melkisgoed
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je met 5 op iemand duikt moet je het toch kunnen winnen lijkt me. Ze zullen er vast eerst 2 hebben neergeslagen waarop de andere 3 vol verbijstering stonden te kijken anders kan ik het me niet voorstellen.
Jammer dat er geen beelden zijn.
Ik zag hem 3weken geleden bij ons in the gym... toen was er niets met zijn hand
wanneer is dit zogenaamd gebeurd dan?
Zijn hand was idd heel vies gezwollen een weekend later. Ik heb het gezien op zaterdag avond toen ik wat met hem ben gaan drinken in Hilversum. Hij is naar huis gegaan vanwege de pijn en was al 2 x bij de dokter geweest. Volgende dag ziekenhuis opname.
En het verhaal klopt...had geen 50 ct op zak, wilde toch even eerst gaan plassen om daarna te komen betalen, maar dat schoot in het verkeerde keelgat van de toilet medewerkster en de security
Haha of je leest het verhaal eens goed door.Wat een loser die Overeem , bakken geld verdienen maar niet eens 50 cent voor een WC over hebben.
r*tard van het jaar......
Haha of je leest het verhaal eens goed door.
Als die uitsmijter begon met slaan; goede aktie dan van die broers.
Wat een loser die Overeem , bakken geld verdienen maar niet eens 50 cent voor een WC over hebben.
r*tard van het jaar......

I know...