Fitness Seller

Oxandrolon

Bezoekers in dit topic

Nee klopt maar de drempel is kleiner bij een pilletje nemen dan bij een naald in je spier steken :p (bij de meesten dan toch). Natuurlijk zijn de effecten niet vergelijkbaar met een test-e kuur maar zo heb je toch een eerste kennismaking met producten die je lichaam veranderen? Om het zo maar te zeggen :p

Dit komt inderdaad een beetje op hetzelfde neer, maar klinkt milder dan eerdere Posts.
Niet iedereen is een "volledige tegenstander".

Wat ik ook doe, ik zal het dan natuurlijk ook delen toekomstig.
 
Nee klopt maar de drempel is kleiner bij een pilletje nemen dan bij een naald in je spier steken :p (bij de meesten dan toch). Natuurlijk zijn de effecten niet vergelijkbaar met een test-e kuur maar zo heb je toch een eerste kennismaking met producten die je lichaam veranderen? Om het zo maar te zeggen :p

Dat een pilletje nemen makkelijker gedaan wordt dan injecteren snap ik, maar als je niet wilt spuiten moet je gewoon niet kuren. Oral only valt zo tegen en is slechter voor je lichaam. Ook al is de volgende stap toch spuiten dan snap ik niet waarom die niet gelijk genomen wordt. Angst voor naalden wordt niet minder als je eerst hebt lopen kloten met orals.
 
Dit is echt een oldskool bricks discussie :roflol:
 
Mijn schuld, pardon.

Maar ,
Punt 1 is het prettig om zelf eens te babbelen erover buiten enkel te lezen en blijkbaar nog s wat over het hoofd te zien
Punt 2 wanneer ik mij nooit meng op het forum kom ik ook niet aan genoeg Posts om in bijv. Een topic als "echt of nep" te laten zien etc.

Bedankt in ieder geval voor de moeite van elk antwoord in mijn eerste topic.
 
wat is je doel qua fysiek?
 
Aangename vraag
Aangaande de eventuele keuze van kuur,
Doel = iets sterker worden, in de topkracht.
 
Als je voor de eerste keren gaat kuren doe het dan gewoon meteen goed. Je gaat het hardst op je eerste kuur, je receptoren zijn nog "vers" en het is gewoon zonde om dat te verprutsen met een oral als var. Niet dat var slecht is, maar zet er dan iig test naast.
 
Dat receptoren verhaal had ik idd niet zwaar aan getild.
De combo Var test zal neem ik aan niet per defenitie gezonder zijn, maar in combinatie met het receptoren verhaal wordt het wel het betere idee als ik de meningen van de "ervaringsdeskundigen/veelposters" lees.

Ik ga me verder inlezen in de toepasselijke topics.

En wellicht wat gear bijbestellen daarna...

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:28 ----------

Om meer overbodigheden deze maar stoppen ?
Ik denk dat ik de vroegere opgestelde informatie over de resultaten niet serieus kan nemen in vergelijking met alles wat iedereen er vandaag over zegt, waar het dan ook door komt.

Ik zal proberen in de andere topics en Posts genoeg info te halen.
 
Jaren later . Toch beloofd te zeggen wat ik ging doen;
Geluisterd naar de deskundigen , orals laten staan. Jaar erop Trainen gestopt , blessure.
huidige stand is sinds 4 weken weer proberen op te pakken en om de blessure heen te trainen.
kortom , weer een lange weg te gaan.
Doel: dit jaar moet op de bench , squat en deadlift de 100 kilo de lucht in op 1rp.
 
Misschien een idee een training log te starten in de trainings sectie?
 
Leuk idee op zichzelf, ik weet niet of dat een iets is waar ik consequent genoeg inhoud aan geef, ofwel iemand het interessant genoeg vindt. Ik zal het eens bekijken !
 
Jaren later . Toch beloofd te zeggen wat ik ging doen;
Geluisterd naar de deskundigen , orals laten staan. Jaar erop Trainen gestopt , blessure.
huidige stand is sinds 4 weken weer proberen op te pakken en om de blessure heen te trainen.
kortom , weer een lange weg te gaan.
Doel: dit jaar moet op de bench , squat en deadlift de 100 kilo de lucht in op 1rp.
100kg op de bench, squat en deadlift? Op bench kan ik nog begrijpen dat dit toch wel een mooi doel is maar als je vroeger al wat hebt getraind en dus nog wat 'spiergeheugen' heb, lijken mij 100kg op squat en deadlift vrij simpel te halen tegen einde van dit jaar :)
 
Squat is altijd mijn zwak geweest mede door geen goede techniek vrees ik ; dus nog steeds een mijlpaal voor mij.
Die deadlift vrees ik ook niet zo voor , daar gaan we voor meer natuurlijk als het toelaat!!
Mijn andere geheugen werkt anders ook niet altijd even best trouwens.
 
Back
Naar boven