AndroidHealthClinic

Own sculpturer's Pics 3(Blessure Pics)

Ziet er goed uit, goede massa!!

Ah,nu zie ik de pics ook.

Ziet er keurig uit,kerel.

Ik hoop dat je vrij van blessures blijft en lekker verder kan knallen.

Succes,bro.

Echt goed , bro! succes met alles en natuurlijk bber van de maand!

Damn bro, vind dat je er nog steeds erg netjes uitziet hoor! Benen lopen, zoals je reeds aangaf, op dit moment wel een beetje achter, maar dat komt zeker terug goed!

Super!!! echt mooi man, ****.

Vooral je rug is echt bruut.

Zit er zeer goed uit man. Inderdaad een hele mooie V.

voor dit fysiek zou ik meteen tekenen , perfect imo :thumbs:

ziet er goed uit zeg! wat meten je kuiten?:P

• Topic Starter Topic Starter
o ok dan ;) bij mij is het erger, ze zijn 7cm groter dan mn armen :D

Ziet er nog steeds bruut uit man! Succes met je blessures, gaat vast helemaal goed komen.

Op hoeveel bf% sta je nu ongeveer?

looking good bro', keep it up!!! :thumbs:

Ziet er bruut uit;) ga zo door :thumbs:

wow in mijn ogen is dit perfect, maarja als je eenmaal zo bent zal je wel steeds groter willen worden :p

als je net zulke blessures heb gehad...hoezo ga je dan uberhaupt proberen een pr met squaten neer te zetten? Zou je niet gewoon rustig verder op massa gaan trainen en niet al te gekke dingen doen?

• Topic Starter Topic Starter
wow in mijn ogen is dit perfect, maarja als je eenmaal zo bent zal je wel steeds groter willen worden :p

True true......;)Kilootje of 88 droog is de bedoeling voor mn 1e wedstrijd. Thx....

@HCNR1; Ga ook niet meteen toppen maar zal niet snel gaan duren,squatt PR staat op 2x200kg,als ik die straks een keer of 3 omhoog krijg ga ik de 220kg proberen.:thumb:

Ja makker ! prachtig fysiek heb je . Was ook een leuke poserings avond met hiekie erbij die zaterdag :D ;)

Terug
Naar boven