XXL Nutrition

Ouders <-> Whey

Koekies

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
83kg
Hallo allemaal,
ik train nu toch al een jaartje en heb in het begin heel eventjes wat proteïneshakes gedronken, nu train ik echter al 6 maanden zonder enig supplement en zou ik toch graag een pot whey kopen. Het probleem echter is dat ik niet mag van mijn ouders! Ze vertrouwen het niet en zijn bij een kinesist en diëtist informatie gaan vragen. En zoals je vast wel kon verwachten hebben die zitten zagen dat het heel slecht is voor de nieren enzovoort. Resultaat : Ik mag geen pot Whey kopen tot ik het huis uit ben dan doe je maar wat je wilt zeggen ze. Heeft er iemand een idee hoe ik hun toch kan overtuigen want ik heb hen de hele werking enzovoort al uitgelegd maar na die twee adviezen weigeren ze mij te geloven. De eigenaar van de fitness zei dat ik hen kon meenemen naar de sportdokter en dat wil ik wel proberen als ik hun zover kan krijgen.

Bedankt

stiekem zelf kopen en anders meer eiwitten uit gewone voeding.

Eiwitten slecht voor nieren ?
Pas bij erg overdreven inname toch (weet dit niet helemaal zeker).
Zou misschien inderdaad de hulp van de eigenaar van sportschool vragen.
Stiekem kopen kan ook maar ja als ze er zo op tegen zijn kun je onnodige problemen krijgen.

Wil je zelf fanatiek gaan sporten ipv hele dag achter de tv/pc met een zak chips is het wéér niet goed.
Ouders...

probeer hen anders te vragen of je jouw voeding echt mag toespitsen op je training. Als 16jarige zou dat ook al mooi zijn. En drink mss stiekem in de zaal een shake. Heb je die toch al binnen :-)

Die fysiotherapeut en diëtist moeten echt een andere baan gaan zoeken. Whey isolaat is een van de veelzijdige en schone vormen van eiwit.

Probeer inderdaad die sportdokter of ga langs een sportmedisch centrum met je ouders. Misschien overtuigt dat ze.

Als dat niet lukt gewoon pot whey bestellen en met geluk verstoppen en gebruiken.

Als dat niet lukt... nieuwe ouders bestellen. :p

EDIT: OF ! Vraag aan iemand in je sportschool, een begeleider of de eigenaar of zij een pot whey kunnen bestellen en dat je dan hun betaalt. En dat je die pot daar in een kluisje ofzo kan laten staan en dan daar kan vullen en drinken na je krachttraining. Als je het rustig uitlegt zullen ze je vast helpen!

Laatst bewerkt:
je bent 16?
gewoon bestellen als je het eenmaal hebben gaan ze het echt niet weggooien hoor!

Waarom zou je ze weer willen gebruiken? Heb je er meer baat bij?

je ouders hebben gelijk!
ik heb deze lengte en bw ook bereikt without whey

Kap een liter cecemel binnen na de training. Op je 16 heb je helemaal geen whey nodig om vooruit te gaan.

Gewoon geen whey gebruiken ? maar meer kwark etc eten ?

Gewoon kopen en verstoppen, deed ik ook. Zet hem in je kast of onder je bed, en neem een grote shakebeker melk mee naar boven, schep de whey er daar bij. Heb ik 2 maanden verborgen gehouden op die mannier, nu ben ik zo breed dat ze me toch nix kenne maken:P

je bent 16?
gewoon bestellen als je het eenmaal hebben gaan ze het echt niet weggooien hoor!
Doen ze wel hoor :p
Maar na tijdje worden ze het weggooien beu .. :( :p

Maar ja zoals iedereen zegt kan je het gemakkelijker uit je voeding halen als je zo oud bent.

Altijd lachen ...

Je bent 16.. je mag coïtus hebben, je mag op een brommer rijden, je mag alcohol en sigaretten kopen, maar oh whey ;) als je een voedingssupplement koopt.

• Topic Starter Topic Starter
Altijd lachen ...

Je bent 16.. je mag coïtus hebben, je mag op een brommer rijden, je mag alcohol en sigaretten kopen, maar oh whey ;) als je een voedingssupplement koopt.

wat een machtige woordspeling
en bedankt voor alle reacties,
nu zit het zo dat ik heel veel mag voor mijn leeftijd en dat wil ik niet verkloten door het stiekem te doen want geloof me mijn moeder vind het toch.
Ik kan inderdaad gewoon zonder trainen maar dat zou wel jammer zijn aangezien ik overal lees dat het best handig is na je training.
En dat idee van pot in een kluisje had ik ook overwogen en dat zou wel mogen maar dan moet ik daar een pot kopen en das 54 euro voor 2 kilo (80%) dus dat is me net ietsje te duur.

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

oja sanctie als ik het toch kocht en ze vonden het is abonnement vd fitness zelf betalen en 140 euro per half jaar hoest ik liever niet op voor wat eiwitten

54 euri voor 2 kilo!!!!!
dude, they're screwing you.................

en waar verstop je het dan.......onder je bed?
er zijn zat plaatsen, koop een pot en bewaar het in zakjes als het moet, zet die zakjes tussen je kleding of in je (oude) schooltas? niet goed geld terug:D

• Topic Starter Topic Starter
54 euri voor 2 kilo!!!!!

er zijn zat plaatsen, koop een pot en bewaar het in zakjes als het moet, zet die zakjes tussen je kleding of in je (oude) schooltas? niet goed geld terug:D
nog zo'n idee dat ik al overwogen had en moest ik besluiten het toch te doen ondanks de mogelijke sancties zal dit hoogstwaarschijnlijk ook de manier zijn.

54 euri voor 2 kilo!!!!!

:roflol:Denken ze straks nog dat ie aan het dealen is.
"nee mam is mijn whey, is echt geen drug".:hahaha:

Waarom ga je dan niet aan de drugs, kan net zo goed. Wat een gezeik die k*t ouders.
Je mag je half dood zuipen met wisky maar een potje eiwit, wat een domme mensen, vooral als ze zeggen van als je 18 bent moet je het zelf weten, alsof dat dan wat uitmaakt niet te geloven wat een domme mensen.

Terug
Naar boven