Fitness Seller

Paar vette foto's van Jbc cup

echt mooi hoop er ook zo bij te staan als ik 22 ben:D

• Topic Starter Topic Starter
echt mooi hoop er ook zo bij te staan als ik 22 ben:D

Stel jezelf realistische doelen op en stap voor stap richting het einddoel, neem hierbij iemand evt die je kan helpen en blijf er zelf in geloven dan kom je er wel :)
Net alsof ik had gedacht paar jaar terug dat ik ooit op podium zou staan en men eerste wedstrijd zou winnen.. :rolleyes: ;)

wow zieke armen, :() ik ga je zker volgen

Stel jezelf realistische doelen op en stap voor stap richting het einddoel, neem hierbij iemand evt die je kan helpen en blijf er zelf in geloven dan kom je er wel :)
Net alsof ik had gedacht paar jaar terug dat ik ooit op podium zou staan en men eerste wedstrijd zou winnen.. :rolleyes: ;)

Heb nog tijd te gaan he en ik ben pas 16 en t begint nu echt voor mijn doen al goed te gaan zit met alles ong op lichaamsgewicht met goeie techniek (de grote 3 dan).
Ja probleem is als ik met iemand train praat ik alleen maar:o

Heb nog tijd te gaan he en ik ben pas 16 en t begint nu echt voor mijn doen al goed te gaan zit met alles ong op lichaamsgewicht met goeie techniek (de grote 3 dan).
Ja probleem is als ik met iemand train praat ik alleen maar:o

Haha als je weet wat het probleem is waarom verander je er niet iets aan dan ?
En ik zeg altijd leer eerst je oefeningen correct uitvoeren en de juiste spiercontractie gevoel krijgen endan kun je met de tijd je gewicht naar boven doen

Haha als je weet wat het probleem is waarom verander je er niet iets aan dan ?
En ik zeg altijd leer eerst je oefeningen correct uitvoeren en de juiste spiercontractie gevoel krijgen endan kun je met de tijd je gewicht naar boven doen

Doe ik ook mij jij zei evt met iemand dus dat was mijn reactie daarop.
Ik heb meerdere mensen rondlopen die altijd even kijkje nemen of ik het goed doe (heb het aan ze gevraagd of ze beetje willen opletten soms)
Maar verder gaan we vanaf nu verder over jou:D Tis tenslotte mijn topic niet dankje voor je tips overigens;)

Doe ik ook mij jij zei evt met iemand dus dat was mijn reactie daarop.
Ik heb meerdere mensen rondlopen die altijd even kijkje nemen of ik het goed doe (heb het aan ze gevraagd of ze beetje willen opletten soms)
Maar verder gaan we vanaf nu verder over jou:D Tis tenslotte mijn topic niet dankje voor je tips overigens;)

Ik bedoelde meer iemand als echt een begeleider/coach.. Die gaat niet staan praten en onozel doen me tjou hoor haha :p

Ik bedoelde meer iemand als echt een begeleider/coach.. Die gaat niet staan praten en onozel doen me tjou hoor haha :p

Als ik een begin wel tja ja je hebt wel gelijk heb er nu ook een maar kan daar ook wel mee praatte hoor maar wellicht een idee.

Naturel?

Met hoeveel % stond je daar? mooie resultaten netjes man.

Met hoeveel % stond je daar? mooie resultaten netjes man.

Geen idee man, geen idee van vet % en gewicht kan van gewicht schatting doen dat het rond 87 88 zal zijn geweest maar heb me niet gewogen of gemeten ( nooit vet % gemeten tijdens dieet btw aleen daarvoor en dat was 14,5% )

Hoe lang ben je trouwens

fuaark respect gast, streef ;)

Echt een goed fysiek man!!
Hoop er binnen 4j ook zo bij te staan :D

Terug
Naar boven