XXL Nutrition

whey aanschaffen

nee hoor ... want jullie mix heeft het bv niet...

Het is praktisch 100% onmogelijk. Je probeert XXL te helpen door onzin te verkopen. Prima als je voor xxl post (zie postverleden) maar hou het eerlijk! Dit is totale onzin en dat weet je! Met Whey Perfection kies je voor de beste instant Whey kwaliteit in Europa, beter is er niet.

:roflol: Ik zeg toch net dat jullie mix het niet had... En dan help ik XXL? :roflol:

170b46e0-09e9-4ff8-970d-b0f60815895c.jpg

Vervelend?

Ik zou gewoon eerder jullie Mix kopen dan jullie whey. Zo simpel is het. Wat maakt dat nu uit?
En mijn laatste bestelling was trouwens bij jullie :p

Je verkoopt onzin en nu probeer je het te verdraaien.
Dank je, voor de bestelling. :)

bestel gewoon de sample packs Matthijs ... dan weet je het gelijk zonder dat het je al teveel geld kost

Het is jammer dat TS net de sample acties van B&F en XXL heeft gemist, dan had hij, gebaseerd op eigen ervaring, een goede keuze kunnen maken. Is de leverancier van B&F niet laatst in een reportage in de muscle & fitness of een dergelijk blad geweest?

Best interessant, vroeger werd Whey gezien als afval. xD

Wat mijn ervaring wel is, kijk goed naar de getallen. Nu maakt dat bij B&F en XXL niet zoveel uit, maar bij veel andere merken is goedkoop niet altijd een goede koop.

---------- Post toegevoegd Mon 26 Nov 2012 om 13:10 ----------

Het is jammer dat TS net de sample acties van B&F en XXL heeft gemist, dan had hij, gebaseerd op eigen ervaring, een goede keuze kunnen maken. Is de leverancier van B&F niet laatst in een reportage in de muscle & fitness of een dergelijk blad geweest?

Best interessant, vroeger werd Whey gezien als afval. xD

Wat mijn ervaring wel is, kijk goed naar de getallen. Nu maakt dat bij B&F en XXL niet zoveel uit, maar bij veel andere merken is goedkoop niet altijd een goede koop.
Ja dat klopt helemaal. Onze Whey-leverancier Volactive heeft inderdaad erin gestaan. Een leuk en mooi proces, weet je nu precies waar Whey vandaan komt. Inderdaad, goedkoop kan ook duurkoop zijn. Echter, als je eenmaal de Whey Perfection geproeft hebt, weet je gewoon dat je goed zit, lekker van smaak en 100% top kwaliteit van Volactive zoals je zelf gezien hebt!:cool:

Ralf

Ik snap dat jullie als Boardsponsor het recht hebben om jullie producten aan te prijzen, niets mis mee, maar het is aan TS zelf om te kiezen voor een bepaald merk.

In eerste instantie zijn de recenties hierin een goed middel, maar daarna zul je door eigen ervaring je voorkeur pas 100% kunnen bepalen. Smaken verschillen en dat is maar goed ook. Zo heb ik geen problemen met kwark, maar moeten vrienden van mij er niet aan denken om het zonder ranja naar binnen te werken.

Laat dit topic aan de leden over. Hier heeft TS meer aan dan aan de mening van een leverancier.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hahaja al te veel schiet ik hier niet meer op, maar toch bedankt. ik denk toch dat ik even ga proberen om meer uit mn voeding te halen, als dat echt niet gaat lukken dan ga ik weer opnieuw naar whey kijken

Nu heb ik de whey van XXL nog nooit geprobeerd, maar wel die van Body&Fit, de whey perfection (chocolate milkshake).
Ik vind hem in ieder geval super lekker.

Kijk zelf gewoon wat voor jou het beste is, probeer wat. Koop ze desnoods van allebei, weet je in ieder geval waar je je whey voortaan gaat halen :p

als je al 100 gram binnenkrijgt hoef je niet gek veel meer binnen te krijgen aan eiwit, neem gewoon een stukje extra vlees

Terug
Naar boven