XXL Nutrition

Overmoedig door te snel groeien?

Er gebeurt iets in je hoofd als je veel sport.. bij mij dan.. ben totaal niet agressief, maar het neigt naar ''alles wat ik doe en heb is beter dan dat van jou''. tot grote ergernis bij mezelf

waar maak jij je vergelijk dan, train je in een bejaarde gymzaal ofzo?? ..met jou stats ben je bij ons in de gym gewoon een beginner hoor

• Topic Starter Topic Starter
waar maak jij je vergelijk dan, train je in een bejaarde gymzaal ofzo?? ..met jou stats ben je bij ons in de gym gewoon een beginner hoor

Het is idd een revalidatie sportcentrum, komen allerlei soorten mensen op af.. van hartpatiënt tot bloemkooloor.

De vergelijking maak ik met hoe het eerst was en hoe het nu is.. ik probeer niet naar andere te kijken.

do you even...:flexgrin::flexgrin:

Had ik al iets gezegd over rennen met dumbbells?

Doe je ondertussen ook al aan krachttraining, breeje?

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Train enkel om je goed te voelen en vanuit de passie/lol die je voor krachttraining hebt. Je ego kan je in de sportschool laten liggen.
Het fysiek en de kracht die je bereikt is enkel de bijkomstigheid wat zorgt dat je jezelf kan motiveren om progressie te maken.

De personen die groter moeten worden om hun ego te strelen of zelfvertrouwen te kweken om zichzelf superieur te voelen pik je er zo uit.
Meestal ook het type persoon die onverantwoord aan de AAS gaat omdat ze na verloop van tijd niet snel genoeg meer groeien.

Mensen snappen niet dat zelfvertrouwen door bodybuilding maar tijdelijk is.

Kijk naar bijvoorbeeld Rich Piana, lijkt heel wat, maar buiten het lichaam om is het van binnen maar een onzeker ventje.

Grote gros van de mensen die in de sportschool trainen, heeft grotendeels met onzekerheid te maken.
Hoe meer mensen met uiterlijk bezig zijn des te onzekerder diegene vaak is.

De industrie verdient eigenlijk zijn geld met "onzekere mensen" zonder dat zouden de sportscholen stukken leger zijn.

Werkt averechts bij mij.. vind mezelf al snel beest als k in de spiegel kijk.

Er zijn veel middelen die je ego een boost geven, zoals GHB of benzo's.. maar er bestaat niets wat het een beetje in toom houd he?

Zou wel handig zijn mocht het uit de klauwen lopen in de toekomst

:roflol: die topics hier worden ook steeds gekker en gekker.

Terug
Naar boven