XXL Nutrition

Over de schreef gegaan dit weekend

• Topic Starter Topic Starter
Maar je zei net dat je regelmatig zat te snuiven, tijdens het drinken, erna, voor het schoolfeest erna, voor de discotheek, tijdens de discotheek, dus ergens klopt er inderdaad iets niet nee, en je moet wel heel erg ****ing preuts zijn inderdaad als je overstuur bent omdat iemand met ze lul liep te zwaaien, tenzij je haar ogen er blauw mee hebt geslagen...

Euh nee alleen voor we naar binnen gingen heb ik een beste snuif gehad.

zoals ik al uitlegde is de dochter echt beschermend opgevoed snap je, en sowieso dit soort streken kun je echt niet maken bij je baas haar dochter. Dat maakt het net even wat gecompliceerder.

Maar ja, volgende keer gewoon dit soort kinderachtige dingen achterwege laten.

Maar je zei net dat je regelmatig zat te snuiven, tijdens het drinken, erna, voor het schoolfeest erna, voor de discotheek, tijdens de discotheek, dus ergens klopt er inderdaad iets niet nee, en je moet wel heel erg ****ing preuts zijn inderdaad als je overstuur bent omdat iemand met ze lul liep te zwaaien, tenzij je haar ogen er blauw mee hebt geslagen...

:D

Heeft er iemand een samenvatting?

gewoon naar de baas en dan gewoon zeggen en dan zie je wel wat er gebeurd.
en ondertussen even monsterboarden

:roflol:

Coole actie om met je piel te gaan zwaaien.

Geluk dat ik er niet bij was want ik had je echt gefilmd.

haha grappig eerste topic.. stel je niet aan en gewoon ontkennen..
Als er meer getuigen zijn gewoon zeggen dat je het je niet herinnert.
Ben je fake? Iig grappig verhaaltje dan:)

Als je fake zou zijn waarom zou je in godsnaam de moeite nemen om een bullshit verhaal op te schrijven, ik snap dat niet echt, maar wel een ****ing komisch verhaal.

ik zou om opslag gaan vragen

HAHAHA kijk maar uit dalijk zegt je baas je mag blijven op 1 voorwaarde, dat je 't hier voor mij en de rest van de collega's nog een keer voordoet :D

• Topic Starter Topic Starter
nee geen kloontje, alleen dit soort verhalen komen vaker voor op dbb als ik geschiedenis terug lees. Leek me dus wel een goed forum op het op te posten ipv fok forum ofzo.

nee geen kloontje, alleen dit soort verhalen komen vaker voor op dbb als ik geschiedenis terug lees. Leek me dus wel een goed forum op het op te posten ipv fok forum ofzo.

Je bent bij ons in goede handen, je kan altijd je ei hier kwijt, als je je swaffel acties maar achterwege laat bij ons ;)

helikopteren = cool

toch? ;)

Pff niks nieuws onder de zon.

Terug
Naar boven