Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Niets is onmogelijk, en ik zie mezelf zeker niet als iets dat niet mogelijk is te behalen
Kan aleen zeggen dat je moet weten toen ik begon met trainen had ik nooit gedacht een wedstrijd te doen laat staan men 1ste wedstrijd te winnen..
Heb wel gemerkt met de tijd dat ik voor mezelf doelen moet zetten en zo kleine stappen voorwaarts maak richting mijn einddoel
Gewoon er 100% voor blijven gaan ookal krijg je tegenslagen die heeft iedereen op zen weg dus
Toen ik mijn eerste halter van 10kg kocht, wou ik alleen biceps trainen. De rest kende ik niet. Ik vond toen wedstrijdatleten 'lelijk' Mijn visie is toch sterk veranderd
Toen ik mijn eerste halter van 10kg kocht, wou ik alleen biceps trainen. De rest kende ik niet. Ik vond toen wedstrijdatleten 'lelijk' Mijn visie is toch sterk veranderd
einde 16jaar begin 17, kon door omstandigheden nietmeer verder met voetbal dus ben ik maar de gym ingekropen
en heb genoeg tegenslagen gehad hoor en soms maanden of halfjaar niet kunnen trainen maar goed elke x trg de gym ingegaan dus