XXL Nutrition

Ouders <-> Whey

Koekies

Cool Novice
15 jaar lid
Waardering
5
Lengte
1m79
Massa
83kg
Hallo allemaal,
ik train nu toch al een jaartje en heb in het begin heel eventjes wat proteïneshakes gedronken, nu train ik echter al 6 maanden zonder enig supplement en zou ik toch graag een pot whey kopen. Het probleem echter is dat ik niet mag van mijn ouders! Ze vertrouwen het niet en zijn bij een kinesist en diëtist informatie gaan vragen. En zoals je vast wel kon verwachten hebben die zitten zagen dat het heel slecht is voor de nieren enzovoort. Resultaat : Ik mag geen pot Whey kopen tot ik het huis uit ben dan doe je maar wat je wilt zeggen ze. Heeft er iemand een idee hoe ik hun toch kan overtuigen want ik heb hen de hele werking enzovoort al uitgelegd maar na die twee adviezen weigeren ze mij te geloven. De eigenaar van de fitness zei dat ik hen kon meenemen naar de sportdokter en dat wil ik wel proberen als ik hun zover kan krijgen.

Bedankt

stiekem zelf kopen en anders meer eiwitten uit gewone voeding.

Eiwitten slecht voor nieren ?
Pas bij erg overdreven inname toch (weet dit niet helemaal zeker).
Zou misschien inderdaad de hulp van de eigenaar van sportschool vragen.
Stiekem kopen kan ook maar ja als ze er zo op tegen zijn kun je onnodige problemen krijgen.

Wil je zelf fanatiek gaan sporten ipv hele dag achter de tv/pc met een zak chips is het wéér niet goed.
Ouders...

probeer hen anders te vragen of je jouw voeding echt mag toespitsen op je training. Als 16jarige zou dat ook al mooi zijn. En drink mss stiekem in de zaal een shake. Heb je die toch al binnen :-)

Die fysiotherapeut en diëtist moeten echt een andere baan gaan zoeken. Whey isolaat is een van de veelzijdige en schone vormen van eiwit.

Probeer inderdaad die sportdokter of ga langs een sportmedisch centrum met je ouders. Misschien overtuigt dat ze.

Als dat niet lukt gewoon pot whey bestellen en met geluk verstoppen en gebruiken.

Als dat niet lukt... nieuwe ouders bestellen. :p