoor meneer de criticus, blijf maar vooral denken dat je een kritische geest ben i.pv. een verwarde geest.

En je hoeft niks aan te nemen van dit verhaal maar doe op zn minst zelf onderzoek ipv dat mainstream media crap te geloven.

En je hoeft niks aan te nemen van dit verhaal maar doe op zn minst zelf onderzoek ipv dat mainstream media crap te geloven.

Wat denk je dat ik (zeer uitgebreid) gedaan heb dan? Mijn conclusie is dan gewoon dat complottheoristen een bende idioten zijn. Wordt tijd dat de Navy Seals daar ook maar eens langsgaan. Hoor je al een helicopter boven je rondsingelen, de Reptilians komen je halen!!

Ja hoor meneer de criticus, blijf maar vooral denken dat je een kritische geest ben i.pv. een verwarde geest.

Haha waarom een verwarde geest mafkees? Zelfs de nine eleven comissie had geen verklaring waarom wtc7 instortte en jij noemt mij crap praten? Volgens mij heb jij eerder mentaal problemen ipv logisch leren na denken.

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Wat denk je dat ik (zeer uitgebreid) gedaan heb dan? Mijn conclusie is dan gewoon dat complottheoristen een bende idioten zijn. Wordt tijd dat de Navy Seals daar ook maar eens langsgaan. Hoor je al een helicopter boven je rondsingelen, de Reptilians komen je halen!!

Gast je bent gewoon een domkop een voorbeeld van hoe iemand gebrainwashed is. Het feit dat je over reptilians begint zegt al genoeg. Kerel wat er op de dag van nine eleven gebeurd is spreekt de wetten van natuur en zwaartekracht tegen en dit wordt door vele expers plus bewijs uitgelegd waaronder de heer richard gage. Leer eens speurwerk te doen ipv een mong**l uit te hangen

Haha waarom een verwarde geest mafkees? Zelfs de nine eleven comissie had geen verklaring waarom wtc7 instortte en jij noemt mij crap praten? Volgens mij heb jij eerder mentaal problemen ipv logisch leren na denken.

18 posts en nu al een ban, dat doe je snel. :D

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Gast je bent gewoon een domkop een voorbeeld van hoe iemand gebrainwashed is. Het feit dat je over reptilians begint zegt al genoeg. Kerel wat er op de dag van nine eleven gebeurd is spreekt de wetten van natuur en zwaartekracht tegen en dit wordt door vele expers plus bewijs uitgelegd waaronder de heer richard gage. Leer eens speurwerk te doen ipv een mong**l uit te hangen

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

**** you too!

(kon ook wel weten dat je emotioneel zou worden, dat heb je met die verwarde figuren).

Uiteindelijk zijn ze met een officieel rapport gekomen, dat de oorzaak de brand was die overgeslagen was van de twin towers. :roflol:
Overigens de 1e keer dat een gebouw van deze omvang zo mooi instort doormiddel van brand.

:roflol: EricR, de bestrijder van het kwaad.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:45 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=XnPEUaVT7mg

Ben inderdaad een mong**l dat ik dit soort filmpjes nog post maar het blijft zo leuk die emotionele alu-hoedjes.

Dat gebouw was dan niet eens door een vliegtuig geraakt en veel kleiner van omvang. De TU was natuurlijk ook gewoon volgeladen met TNT!! Heb gehoord dat ze thermiet hebben gevonden in Delft!!

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:48 ----------

Precies wat ik dus bedoel altijd terugkrabbelen en schelden als ze geen antwoord hebben. Triest figuur zul je wel voelen zeg.

He Leipkees, wie begon mij een mong**l te noemen en ander geneuzel? Dat ik alle complottheoristen idioten noem en jij je voelt aangesproken ligt toch echt aan jou.

Zal ik maar weer gewoon al je topics terugzetten?

Thanks voor het filmpje, nu kun je duidelijk het verschil zien.

wtc7collapse.gif

En maar bezig blijven ook :roflol: Virusje, jij bent zeker ook zo iemand die een aangifte gaat doen bij de politie van mishandeling als je een klap terug krijgt terwijl je vlak er voor iemand helemaal de t*ring hebt geslagen. Als je altijd maar het halve verhaal verteld blijf je natuurlijk hoe dan ook geloven in je eigen leugens.

de tsunami in japan was ook een inside job, je zag duidelijk dat de golven een verkeerd patroon volgden

Uiteindelijk zijn ze met een officieel rapport gekomen, dat de oorzaak de brand was die overgeslagen was van de twin towers. :roflol:
Overigens de 1e keer dat een gebouw van deze omvang zo mooi instort doormiddel van brand.

Dat verslag waar jij het over hebt is meer dan vijf of zes jaar oud toeb ze met bewijs aab kwamen zetten over nano therniet hadden ze opeens geen verklaring voor. En weet je wat de nine eleven comissie heeft gezegt laatst? "The comission was made to fail". Dat zegt me genoeg lijkt mij.

Sinds EricR mod op dbb is geloof ik ook in complottheorieën.

Ik vind het zeer zwak van de door de media geïndoctrineerde Bush-volgertjes om iedereen die enige twijfel heeft bij de verklaring van de Amerikaanse overheid/media in een hokje te plaatsen, vervolgens de meeste belachelijke complottheorie eruit pikken, net doen of iedereen dat gelooft en ze vervolgens belachelijk maken op grond daarvan.

Als iemand het gek vind dat Osama in zee is gedumpt en ze geen bewijs hebben gegeven dat ie dood is meteen veronderstellen dat ze geloven in allerlei theorieën met explosieven en raketten die in het Pentagon zijn geschoten. Wat een sterke argumentatie.

Aangezien jullie met zulke overtuigende argumenten komen, geef ik me over!

Sheeple-jerk-2.png

Bush = god!! All hail to George!!

Bush-volgertjes :roflol: Kom op mannen, neem die anti-psychose pillen eens op tijd in.

Terug
Naar boven