MuscleMeat

Over de schreef gegaan dit weekend

Bezopen zijn, flink wat coke gesnoven hebben en hem dan nog overeind krijgen...ik ben onder de indruk. :D

Hahahaha :D

Dit kan je gewoon niet serieus nemen :)

Wat denk je zelf? Met dat meisje praten natuurlijk. Het verhaal in net nederlands uit de doeken doen. Je excuus maken.

T arme kind wist vast niet wat d'r overkwam toen jij als een boerenlul met je pik rond stond te zwaaien. Idioot! Ga je diep schamen.

of haar chanteren met foto's toen ze vol met xtc zat ?

Of je verteld dat je een verslaafde indentieke tweelingsbroer hebt die gek is

haha of het fake is of niet. hoop dat je ontslagen wordt.
ik bedoel als een randebiel rondlopen in een discotheek. Ben blij dat dat meisje geen vriendje had of een grote broer want dan was je waarschijnlijk de kk ingeslagen.

O.M.G. :roflol:

Beetje met je snikkel in de ronte staan zwaaien :p is dat de nieuwe rage? ipv moonen?

haha of het fake is of niet. hoop dat je ontslagen wordt.
ik bedoel als een randebiel rondlopen in een discotheek. Ben blij dat dat meisje geen vriendje had of een grote broer want dan was je waarschijnlijk de kk ingeslagen.

Wat heeft dit eigenlijk met het werk te maken.
Je was niet op het werk.
Het enigste relevante gedeelte was dat het de dochter van je baas is.
In het weekend doe je je eigen ding en dat poppetje het dan gewoon pech als er een maniak in de dop met zijn penis(je) loopt te zwaaien.
Dus die baas kan je hiervoor niet eens ontslaan.
Dumbass jij je maar druk maken om niks.
Als hij je ontslaat is dit niet vanwege je werkprestatie maar om persoonlijke redenen en hiervoor kun je vast wel iets vinden of dat zomaar mag of niet.

Stuur haar een tshirt met print op 'I'm sorry for my helicopter c**k' en een getekende dildo erbij.

K*tverhaal.

Wannabee-Lauw.

Stap uit de sleur, word buschauffeur

Opeens weet je het, je wordt conducteur.

Hoopte echt op een goed geschreven verhaal toen ik begon met lezen. Verhaal is een beetje over the top. Ken de Palace heel goed en je hoeft daar echt niet te proberen je lul uit je broek te halen, want dan word je zo snel, zo finaal in elkaar gerost dat je het daglicht niet meer ziet.

Als het coke was dat je gebruikte zul je ook niet zulke rare dingen doen. Bullshit story als je het mij vraagt en alle 19 jarige meisjes in Groningen zijn niet vies van een dikke swaffel, dus dat jij toevallig die ene 'beschermd opgevoede' trut tegenkomt met je derde been in je hand lijkt me erg sterk.

Fake.

Terug
Naar boven