XXL Nutrition

Nieuws Overeem nakt 5 uitsmijters, verliest bijna zn hand

vechten buiten de ring is onacceptabel .die uitsmijters had een van jullie kunnen zijn .wat zouden jullie doen als een collega van jullie in elkaar word gemept ?de bak in die gasten!

vechten buiten de ring is onacceptabel .die uitsmijters had een van jullie kunnen zijn .wat zouden jullie doen als een collega van jullie in elkaar word gemept ?de bak in die gasten!
En als die uitsmijters beginnen moet je het maar over je heen laten komen? Je weet toch niet wat er gebeurd is? (nee, ik ook niet maar ik oordeel ook niet)

Ik ben ook geen voorstander van vechten buiten de ring maar als het verhaal klopt en de uitsmijters begonnen dan heb je een goede reden om wat terug te doen.

Ik ga zaterdag met Valentijn Overeem naar een kickboks gala in Rotterdam.
Athans, ik ga met een groepje en Valentijn zou ook meegaan.

Zal meteen ff vragen hoe dat nou precies zat :D

Daar ben ik persoonlijk wel blij mee eigenlijk.
Mij lijkt het spannend dat die jongens enige schuld treft, maar dan weten we het zeker.
Valentijn is toch ook een vechter..?

Naar welk gala ga je dan zaterdag in Rotterdam?

Wel een vrij gay-naam valentijn :p

tips voor alle 'breede' mensen, doe gvd aan vechtsport!

Overeem weegt 115 kilo bij 2 meter. Niet bepaald een ecto.

Ik kom er net vandaan, ergens in een sporthal in Rotterdam.

Ik heb het ff gevraagd; Allister kreeg inderdaad ruzie om die 50 cent die hij niet betaalde voor het plassen en toen is het uit de hand gelopen. Valentijn had het over 6 uitsmijters, schijnt dat het wel aardig los ging. Logisch het zijn allebei ****ing beesten.
Het was in Bloomingdale trouwens die strandtent.

Vet lachen; m'n neeffie kreeg nog een shirt van hem van een of ander MMA team ofzo, stond er op; sponsor Generic Supplements inclusief logo. :rolleyes:
hahaha wat een mafkezen.

Ik heb het ff gevraagd; Allister kreeg inderdaad ruzie om die 50 cent die hij niet betaalde voor het plassen en toen is het uit de hand gelopen. Valentijn had het over 6 uitsmijters, schijnt dat het wel aardig los ging. Logisch het zijn allebei ****ing beesten.

Vet lachen; m'n neeffie kreeg nog een shirt van hem van een of ander MMA team ofzo, stond er op; sponsor Generic Supplements inclusief logo. :rolleyes:
hahaha wat een mafkezen.
Beter een glaasje jus mee drinken misschien..? ;)

Het grootste deel van de uitsmijters zijn een stelletje laagbegaafden die op matten uit zijn en zelden voor rede vatbaar zijn. Van mij mogen ze allemaal neergeknuppeld worden.

+1 en daarnaast vind ik het nog steeds belachelijk dat je moet betalen om te mogen pissen. Barpissen ftw!

hahaha wat een mafkezen.

Ok. Wel vreemd. Naar mijn weten was er geen gala gister in Rotterdam. En het zou dan gistermiddag geweest moeten zijn, omdat je voor 1800uur postte dat je terug was. Generic Supplements was een sponsor van Ommoord, naar mijn weten; hier zou dat T-shirt van kunnen zijn.
No offence verder, maar was het echt een gala? Of zijn jullie gewoon wezen buurten in een gym?

nee om eerlijk te zijn stelde het geen k*t voor. 12,50 entree.

Er werden wel de hele dag wedstrijden gedraaid, maar bijna allemaal jeugd. Twee a-klasses maar die hebben wij niet eens gezien. M'n jongere neefje moest vechten daarna zjn we meteen weg gegaan.
Het was verder wel gezellig daar niet van. Ik kan de naam van de sporthal ff niet herrineren. Maar we waren wel met Valentijn, dat wel. Al was hij al helemaal snel weer weg, hij had nog meer te doen.

nee om eerlijk te zijn stelde het geen k*t voor. 12,50 entree.

Er werden wel de hele dag wedstrijden gedraaid, maar bijna allemaal jeugd. Twee a-klasses maar die hebben wij niet eens gezien. M'n jongere neefje moest vechten daarna zjn we meteen weg gegaan.
Het was verder wel gezellig daar niet van. Ik kan de naam van de sporthal ff niet herrineren. Maar we waren wel met Valentijn, dat wel. Al was hij al helemaal snel weer weg, hij had nog meer te doen.

Oké. Het is niet, dat ik je niet geloof. Maar ik ben bijna bij elk gala in Rotterdam e.o.; maar niemand weet hier iets van een gala gister in Rotterdam. Ook al waren er maar twee A-partijen, meestal krijg je zoiets wel te horen via de bekende kanalen, en worden er posters verspreid.

Maar, als het leuk vind om naar gala's te gaan: Zaterdag 13 juni a.s. Gentleman Fight Night in ijssportcentrum Tilburg.

EDIT:
Link: [Link niet meer beschikbaar]

Toch waren er gym's uit het hele land.
M'n neefje vecht zelf bij bully's gym die waren er ook met drie of vier vechtertjes.
Er liep zelfs een cameraploeg rond.

Toch waren er gym's uit het hele land.
M'n neefje vecht zelf bij bully's gym die waren er ook met drie of vier vechtertjes.
Er liep zelfs een cameraploeg rond.

Bully's in Arnhem? Heb daar zelf ook een paar lessen MMA gevolgd... Dion Starring dacht ik.

Terug
Naar boven