XXL Nutrition

paar weken na beeindigen Tren, ineens realiseren hoe onmenselijk je je gedraagde?

dareal

Ripped Bodybuilder
Waardering
25
ben nu al een tijdje gestopt met tren, realiseer me nu pas wat een ongelooflijke kl***zak ik was tegen de personen om me heen! hebben meerdere mensen dit?
Had echt een heel kort londje, als ik maar iets moest herhalen of iemand me verkeerd begreep waren de rapen gaar:)

Conditie lijkt momenteel trouwens beter dan dat die was VOOR de tren (heb ook tijdens de tren cardio gedaan)
Mischien het voordeel van hoogte training zegmaar?? met minder zuurstof dezelfde trainingen volgen zodat je bij normale omstandigheden beter presteert dan ervoor

hehe , that's tren baby

ben al een kl***zak, met tren .......... gege nog een tikkie erger

Ik zit nu ook weer voor de 2de keer weer op 75mg eod. Blijf het toch superspul vinden! :D Wordt er zelf niet echt vaker fokkie van, reageer wel mss iets heftiger ALS er iets is maar ik vind opmerkingen als "tren haalt het slechtste in je naar boven" zoals je ze vaker hoort altijd zwaar overrated. Zit toch vooral tussen de oren heb ik het idee.

Conditie gaat eigenlijk ook helemaal niet achteruit bij mij, ik ren vrolijk 4-5x pw 8-10km voor het ontbijt en kan niet zeggen dat dit me meer moeite gaat kosten naar mate ik langer bezig ben.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Haha, zie net dat jij er 1 gram per week in jaagt, dat is natuurlijk een iets andere situatie als de mijne.. :D

Of je bent altijd te lief geweest he:p

"If you're a jerk, and you use anabolic steroids:
you become a super jerk."

citaat van die kale sport-arts van bigger, stronger, faster

In een kuur ben ik nooit mezelf, gevoelens worden altijd sterker en heb altijd spijt van wat ik gedaan heb, maar een reden om te stoppen ? neej niet echt, alleen als mijn gezondheid in ernstig gevaar komt.

vind het bij mezelf best mee vallen. Persoonlijk ben ik best passief persoon ga gezeik etc meestal uit de weg. Met tren heb ik dat minder maar het is niet zo dat ik expres k*t ga doen tegen mensen als ik eraan zit. Maar als iemand gewoon echt lullig zit te doen heb ik dan wel de neiging om een afwijkend gedrag te vertonen. Maar ja je moet je hoofd af en toe goed bij houden ja. Ergste vind ik nog dat ik voor geen meter kan slapen met tren. Ben praktisch de hele nacht wakker of half wakker, val nooit goed in slaap.

geen tren voor nodig, flap er al genoeg uit zonder.. Denk dat ik er maar vanaf moet blijven als ik dit zo lees..
Het is idd k*t en ik doe het niet expres en kan me redelijk rot voelen op het moment dat ik er feedback op komt..

Maar thats me: ik bedoel het goed, maar komt verrot me strot uit..

Hoe verhoud tren zich eigenlijk tot halotestin als het gaat om de graad van zowel positieve als negatieve agressiviteit?

Ik zit nu ook weer voor de 2de keer weer op 75mg eod. Blijf het toch superspul vinden! :D Wordt er zelf niet echt vaker fokkie van, reageer wel mss iets heftiger ALS er iets is maar ik vind opmerkingen als "tren haalt het slechtste in je naar boven" zoals je ze vaker hoort altijd zwaar overrated. Zit toch vooral tussen de oren heb ik het idee.

Conditie gaat eigenlijk ook helemaal niet achteruit bij mij, ik ren vrolijk 4-5x pw 8-10km voor het ontbijt en kan niet zeggen dat dit me meer moeite gaat kosten naar mate ik langer bezig ben.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

Haha, zie net dat jij er 1 gram per week in jaagt, dat is natuurlijk een iets andere situatie als de mijne.. :D

Het gaat meestal bij mensen die wel op een zwaardere dosis zitten en geloof me het zit niet tussen de oren.

Tren is een heel zwaar middel en ik moet het nooit meer.
Ik werd er para van en voelde me echt niet lekker,ik was geen lief mens meer, ben anders altijd postitief ingesteld en ga vaak met een smile door het leven maar met tren no way...I was a vampire!

Was laatst nog bezig met Winny/Primo en weet dat tren vele malen androgener is maar de gains die ikl maakte met Winny/primo waren vele malen beter imo.

Het enige is als je winny hoog dosseerd dat je er ook wel lekka agro van wordt.

Het gaat meestal bij mensen die wel op een zwaardere dosis zitten en geloof me het zit niet tussen de oren.

Tren is een heel zwaar middel en ik moet het nooit meer.
Ik werd er para van en voelde me echt niet lekker,ik was geen lief mens meer, ben anders altijd postitief ingesteld en ga vaak met een smile door het leven maar met tren no way...I was a vampire!

Was laatst nog bezig met Winny/Primo en weet dat tren vele malen androgener is maar de gains die ikl maakte met Winny/primo waren vele malen beter imo.

Het enige is als je winny hoog dosseerd dat je er ook wel lekka agro van wordt.

Wat was je dosis dan ?

Ik zat op 200 mg eod is een 700 per week op de a versie en dan weet je pas wat dit goedje met je kan doen.

Niet voor Groentjes wat ik zelf nog ben :)

700 per week :roflol: geen wonder dat je je slecht voelt, mijn trenkuur komt eraan.

Maar mijn tren gaat op 300 en niet hoger.

Dareal,je bent gewoon een b*ch ...face it

nooit last van eigenlijk.

enige wat ik merk met tren is dat de irritatie tijdens het auto rijden wat frequenter is.

ben nu al een tijdje gestopt met tren, realiseer me nu pas wat een ongelooflijke kl***zak ik was tegen de personen om me heen! hebben meerdere mensen dit?
Had echt een heel kort londje, als ik maar iets moest herhalen of iemand me verkeerd begreep waren de rapen gaar:)

Conditie lijkt momenteel trouwens beter dan dat die was VOOR de tren (heb ook tijdens de tren cardio gedaan)
Mischien het voordeel van hoogte training zegmaar?? met minder zuurstof dezelfde trainingen volgen zodat je bij normale omstandigheden beter presteert dan ervoor

Stil maar jonge :aai:

wat is het verschil dan van masteron en tren in agressie want ik hoor vaak dat je van masteron ook serieuse agresieve buien kan krijgen

Terug
Naar boven