ben nu al een tijdje gestopt met tren, realiseer me nu pas wat een ongelooflijke kl***zak ik was tegen de personen om me heen! hebben meerdere mensen dit?
Had echt een heel kort londje, als ik maar iets moest herhalen of iemand me verkeerd begreep waren de rapen gaar
Conditie lijkt momenteel trouwens beter dan dat die was VOOR de tren (heb ook tijdens de tren cardio gedaan)
Mischien het voordeel van hoogte training zegmaar?? met minder zuurstof dezelfde trainingen volgen zodat je bij normale omstandigheden beter presteert dan ervoor
Had echt een heel kort londje, als ik maar iets moest herhalen of iemand me verkeerd begreep waren de rapen gaar

Conditie lijkt momenteel trouwens beter dan dat die was VOOR de tren (heb ook tijdens de tren cardio gedaan)
Mischien het voordeel van hoogte training zegmaar?? met minder zuurstof dezelfde trainingen volgen zodat je bij normale omstandigheden beter presteert dan ervoor

Wordt er zelf niet echt vaker fokkie van, reageer wel mss iets heftiger ALS er iets is maar ik vind opmerkingen als "tren haalt het slechtste in je naar boven" zoals je ze vaker hoort altijd zwaar overrated. Zit toch vooral tussen de oren heb ik het idee.
geen wonder dat je je slecht voelt, mijn trenkuur komt eraan.