XXL Nutrition

Own sculpturer's Pics 3(Blessure Pics)

Own Sculpturer

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
9
Was eigenlijk niet van plan om fotos te plaatsen,vooral omdat ik net blessures van triceps-aanhechtingen en kniegewrichten heb gehad,zeker 3 mnd niet voluit of helemaal niet heb kunnen trainen maar goed,zal daarom bij mn volgende pics dubbel en dwars terug te zien zijn!!!En ja,er zit ook een pic van mn wheels bij,daar ben ik het meeste kwijt geraakt door mn knie blessures:( Pics zijn ook nog zo goed als koud gemaakt,alleen wat gepompt met een paar dumbbells.Ben ook wat kilootjes afgevallen tov vorige pics maar dat gaat nu snel goedkomen.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Het feit dat ik nog 4x180kg kan squatten met deze pootjes geeft me genoeg vetrouwen dat ik snel een PR ga zetten met mn squat:Dwerk aan de winkel!!!!

Aangezien picturetrail constant gaar is had own sculpturer me ff gevraagt om ook ff te uploaden op tinypic... Hier zijn ze dan ...

Damn nu voel ik me haast ook wel verplicht om met foto's te komen ..

Edit : zelfde foto's nu op Tinypic:

Was eigenlijk niet van plan om fotos te plaatsen,vooral omdat ik net blessures van triceps-aanhechtingen en kniegewrichten heb gehad,zeker 3 mnd niet voluit of helemaal niet heb kunnen trainen maar goed,zal daarom bij mn volgende pics dubbel en dwars terug te zien zijn!!!En ja,er zit ook een pic van mn wheels bij,daar ben ik het meeste kwijt geraakt door mn knie blessure s:( Pics zijn ook nog zo goed als koud gemaakt,alleen wat gepompt met een paar dumbbells.Ben ook wat kilootjes afgevallen tov vorige pics maar dat gaat nu snel goedkomen.

2iw0ck8.jpg

43rnomo.jpg

46zsoc3.jpg

4gh8a47.jpg

Het feit dat ik nog 4x180kg kan squatten met deze pootjes geeft me genoeg vetrouwen dat ik snel een PR ga zetten met mn squat :D werk aan de winkel!!!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie niks? Maar train jij bij de gym wat in je sig staat? Tot hoeveel kg hebben zij daar dumbbells?

Zie 3 kruisjes...

• Topic Starter Topic Starter
Damn......

@Rawplayer: DB gaan tot 50kg maar er komen er tot 70kg

Laatst bewerkt:
Jup ... Basicgym :) ownage sportschool ...

De zwaarste dumbbells die ik zo snel heb zien liggen waren geloof ik iets van 50 kilo geloof ik .. beste knapen in ieder geval die daar in dat rek lagen..

@ Hiekie jij traint daar ook?

Woah dude! :eek:

Nog steeds een voorbeeld-fysiek! :thumb: succes met het opnieuw opbouwen van de verloren massa, en ook succes met je squat PR :D

Bruut fysiek man, benen wat minder maar dat komt wel goed nu je weer kunt squatten:D.

Netjes hoor... Die kilo's komen er snel genoeg weer aan

Nog steeds die bb look hoor :D

Super! Vooral je rug en traps zijn dik! Inderdaad jammer van de beentjes, maar dat heb je zo weer bijgetrokken. :thumbup:

nog steeds goed fysiek!

beterschap met je blessure!

ziet er massive uit :thumb:

Thx bro's,ga nu zwaar dr tegenaan om die benen te laten knallen,ben vooral veel aan de binnenkant verloren en rechts zo'n beetje overal wel wat!!!Maar komt goed nu.Thx 4 the support.:thumb:

Terug
Naar boven