MuscleMeat

Ostarine(10mg) + mk677 (12,5mg) met bloedwerk

Thx voor je reactie! Jij ook bekend met Osta? Wat is de laagste dosering die jij hebt gebruikt. En wat vond je er van?
Ik doe geen SARMS
Heb wel MK-677 gedaan, vond de slaap echt top maar voorderest niet veel aan
Alhoewel ik het voor de honger + slaap nog wel zou willen toevoegen eind bulk/blast , vind het alleen te duur

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 15 december een kleine week bezig. Heb weer een heerlijke workout gehad bij elke oefening wel een of twee herhalingen meer. Maar of het van de osta komt geen idee….. verder wel echt geweldige pomp + vasculariteit vooral de vasculariteit meer dan normaal. Denk dat de osta nu langzaam in mijn systeem begint te komen dus ben benieuwd naar de aankomende dagen.

Zal het veel verschil zijn als ik na 3 weken verhoog naar 15mg?

Wat ik vergeten ben om te vertellen is dat ik 5 maanden geleden door mijn rug ben gegaan en hier nogsteeds last van heb. Ondanks bepaalde oefeningen vermijden. En naar de fysio gaan. Ik hoop dat de osta en mk hier misschien ook wel iets aan kan bijdragen qua herstel. Ik zal jullie hier van op de hoogte houden.

Vandaag echt een super training gehad.
Elke oefening of gewicht of herhalingen flink omhoog. Kon maar door blijven gaan.
Heb het idee dat het vanaf gisteren echt meer begint te werken.
Ben benieuwd de aankomende dagen wat het met mijn lichaam doet.
Verder half jaar niet meer gebankdrukt. En gister ff 100kg gepakt alsof het niks was. Terwijl het voorheen altijd wel echt mijn pr was…

Ben benieuwd naar komende dagen. Heb nu echt het idee dat de Ostarine begint te werken.
Ben ook echt benieuwd wat ik daadwerkelijk gain met 10mg en dan evt in de 3e-4e week naar de 15mg.

Vandaag weer lekker getraind. Een pull workout.
Waarvan ik bij veel oefeningen 2-4 herhalingen omhoog of iets van gewicht omhoog ben gegaan. ten opzichte van 5 dagen terug. Merk nu de Ostarine wel werken. Zal vast nog wel een beetje placebo zijn. Maar kan me niet voorstellen dat het alleen maar placebo is.
Morgen pushday en overmorgen legday.
Ben benieuwd. Zal deze week weer een update plaatsen.

Qua onderdrukking geen last van tot nu toe.
Sex drive is het zelfde als ik normaal altijd heb.
Verder is het zwetend wakker worden wel weg de laatste 3 dagen geen last meer van gehad.

Qua voeding eet ik gewoon t zelfde als voor dit kuurtje.

Als je verder geen ervaring met AAS of andere prestatie verhogende middelen zal het gevoelsmatig uiteraard wel effect hebben!
Momenteel bijna 2 weken klaar met mijn LGD 4033 5mg cycle van 8 weken. Vloog van 79 kg naar 88kg in 2 maanden tijd waarbij ik ook vocht vast hield. Nu ben ik in de ochtend rond de 85kg. Gisteren een huidplooimeting laten doen waar ik vandaag de uitslag van krijg.

Ik had ook wel last van het zogenoemde placebo effect, ik ging 6 a 7 dagen in de week sporten met een PPL schema en had er een goede kick in. Dit ook voornamelijk door goede pumps en gym performance. Echter weet ik niet of alles aan de LGD toegeschreven kan worden. Een combinatie van hard trainen, goed slapen en goed eten doet ook wonderen.

Had ik dit ook naturel gekunt? Vast wel! Maar de extra stok achter de deur was wel lekker!

Verder ook weinig last gehad van sides, wel laatste 2 weken Enclo bijgenomen omdat ik merkte dat ik lichtelijk supressed was.

Dit is enkel mijn ervaring omdat je weinig info kon vinden met low dosed logs.

Ga binnenkort beginnen met een RAD 140 cut (ook low dosed), kijken waar t strand :)

Suc6!
Chil heel benieuwd trouwens. Ga je dit ook loggen?

Vandaag 21-12-22 Legday: ook weer een geweldige training gehad. Bij verschillende oefeningen wederom. Weer gewicht en herhalingen omhoog.
En dat met pas 10mg. Ik ben benieuwd morgen train ik nog en dan neem ik weer een rustdag. Merk dat ik echt vooruit ga…

Verder nog geen bijwerkingen ervaren. Had gister wat rode uitslag op mijn schouder maar was de volgende ochtend weg. Geen idee of dit van de warmte was of van de osta.

23-12-22: vandaag pushday gehad. Met veel oefeningen in gewicht omhoog gegaan. Van 28kg schouders naar 30kg zelfde aantal herhalingen. En nog andere oefeningen die toch elke keer makkelijker gaan.

Gisteren ook een geweldige training gehad.

Mijn huiduitslag is trouwens weg. Was denk ik van de warmte. Train in trui.

Verder ben ik blij verrast wat 10mg osta in combinatie met mk677 doet.

Nu met kerst even 2 rustdagen en dan weer knallen.

Iemand nog tips of vragen? Ik hoor het graag.
Krijg weinig reacties. Dus vraag me af wie nou echt in is en mee leest. En of de mensen die meelezen ook vragen of iets hebben.
Ben ik duidelijk genoeg?

Alvast bedankt! Binnenkort weer een update.

Verder trouwens niks van onderdrukking gevoelt tot nu toe. Hoe voelt dat überhaupt?

Is wel duidelijk...ik lees vooral mee. Ga zo door :thumb:

Daarom stel ik de vraag. Ik lees bij sommige logs na 4-5 weken onderdrukt voelen.
Ik vraag me sws af hoeveel 10mg osta (met uitbouw tot 15mg) echt onderdrukt.
Denk dat het meer tussen de oren zit. Komt van veel onzin online lezen en twijfel. Net als mensen die zich ineens niet goed voelen na inject(zweet uitbraak en angstgevoelens, wat heb ik nu weer gedaan)

26–12-22: legday
Vandaag weer een heerlijke workout gehad. +10kg met het zelfde aantal herhalingen op de legpress. En echt merkbaar sterker. Verder alle andere oefeningen ook of het zelfde gewicht en herhalingen of ook weer omhoog.

Verder geen last van bijwerkingen tot nu toe. Ook geen verhoogd libido, mijne was altijd al hoog. Maar niet verhoogd voor mijn gevoel.

Ben heel erg tevreden met 10mg osta en 12,5mg mk677.

Ben me zelf aan het afvragen of ik wel moet verhogen na 15mg osta. Als ik nu al steeds vooruit ga. Wat denken jullie?
Want hoe meer osta hoe meer onderdrukking. Vandaar de twijfel.

Verder heb ik als pct regenerate. Ik zal een foto toevoegen van de inhoud. Zal dit voldoende zijn? 4 capsules per dag tot het potje op is. Begin dan aan het einde van mijn kuur.

Verder heb ik nu sws een lever supplement en testbooster (staat bij voor pct of tijdens de kuur). meelopen.

Hoor graag jullie mening en ervaringen. Waardeer het 🙏🏽

Bijlagen

• A28168F4-E84B-4AC4-AFBD-1F4D968ECA77.jpeg
    A28168F4-E84B-4AC4-AFBD-1F4D968ECA77.jpeg
    90,8 KB · Weergaven: 195
En wanneer is het beste moment om weer mijn bloedwerk te controleren? Na mijn pct of gelijk na mijn kuur en wachten of een pct nodig is?

Terug
Naar boven