- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is pertinente onzin wat je aangeeft en dat weet je.![]()
nee hoor ... want jullie mix heeft het bv niet...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is pertinente onzin wat je aangeeft en dat weet je.![]()
Ik zeg toch net dat jullie mix het niet had... En dan help ik XXL?
![]()

Je bent nou een beetje vervelend aan het doen. Je weet heel goed hoe het zit. Wees er maar trots op.![]()

Vervelend?
Ik zou gewoon eerder jullie Mix kopen dan jullie whey. Zo simpel is het. Wat maakt dat nu uit?
En mijn laatste bestelling was trouwens bij jullie![]()

bestel gewoon de sample packs Matthijs ... dan weet je het gelijk zonder dat het je al teveel geld kost

Ja dat klopt helemaal. Onze Whey-leverancier Volactive heeft inderdaad erin gestaan. Een leuk en mooi proces, weet je nu precies waar Whey vandaan komt. Inderdaad, goedkoop kan ook duurkoop zijn. Echter, als je eenmaal de Whey Perfection geproeft hebt, weet je gewoon dat je goed zit, lekker van smaak en 100% top kwaliteit van Volactive zoals je zelf gezien hebt!Het is jammer dat TS net de sample acties van B&F en XXL heeft gemist, dan had hij, gebaseerd op eigen ervaring, een goede keuze kunnen maken. Is de leverancier van B&F niet laatst in een reportage in de muscle & fitness of een dergelijk blad geweest?
Best interessant, vroeger werd Whey gezien als afval. xD
Wat mijn ervaring wel is, kijk goed naar de getallen. Nu maakt dat bij B&F en XXL niet zoveel uit, maar bij veel andere merken is goedkoop niet altijd een goede koop.