Fitness Seller

Own sculpturer's Pics 3(Blessure Pics)

ziet er zeer net uit man ! :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Thx guyz.;)

@Bodygainer: Het was me het avondje wel ja...Ben benieuwd wie van jullie twee nog pics gaat posten:Dof die ene most muscular met ons drieen erop.:roflol: :roflol:

Ja ja rustig maar ..ik ben een beetje erg laat thuis gekomen en moet toch ff de tijd hebben een fotodraad in elkaar te bakken .. ik ga ook komen met een current status blessure picca's draad :D

Ik denk dat ik hier thuis nog ff een nieuwe picca ga maken met diezelfde houding in de rug zoals jij die op je avatar hebt Own Sculpturer .. je was net te laat met klikken ;)

En jah die 3 met die MM's ... Weet je het zeker ?

Ja ja rustig maar ..ik ben een beetje erg laat thuis gekomen en moet toch ff de tijd hebben een fotodraad in elkaar te bakken .. ik ga ook komen met een current status blessure picca's draad :D

Ik denk dat ik hier thuis nog ff een nieuwe picca ga maken met diezelfde houding in de rug zoals jij die op je avatar hebt Own Sculpturer .. je was net te laat met klikken ;)

En jah die 3 met die MM's ... Weet je het zeker ?

zolang het niet naakt is wel ^^

3 beesten op een rij, ben benieuwd :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
zolang het niet naakt is wel ^^

3 beesten op een rij, ben benieuwd :thumb:

:roflol::roflol:Nee niet compleet naakt man,die pics maak ik alleen met het andere geslacht:roflol::roflol:
Leuke fotos zijn het zeker,goed vergelijkingsmatteriaal en leuk om terug te zien als je weer een half jaartje verder bent of zo en de personen om je heen kan wijzen op hun vooruitgang of omgekeerd.;)

huge :thumb:
veel succes

zet er ook is op die foto

:eek: ik trek nogal een rotbek op die foto .. afplakken die handel (die 2de foto is wel beter ;) )

wow netjes man :thumb:

is jaloers* :D

Terug
Naar boven