MuscleMeat

Nieuws Overeem nakt 5 uitsmijters, verliest bijna zn hand

Maar, als het leuk vind om naar gala's te gaan: Zaterdag 13 juni a.s. Gentleman Fight Night in ijssportcentrum Tilburg.

EDIT:
Link: [Link niet meer beschikbaar]

Toch vind ik gala nog altijd een iets te deftig woord voor zulke bijeenkomsten.

Toch vind ik gala nog altijd een iets te deftig woord voor zulke bijeenkomsten.

Tjsaa.. ligt eraan wat je onder gala verstaat. De klassieke definitie van een gala met corsages en al die ellende is het zeker niet.

De Van Dale omschrijft een gala als volgt:

ga·la het; o -’s 1 groot feest 2 deftige feestkleding; avondkleding 3 muziek- of sportuitvoering met sterren: ~voorstelling

De derde definitie, muziek- of sportuitvoering met sterren, volstaat.

Maar als jij bedoeld op het tuig dat een thaiboxgala traditiegetrouw aantrekt, die zijn we liever kwijt dan rijk. Elke promotor, vechter, trainer, begeleider, normale bezoeker, kotst van dat volk. Maar ze zijn nodig voor de centen, zie het maar zo.;)

Zo te zien zijn er veel frustraties tegen portiers/uitsmijters, zegt meer over het type mens wat dan geweigerd word i.p.v. over de portiers. Als je binnen normaal gedraagd dan heb je echt geen problemen, zal wel aan sommige stumpers hier liggen dan.

Zo te zien zijn er veel frustraties tegen portiers/uitsmijters, zegt meer over het type mens wat dan geweigerd word i.p.v. over de portiers. Als je binnen normaal gedraagd dan heb je echt geen problemen, zal wel aan sommige stumpers hier liggen dan.

Portier is gewoon een kansloos beroep, voor kansloze mensen. Helemaal van die portiertjes met dikke armen en verder niks daar.

Hahaha, dus jij bent zo'n rakkert met een vette mat, zonnebankbruine kop, gouden kettingen en attitude?

Had ik maar zo'n leven, man. Dan ben je straks 70 en kun je terugkijken op een geslaagd en succesvol leven.

het mooie is dat de broertjes Overeem zelf uitsmijters zijn of waren.

collega's onder elkaar...

Daar ging het hier helemaal niet om. Het ging om de mongole uitsmijter die als eerst hantastelijk werd, als hij iemand niet normaal kan verzoeken weg te gaan maar hantastelijk wordt is het gewoon een mong**l.
Ben jij ook zo iemand? Het is natuurlijk niet zo dat je ongeremd brutaal en agressief kan zijn als uitsmijter, op een gegeven moment kom je wel de verkeerde tegen wat dit keer het geval is.
Denk je nu echt dat profs op gevechten uit zijn als ze uitgaan? Als je nagaat dat er voor hun best veel op het spel staat ivm blessures en shit?

Ik ben het wel met je eens, alleen dit vooral met de Overeem broertjes heeft daar niets mee te maken. Natuurlijk als jij geen problemen opzoekt met portiers krijg je die niet. Ik heb in ieder geval nog nooit problemen gehad met portiers, of met wie dan ook tijdens het uitgaan.

Haha, ik heb dit bericht echt al twintig keer gelezen en ik geniet nog steeds. Vijf van die ****ing idioten, die denken dat ze de shit zijn. En ineens.. BAM. Hahahaha, ****ing epic :roflol:

Ik kom er net vandaan, ergens in een sporthal in Rotterdam.

Ik heb het ff gevraagd; Allister kreeg inderdaad ruzie om die 50 cent die hij niet betaalde voor het plassen en toen is het uit de hand gelopen. Valentijn had het over 6 uitsmijters, schijnt dat het wel aardig los ging. Logisch het zijn allebei ****ing beesten.
Het was in Bloomingdale trouwens die strandtent.

Vet lachen; m'n neeffie kreeg nog een shirt van hem van een of ander MMA team ofzo, stond er op; sponsor Generic Supplements inclusief logo. :rolleyes:
hahaha wat een mafkezen.

Ik was daar dus met Valentijn, en je neefje heeft dat shirtje van mij en niet van Overeem hahahahaha maar dat maakt niet uit.

Ik was eerst trainer bij ommoord, nu bij Oosterbaan gym in Rotterdam en G.S is nog steeds onze shirtsponsor.

Het was een jeugd gala in Rhoon naast Rotterdam.

Ik zat ook eens voor een rechter die zei: Als ik zo eens naar uw handen kijk, zou ik ook niet graag klappen van u krijgen...
Waarop ik antwoorde: dan moet u geen ruzie met me maken!
Maakt niet uit, koste 2jr voorwaardelijk en 3800,- Euro...

Dat zal voor de broertjes wel iets meer worden nog... :rolleyes:

Stoer hoor :rolleyes:

Hahaha, dus jij bent zo'n rakkert met een vette mat, zonnebankbruine kop, gouden kettingen en attitude?

Had ik maar zo'n leven, man. Dan ben je straks 70 en kun je terugkijken op een geslaagd en succesvol leven.

Ja man en rij ook in een Opel Manta, want als het zaterdag markt is ga ik met mijn gebruinde vrienden bij de markt staan, en dan lekker hard de muziek aan. Want ik heb net een nieuwe radio, en als Sjonny dan vette hardcore muziek op een cassettebandje heeft opgenomen dan gaan we vet hakken daar.
Iedereen is bang voor ons, want wij zijn uitsmijters van Cafe Balle Janus.
Je weet tog.

Daar ging het hier helemaal niet om. Het ging om de mongole uitsmijter die als eerst hantastelijk werd, als hij iemand niet normaal kan verzoeken weg te gaan maar hantastelijk wordt is het gewoon een mong**l.

Tuurlijk, dat zijn ook mong*len!
Hangt er ook vanaf wat voor tent je naar toe gaat en hoe de eigenaar/club het beleid bepaalt. Als je naar een classy club gaat, dan kom je dat soort dingen niet snel tegen. Je hebt ook genoeg pauper tenten waarbij dat natuurlijk wel gebeurd.

Maar de reden waarom ik reageerde is dat er werd gezegd dat alle uitspijters zo zijn, wat dus totaal niet zo is. Het is sowieso minder geworden omdat er nu met een passensysteem word gewerkt. Veel portiers hebben die baan als primaire inkomen, en als ze door een vegrijp hun pas kwijt raken, dan heb je ook geen inkomen meer.

Ben jij ook zo iemand?
Nee.

Het is natuurlijk niet zo dat je ongeremd brutaal en agressief kan zijn als uitsmijter, op een gegeven moment kom je wel de verkeerde tegen wat dit keer het geval is.
Je kent in dit geval van het verhaal maar een kant, en door eigen ervaringen kan je hier dus een bepaalde wending aan geven.

Denk je nu echt dat profs op gevechten uit zijn als ze uitgaan? Als je nagaat dat er voor hun best veel op het spel staat ivm blessures en shit?
Alcohol kan een hoop doen, of dat in dit geval zo is... ik weet het niet. Het zou kunnen van wel, of ook niet. Dat blijft raden.

...

verwijderd

Laatst bewerkt:
Watskeburt? Hebben de Overeempjes weer een legertje uitsmijters het ziekenhuis in gemept?

Terug
Naar boven