Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iddMalloot? Het was gewoon de Amerikaanse regering hoor die erachter zat, Osama hebben ze omgekocht en het WTC is neergehaald door explosieven.
Foto is officieel nep:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Foto is officieel nep:
Even domme vraag tussendoor maar waar heb je gehoord dat zijn lichaam in de oceaan gedumpt is?De complotdebielen zullen binnenkort wel weer helemaal losgaan nu ze weten dat het lichaam van Osama 'verdonkeremaand' is. Hij ligt ergens op de bodem van de oceaan op dit moment.
Even domme vraag tussendoor maar waar heb je gehoord dat zijn lichaam in de oceaan gedumpt is?
Alles behalve de verwijzingen naar 'god'. Maar dat is helaas traditie.
Dit
Ik vind het persoonlijk vreemd dat ook in een (westerse) beschaving de dood van een mens gevierd wordt als een positieve verwezenlijking.
of hoe mensen meer op elkaar lijken dan ze eigenlijk zouden willen
Osama was geen mens het was een duivel en duivelsmogen doodgeviert worden van mij part. Toen ik het hoorde spoot ik zo maar alles eronder...
Dit
Ik vind het persoonlijk vreemd dat ook in een (westerse) beschaving de dood van een mens gevierd wordt als een positieve verwezenlijking.
Dit
Even domme vraag tussendoor maar waar heb je gehoord dat zijn lichaam in de oceaan gedumpt is?
Osama was geen mens het was een duivel en duivelsmogen doodgeviert worden van mij part. Toen ik het hoorde spoot ik zo maar alles eronder...
Foto 1: massamoordenaar is gevonden en gedood in schietgevecht bij arrestatie. Mensen reageren opgelucht dat de man eindelijk gevonden is.Dit