XXL Nutrition

Nieuws Overeem nakt 5 uitsmijters, verliest bijna zn hand

respect enzo troch, overeem?

Als je met 5 op iemand duikt moet je het toch kunnen winnen lijkt me. Ze zullen er vast eerst 2 hebben neergeslagen waarop de andere 3 vol verbijstering stonden te kijken anders kan ik het me niet voorstellen.
Jammer dat er geen beelden zijn.

Valt tegen denk ik
De meeste uitsmijters zijn gewoon brede mannetjes,maar vaak werkt dat in hun nadeel.
Die 2 broertjes zijn uitermate getrainde vechtsporters.
Daar komt bij dat als je met 5 man op 1 iemand duikt,de kans groter is dat je je eigen collega slaat dan die ene man.

Heerlijk voor die uitsmijters, Overeem opende een can of whoop ass op ze:cool:

had graag videobeelden ervan willen gezien:rolleyes:

Allistair zelf is een tijd uitsmijter geweest in de Happy Dayzz in Culemborg
Die tent staat er ook om bekend dat de security nogal vaak mensen onterecht met geweld buiten zet.
Nu weet hij ook het aanvoelt om onbegrepen te worden door de security
wel jammer dat hij nu geblesseerd is
had hem graag op een toernooi aan de gang gezien.
het liefst op een K1 toernooi na het zien hoe hij Badr hari total loss mepte.

• Topic Starter Topic Starter
cool ! Het incident staat inmiddels ook op ESPN.com

Dit is goede reclame in de VS voor Overeem ! :cool:

is al een maand geleden gebeurt ofzo

Ik zag hem 3weken geleden bij ons in the gym... toen was er niets met zijn hand

wanneer is dit zogenaamd gebeurd dan?

Ik zag hem 3weken geleden bij ons in the gym... toen was er niets met zijn hand

wanneer is dit zogenaamd gebeurd dan?

Het was tot zover ik kan terugvinden vrijdag (22 mei) bekend gemaakt. En er wordt gesproken over eerder deze maand. Geen exacte datum dus.
Maar ik vraag mij af, waar dit gebeurd zou moeten zijn. Alleen in Nederland moet je toch voor een toilet betalen? En verder had ik hier niets van gehoord.

Vechtpartij over betaling WC-bezoek

Bloemendaal - De politie Kennemerland heeft maandag 4 mei twee mannen aangehouden die worden verdacht van mishandeling van beveiligingsmedewerkers van een strandtent in Bloemendaal. Het gaat om twee broers van 28 jaar uit Leusden en 32 jaar uit Amersfoort.
Op zondagavond 26 april weigerde de Leusdenaar in de strandtent om
50 cent te betalen voor een toiletbezoek. Toen hij hierop werd aangesproken door een medewerker van de beveiliging werd deze beveiliger geslagen.

Te hulp geschoten collega's van het slachtoffer werden vervolgens mishandeld door de verdachten. De verdachten zijn na de mishandeling weggegaan.

Uit het onderzoek bleek wie de verdachten waren en ze zijn 4 mei aangehouden. De verdachten zitten nog vast en worden op 6 mei voorgeleid aan de rechter-commissaris. Tegen hen is proces-verbaal opgemaakt.

Hieronder een reactie van iemand op een ander forum over zijn hand, hij schijnt in zijn hand gebeten te zijn:

Zijn hand was idd heel vies gezwollen een weekend later. Ik heb het gezien op zaterdag avond toen ik wat met hem ben gaan drinken in Hilversum. Hij is naar huis gegaan vanwege de pijn en was al 2 x bij de dokter geweest. Volgende dag ziekenhuis opname.

En het verhaal klopt...had geen 50 ct op zak, wilde toch even eerst gaan plassen om daarna te komen betalen, maar dat schoot in het verkeerde keelgat van de toilet medewerkster en de security

Twee Overeems tegen een legertje beveiligingspersoneel, daar had ik wel 50 cent voor willen betalen om dat te zien.

Laatst bewerkt:
Héérlijk dit!! :D Had de show graag willen zien.

Wat een loser die Overeem , bakken geld verdienen maar niet eens 50 cent voor een WC over hebben.

r*tard van het jaar......

Heerlijk!!! Het zijn altijd van die machtsgeile teringmongolen die aan de deur staan bij grote clubs. Ze vinden zichzelf zo ongelofelijk belangrijk en kunnen je hele avond vernken. Altijd maar stoer doen, bij het minste of geringste klappen uitdelen en denken dat ze onoverwinnelijk \ijn.

Schitterend bericht. Helemaal kapot maken die gasten. Ik had het graag willen aanschouwen met een biertje in me hand.

Laatst bewerkt:
De club eigenaars zouden er beter aan doen fatsoenlijke portiers aan de deur te zetten i.p.v. uitsmijters.
Een goede portier lost 99% van de incidenten op een geweldloze manier op, en verdient zo in de loop van zijn loopbaan véél meer respect dan die hersenloze steroïden monsters die er veel te vaak staan.

Ik heb zelf eens een incidentje gehad in Nijmegen met kweetniehoeveel van die gasten.
Ik heb ook geen idee waar ze ineens allemaal vandaan kwamen...
Al die gasten helemaal in het kevlar, en maar flink doen.
Ik had ze wel eens willen zien, één voor één in een ring of kooi waar ze niet uit konden.
Dat had ik graag eens meegemaakt na dat incident.

In dat geval toen ben ik zo cool mogelijk rustig weggelopen, hopend dat ze me lieten gaan... :gay: I know... :o
Een pak op m'n donder kan ik overal wel krijgen...
Live to fight another day zeg ik maar! :D

Jammer dat die broertjes een PV krijgen.
Mits ze echt niet begonnen zijn.
Die gierige Hollandse trut aan de plee's zou eens iemand moeten laten pissen zonder 50 cent te betalen...
Die jongens zijn zwaar de lul als ze voor de rechter staan.
Met hun achtergrond...

Ik zat ook eens voor een rechter die zei: Als ik zo eens naar uw handen kijk, zou ik ook niet graag klappen van u krijgen...
Waarop ik antwoorde: dan moet u geen ruzie met me maken!
Maakt niet uit, koste 2jr voorwaardelijk en 3800,- Euro...

Dat zal voor de broertjes wel iets meer worden nog... :rolleyes:

Terug
Naar boven