AndroidHealthClinic

Breaking News Osama Bin Laden gedood!

Ze vriendjes zullen wel weer wraak willen nemen.

Foto is officieel nep:

2nvz3ol.jpg

Laatst bewerkt:
De complotdebielen zullen binnenkort wel weer helemaal losgaan nu ze weten dat het lichaam van Osama 'verdonkeremaand' is. Hij ligt ergens op de bodem van de oceaan op dit moment.
Even domme vraag tussendoor maar waar heb je gehoord dat zijn lichaam in de oceaan gedumpt is?

Ik ben wel erg benieuwd naar die foto's. So far is het wel een apart verhaal.

Je moet wel ingelogd zijn op bb.com gok ik;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1krKD.png

4gji1w.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit

Ik vind het persoonlijk vreemd dat ook in een (westerse) beschaving de dood van een mens gevierd wordt als een positieve verwezenlijking.

of hoe mensen meer op elkaar lijken dan ze eigenlijk zouden willen

Osama was geen mens het was een duivel en duivelsmogen doodgeviert worden van mij part. Toen ik het hoorde spoot ik zo maar alles eronder...

Dit

Ik vind het persoonlijk vreemd dat ook in een (westerse) beschaving de dood van een mens gevierd wordt als een positieve verwezenlijking.

Ja maar, ja maar.. als wij het doen is het anders. Je snapt het gewoon niet man!!!!!

LOL

geloven jullie dit echt? Stupid people :roflol:

Dit

dat was ook mijn gedacht. Ik moest er een beetje van walgen...

Dit

Foto 1: massamoordenaar is gevonden en gedood in schietgevecht bij arrestatie. Mensen reageren opgelucht dat de man eindelijk gevonden is.

Foto 2: de dood van duizenden onschuldige mensen wordt gevierd.

Je hersenen gebruiken kan soms geen kwaad.

Terug
Naar boven