MuscleMeat

Nieuws Overeem nakt 5 uitsmijters, verliest bijna zn hand

de club eigenaars zouden er beter aan doen fatsoenlijke portiers aan de deur te zetten i.p.v. Uitsmijters.
Een goede portier lost 99% van de incidenten op een geweldloze manier op, en verdient zo in de loop van zijn loopbaan véél meer respect dan die hersenloze steroïden monsters die er veel te vaak staan.

+1

Vaak zijn die toiletten helemaal ondergescheten en die kanker wijven willen daar nog geld voor hebben ook.
op der bek pissen ja, vieze gierige ke*ker h**r :thumb: heeft deze ruzie op haar geweten :thumb: (en dat is ook goed zo hahahaha :D )

Vaak zijn die toiletten helemaal ondergescheten en die kanker wijven willen daar nog geld voor hebben ook.
op der bek pissen ja, vieze gierige ke*ker h**r :thumb: heeft deze ruzie op haar geweten :thumb: (en dat is ook goed zo hahahaha :D )

Vraag anders of je haar een beurt kan geven, is meer waard dan 50 cent...

Net goed. Wel jammer van zn hand.

Nu kijken precies hoe achterlijk dit land wel niet is als ze hem nog veroordelen ook. Tegenwoordig moet je je maar door iedereen laten doodsteken/in elkaar rammen want oh wee als je wat terug doet.

Ken een gast die een keer een mes onder zn keel kreeg van een agressieve tyfusjunk. Toen heeft ie zn arm gebroken terwijl hij het mes afpakte, moest ie nog voor de rechter verschijnen ook.

Allee kerels. Omdat het bekende MMA'ers zijn, staan jullie aan hun kant. Het zouden eens twee onbekende vreemdelingen moeten geweest zijn. De reacties zouden meer de kant op gaan van "kklijers, nog te gierig om 50 cent te betalen.", "hopelijk hebben de bouncers hen compleet de t*fus in gemept.", niet? :)

Allee kerels. Omdat het bekende MMA'ers zijn, staan jullie aan hun kant. Het zouden eens twee onbekende vreemdelingen moeten geweest zijn. De reacties zouden meer de kant op gaan van "kklijers, nog te gierig om 50 cent te betalen.", "hopelijk hebben de bouncers hen compleet de t*fus in gemept.", niet? :)

Jij bent zeker nog nooit in Bloemendaal geweest?

Maar even serieus. Geweld buiten de ring is nooit goed. Door niemand niet. Maar het zou schandalig zijn, wanneer de broers juridisch benadeeld zouden worden omdat het MMA vechters zijn.

De club eigenaars zouden er beter aan doen fatsoenlijke portiers aan de deur te zetten i.p.v. uitsmijters.
Een goede portier lost 99% van de incidenten op een geweldloze manier op, en verdient zo in de loop van zijn loopbaan véél meer respect dan die hersenloze steroïden monsters die er veel te vaak staan.

Ik heb zelf eens een incidentje gehad in Nijmegen met kweetniehoeveel van die gasten.
Ik heb ook geen idee waar ze ineens allemaal vandaan kwamen...
Al die gasten helemaal in het kevlar, en maar flink doen.
Ik had ze wel eens willen zien, één voor één in een ring of kooi waar ze niet uit konden.
Dat had ik graag eens meegemaakt na dat incident.

In dat geval toen ben ik zo cool mogelijk rustig weggelopen, hopend dat ze me lieten gaan... :gay: I know... :o
Een pak op m'n donder kan ik overal wel krijgen...
Live to fight another day zeg ik maar! :D

Jammer dat die broertjes een PV krijgen.
Mits ze echt niet begonnen zijn.
Die gierige Hollandse trut aan de plee's zou eens iemand moeten laten pissen zonder 50 cent te betalen...
Die jongens zijn zwaar de lul als ze voor de rechter staan.
Met hun achtergrond...

Ik zat ook eens voor een rechter die zei: Als ik zo eens naar uw handen kijk, zou ik ook niet graag klappen van u krijgen...
Waarop ik antwoorde: dan moet u geen ruzie met me maken!
Maakt niet uit, koste 2jr voorwaardelijk en 3800,- Euro...

