XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

aaaaaaaaaw yeah !

Hoe gaat het met je gym trouwens?

Laatst bewerkt:
NK 2009 is alleen al een tijdje geleden gehouden.

j/k, ben benieuwd als newbie :angstig:

• Topic Starter Topic Starter
April 2013 gaat m worden ;-)

---------- Post toegevoegd Wed 31 Oct 2012 om 11:14 ----------

aaaaaaaaaw yeah !

Hoe gaat het met je gym trouwens?

Gym is verkocht, basic shit heeft me destijds aardig wat kaas van het brood gegeten maar niet genoeg voor sluiting. Dit was te wijten aan de gezinssituatie en het feit dat me ma al jaren doodziek is...

Vandaag benen dag... Heb behoorlijk wat carbs geladen dus klaar voor een behoorlijke workout!!

Squats, leg extensions, leg curls, stif leg deadz, calve raise staand/zittend, lunges...

Direct daarna... Take supplements, evening dinner no.3, rusten, en als laatst chilling out eating cottage cheese!! Then go to Sleep.....

Kevin's back !!! :cool: :1e: :hedbang: :banana: :rocknana::evilnana: :lifter: :cheer: :thumbs: :hello: :wave: :yes: :doggy: :alien: :spaz: :eyebrow: :evil:

Yeahhh Buddy!!!!

Heerlijke trainings week achter de rug, maandag weer vrolijk verder.

Eerste meting gehad vorige week, huidige stats:

Gewicht: 88kg (gisteren alweer 89kg gemeten)
Bf: 13%

Vorige wedstrijd woog ik 86kg on-stage, terwijl ik mijn voorbereiding begon met een gewicht van 89kg en een bf van 26%!!!!

Sta nu dus op helft van bodyfat percentage als destijds, dus nu gaan we mikken om net onder die 90kg wedstrijd gewicht te duiken.

Welkom terug kerel!

vet man dat je terug bent! ga je zeker weer volgen.

Leuk dat je weer terug bent! Ik zat ook niet veel meer op het forum, maar hield destijds je log bij toen je wedstrijd ging draaien! Jammer dat je ervoor even ziek werd herinner ik me nog..

Thx guyz :cool:

Leuk dat je weer terug bent! Ik zat ook niet veel meer op het forum, maar hield destijds je log bij toen je wedstrijd ging draaien! Jammer dat je ervoor even ziek werd herinner ik me nog..

Thx, ja idd, woog destijds 95kg @10% bf, werd door n teek gebeten en woog na de antibiotica nog maar 82kg @8%!!!
Hierna ben ik 2mnd gaan bulken en woog toen 89kg @26%bf... Wil binnen 4mnd weer op die 95kg @10/12%bf zitten en daarna 2mnd cutten naar 89/90kg wedstrijd gewicht...

Ik ben benieuwd wat je gaat neerzetten mate, jou kennende ga je knallen op dat podium !!

Klopt ja door een teek!

Wil je in mei in etten-leur al aan de bak of?

Terug
Naar boven