MuscleMeat

oxandrolone poeder

anavar

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m80
Massa
87kg
Vetpercentage
7%
ik heb 5 gram oxandrolone poeder (anavar) gekocht en ik wil graag jullie mening horen over hoe ik dit het beste kan verwerken.

er zijn twee opties voor zover ik weet: zelf gelatine capsules vullen met een mix van creatine of eiwitpoeder en oxandrolone, of het poeder in een alcohol suspensie verwerken.

mixen met creatine en in capsules doen lijkt mij het beste vanwege de synergetische werking tussen de twee stoffen. maar het gelijkmatig verdelen van de stof is dan weer lastiger. in een suspensie zou het poeder zich gelijkmatig verdelen heb ik mij laten vertellen.

alvast bedankt.

snuiven bro

goede eerste post:D

of een creme van maken:p

Goede nickname :thumbup:

Ik denk dat ik het vrij eens ben met je post. Poeder moet erg goed gemengd worden en normaal komt daar een bindingsmiddel bij dat het mengen nog bevorderd. De suspensie kan natuurlijk makkelijker gelijkmatig mengen.

Vrij makkelijk te doen. Keuze maken in maat cap. Berekenen hoeveel mg erin gaat. Hierna ff capper bestellen en vullen maar .... Zeer eenvoudig te doen.Als je hulp nodig hebt moet je ff pm sturen

succes met suspensie je denkt dat je een homogene oplossing gaat krijgen en dat alles gelijkmatig verdeeld over de oplossing. Echter ga je klontvorming krijgen omdat dat spul voor geen reet oplost. Enig manier is in zeer sterke gehalte alcohol 80+ flikkere flink schudden en hopen dat dat wat wordt. Zowieso gaat het daar ook niet in oplossen maar je hebt dan wel een betere suspensie, je moet dan elke keer weer gaan schudden voordat je wat uit neemt. En anders moet je peg en andere rommel aan toevoegen maar daar heb je geen zin in. Ik zou het gaan cappen.

• Topic Starter Topic Starter
Vrij makkelijk te doen. Keuze maken in maat cap. Berekenen hoeveel mg erin gaat. Hierna ff capper bestellen en vullen maar .... Zeer eenvoudig te doen.Als je hulp nodig hebt moet je ff pm sturen

ok, thanks! ik zal eerst zelf nog wat research doen en als ik er niet uit kom zal ik een pm sturen.

Laatst bewerkt:
ga je var only doen? of nog in combi met test btw?:)

ja, ik ga var only doen. het is de enige steroide die ik heb gebruit dus ik kan geen vergelijking maken, maar ik ben zeer tevreden met wat het doet. de krachttoename is goed te merken en je vetpercentage gaat omlaag (als je tenminste een beetje clean eet) zonder veel cardio te doen.

misschien dat ik over een paar maanden test stack met anavar om te zien wat dat doet. want ik ga die 5 gram anavar niet allemaal in een kuur gebruiken.

5 gram zijn gewoon 5 potjes van UG merken,das niet heel erg veel natuurlijk als je redelijk op mg pd zit.

true, ik heb de vorige keer 3 potjes van epl gebruikt verspreid over 60 dagen.
dus 60 dagen lang 50mg per dag, en daar reageerde ik heel goed op. nakuur was 10 dagen 20mg nolvadex per dag.

misschien dat ik deze keer meer gebruik. maar ik maak wel een beetje zorgen om m'n lever ook al is oxandrolone niet erg hepatoxisch, het blijft 17a gealkyleerd en je LDL stijgt er ook van.

hey ik twijfel ook van de kuur een aantal weken langer te laten doorlopen die ik nu doe. Ben duursporter en weeg 62 ( op andere forums moet ik daar ni over beginnen of je bent erger dan een moordenaar) en neem momenteel 40 mg/pd. Op andere BBforums heb ik al gehoord van 10 weken var. Midden de kuur het bloed laten prikken en kijken hoe de waarden zijn of toch geen goed idee? Hoelang had je gedacht het te laten lopen je kuur deze keer?

true, ik heb de vorige keer 3 potjes van epl gebruikt verspreid over 60 dagen.
dus 60 dagen lang 50mg per dag, en daar reageerde ik heel goed op. nakuur was 10 dagen 20mg nolvadex per dag.

misschien dat ik deze keer meer gebruik. maar ik maak wel een beetje zorgen om m'n lever ook al is oxandrolone niet erg hepatoxisch, het blijft 17a gealkyleerd en je LDL stijgt er ook van.

60 dagen, 50mg per dag? Dan zou ik ook bang zijn ja..

ook ooit anavar only gedaan...80mg per dag...was een van me duurste kuurtjes:D
werkte prima, werd er droger van, maar jammer genoeg maar 1kilo massa gepakt:o
plus daarbij het libido van een bos prei:o

volgende keer gaat er test bij:D

5 gram in 95 ml olijfolie.(suspentie ipv oplossing)

1 ml is +- 50mg Var.

Minuutje schudden voor gebruik.

mwah dat krijg je zonder colloide molen echt niet homogeen

hey ik twijfel ook van de kuur een aantal weken langer te laten doorlopen die ik nu doe. Ben duursporter en weeg 62 ( op andere forums moet ik daar ni over beginnen of je bent erger dan een moordenaar) en neem momenteel 40 mg/pd. Op andere BBforums heb ik al gehoord van 10 weken var. Midden de kuur het bloed laten prikken en kijken hoe de waarden zijn of toch geen goed idee? Hoelang had je gedacht het te laten lopen je kuur deze keer?

ik weet nog niet hoe lang ik het de volgende keer ga gebruiken, misschien 70 dagen maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

krijg je als duursporter op een gegeven moment niet last van de pomp in je benen?

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

ook ooit anavar only gedaan...80mg per dag...was een van me duurste kuurtjes:D
werkte prima, werd er droger van, maar jammer genoeg maar 1kilo massa gepakt:o
plus daarbij het libido van een bos prei:o

volgende keer gaat er test bij:D

hehe ja, ik weet wat je bedoelt. daar had ik de laatste twee weken toen ook last van. normaal ben ik altijd zo geil als een beer :).

wat die 1 kilo betreft, dat komt denk ik omdat je al op een dusdanig hoog niveau zit en anavar is natuurlijk een erg milde steroide.

Terug
Naar boven