Dat zal voor de broertjes wel iets meer worden nog... :rolleyes:

Jaren geleden nagenoeg hetzelfde meegemaakt in Arnhem. Toen stonden twee portiers een 15/16 jarige af te tuigen. Toen ik vrij netjes vroeg of ze daarmee wilden ophouden, wilden ze hun woede op mij bekoelen. Goed eventjes later alle twee nokkie out en ik, 1800 gulden aan dokterskosten armer......:mad:
Hoezo rechtspraak.....kromspraak! ???

Ach jah, je kan maar raden naar de aanleiding. Broertjes zijn wss idioten en die security zal ook wel niet vies geweest zijn van een vechtpartijtje. Moet wel lachen zijn als die portiers al langer losse handjes hadden. Dan wens je hen dit natuurlijk wel toe.

Jaren geleden nagenoeg hetzelfde meegemaakt in Arnhem. Toen stonden twee portiers een 15/16 jarige af te tuigen. Toen ik vrij netjes vroeg of ze daarmee wilden ophouden, wilden ze hun woede op mij bekoelen. Goed eventjes later alle twee nokkie out en ik, 1800 gulden aan dokterskosten armer......:mad:
Hoezo rechtspraak.....kromspraak! ???
Waarom loop je dan niet weg? Ik zou hem gelijk smeren in dat geval, heb je iig geen kosten en geen strafblad.

Waarom loop je dan niet weg? Ik zou hem gelijk smeren in dat geval, heb je iig geen kosten en geen strafblad.

De situatie was dusdanig dat ik het of op een lopen had moeten zetten, of je deelt direkt de eerste paar harde beuken uit. Dat eerste is in principe nooit een optie voor mij. Maar het gaat dan allemaal heel snel, het is reactief en instinctief.
Ook was het zo dat die jonge jongen zijn koppie helemaal onder het bloed had zitten en ik zoiets had van, dit kan echt niet!

De situatie was dusdanig dat ik het of op een lopen had moeten zetten, of je deelt direkt de eerste paar harde beuken uit. Dat eerste is in principe nooit een optie voor mij. Maar het gaat dan allemaal heel snel, het is reactief en instinctief.
Ook was het zo dat die jonge jongen zijn koppie helemaal onder het bloed had zitten en ik zoiets had van, dit kan echt niet!
Voor mij ook niet...
Is geen gang in te branden!
En duurt ook niet zo lang... :o ;)

Inderdaad, alleen omdat het vechters zijn, weetje waarom? Omdat provechters echt niet voor de lol een potje gaan knokken omdat het aggressieve figuren zijn ofzo, ze weten dondersgoed wat voor een problemen dat gaat opleveren, niet alleen juridisch maar dus ook in het geval van een blessure zoals nu. Als je provechter bent dan sla je zo hard dat je makkelijk je polsen/handen blesseerd in een vechtpartij als je geen handschoenen en wraps aan hebt. Hier moest dus echt wel aanleiding zijn geweest dat ze moesten vechten, en zo vreemd is dat ook niet aangezien veel bouncers opgeblazen aso's zijn.

^ +1

OMG. Alistar is aangetrouwde familie van mij man !

Heerlijk!!! Het zijn altijd van die machtsgeile teringmongolen die aan de deur staan bij grote clubs. Ze vinden zichzelf zo ongelofelijk belangrijk en kunnen je hele avond vernken. Altijd maar stoer doen, bij het minste of geringste klappen uitdelen en denken dat ze onoverwinnelijk \ijn.

Schitterend bericht. Helemaal kapot maken die gasten. Ik had het graag willen aanschouwen met een biertje in me hand.

+1

Kort rammen die mannen.

Wat een loser die Overeem , bakken geld verdienen maar niet eens 50 cent voor een WC over hebben.

r*tard van het jaar......
Gefeliciteerd met de retarded lezer van het jaar award!!
2083K.gif - 162743

Allee kerels. Omdat het bekende MMA'ers zijn, staan jullie aan hun kant. Het zouden eens twee onbekende vreemdelingen moeten geweest zijn. De reacties zouden meer de kant op gaan van "kklijers, nog te gierig om 50 cent te betalen.", "hopelijk hebben de bouncers hen compleet de t*fus in gemept.", niet?
Zomaar 2 vreemdeling die tig uitsmijters helemaal de kanker in zouden slaan?
Voor die zou ik zeker respect hebben :D

Laatst bewerkt:

Hehe, ja ik bedoelde gaan lopen nadat je ze buiten westen geslagen hebt. Of wisten ze wie je was?

Terug
Naar boven