Als je verder geen ervaring met AAS of andere prestatie verhogende middelen zal het gevoelsmatig uiteraard wel effect hebben!
Momenteel bijna 2 weken klaar met mijn LGD 4033 5mg cycle van 8 weken. Vloog van 79 kg naar 88kg in 2 maanden tijd waarbij ik ook vocht vast hield. Nu ben ik in de ochtend rond de 85kg. Gisteren een huidplooimeting laten doen waar ik vandaag de uitslag van krijg.
Ik had ook wel last van het zogenoemde placebo effect, ik ging 6 a 7 dagen in de week sporten met een PPL schema en had er een goede kick in. Dit ook voornamelijk door goede pumps en gym performance. Echter weet ik niet of alles aan de LGD toegeschreven kan worden. Een combinatie van hard trainen, goed slapen en goed eten doet ook wonderen.
Had ik dit ook naturel gekunt? Vast wel! Maar de extra stok achter de deur was wel lekker!
Verder ook weinig last gehad van sides, wel laatste 2 weken Enclo bijgenomen omdat ik merkte dat ik lichtelijk supressed was.
Dit is enkel mijn ervaring omdat je weinig info kon vinden met low dosed logs.
Ga binnenkort beginnen met een RAD 140 cut (ook low dosed), kijken waar t strand
Suc6!