Fitness Seller

Paco's no pain no gain log

Bezoekers in dit topic

Gister lekker getraind, vannacht zeer diep geslapen, ik voel dat ik redelijk hard ben gegaan, dus verschuif mijn training van vandaag naar morgen.

Stats van gister
Benchpress 8x60 8x70 8x70 (pr)
Peckdeck 8x70 8x77 4x84
Schuine buikspieren staand 3x12x23kg
Buik machine 12x65 12x70 10x75
Crunch 3x12x10kg
Decline dumbbell press 12x18kg 8x23 8x23
Closegrip benchpress 12x50 12x50 10x52,5
Triceps rope extension 2x12x25 10x25
 
Gister gaan wielrennen met mijn pa, ik zat helemaal kapot :( , na 20 kilometer al, we hadden wel vol wind tegen maar toch. Uiteindelijk nog 40 km gefietst, hartslag is op en neer gegaan tussen de 130-150. Eigenlijk wat teveel voor spierbehoud, maar ik moet ook een flinke fietsconditie op gaan bouwen voor de zomer.
Als kennisgeile bb'er heb ik natuurlijk wel wat verklaringen voor mijn teleurstellende prestaties:
* Door mijn cutschema krijg ik veel minder koolhydraten binnen dan gebruikelijk, denk daarom dat ik bij duursport (vooral langer dan 1 uur) te weinig glycogeen heb om t goed vol te houden.
* Heb een goede basis conditie, maar nog geen fietsconditie
* Ik heb mijn benen met KT fookin hard getraind de laatste tijd, ik denk dat ik voor wielrennen juist op een andere manier moet trainen: 15-20 reps ipv 8-12

Dus ik ga nu 1tot 2 keer per week wielrenne, en denk dat ik mijn benentraining ga veranderen in een wielerweight training, dus hoog tempo-high reps benen...
 
succes gast , wel je LOG bijhouden nu hoor............:rolleyes:
 
2 september 2006:

Ik ben 1.79 en weeg ongeveer 73 kg. Mijn vet percentage is...... kwam ik uit op 12%, maar echte vet meting heb ik nog niet gehad. Mijn voornamelijke doel is massa winnen.

13 maart 2007:

elpaco zei:
De stats: 1,80m, 74 kg, 12-14% vet

Al met al ben je er dus het afgelopen half jaar niets mee opgeschoten.

Wordt het dan geen tijd om het één en ander met jezelf te evalueren voordat je 'groots' begint aan een cutschema?


Is absoluut niet om je af te kraken, maar 't is zo zonde van je tijd en energie!
 
2 september 2006:

Al met al ben je er dus het afgelopen half jaar niets mee opgeschoten.

Wordt het dan geen tijd om het één en ander met jezelf te evalueren voordat je 'groots' begint aan een cutschema?



Yo Diky bedankt voor dit moment van bezinning, maar stats kloppen niet helemaal, ik zat in feb ongeveer op 78kg schat ik,
nu op 75,9 met 12.10% vet. Ik wil echt graag een keer mijn buikspieren eruit laten komen, ik wil gewoon bewijzen dat ik het kan. Daarna ga ik vanzelf weer in de bulk. Mijn stats zijn een beetje dubieus, komt ook omdat ik geen vetmeter tot mijn beschikking heb en afhankelijk ben van de weegschaal in de sportschool (waarvan ik niet weet hoe nauwkeurig die is)

Ik heb best wel wat vet op mijn bovenbenen, en van mijn buik mag ook wel wat af. Ik wil eigenlijk een schone start maken voor de volgende bulk, dus eerst zorgen dat ik goed droog sta als ik begin met clean bulken. Ik wil het hardnekkige vet er aftrainen nu. Ik heb gelezen dat het vet wat je er met bulken gaint, er relatief makkelijk af gaat. Mijn vetpercentage is volgens mij nog nooit onder de 12% geweest, dus ik wil dat vet nu aanpakken. Omdat mijn benen behoorlijk fors zijn (zowel spier als vet) wil ik in de bulk geen twee broekmaten opschuiven. Dus daarom nu eerst zakken en dan straks gecontroleerd stijgen.
 
Laatst bewerkt:
Yo Diky bedankt voor dit moment van bezinning, maar stats kloppen niet helemaal..........Dus daarom nu eerst zakken en dan straks gecontroleerd stijgen.

OK elpaco, ik snap 'em!

Succes kerel.....:)
 
Gister een half uurtje hardgelopen in de hagel, 275 kcal, hartslag netjes rond de 130 gehouden. Ik zou vanavond eigenlijk niet gaan trainen ivm tentamens, maar ik moet toch even!
 
Training van gisteren:
Deathlift 12x70 8x80 4x90 3x90
Wide Chins 8 7 6
Close chins 8 8 8
Row 3x8x70
Dragonflags 3x12
Schuine buikspieren
Buikspieren apparaat 3x12x75
Weighted crunch 2x8x10
Barebell curl 12x21 10x26 8x26
 
Training net:

Incline benchpress 8x50 8x60 8x50
Fly's 10x17 8x19 8x19 (PR)
Box squat 12x70 12x80 12x80
Pullover 8x75 8x70 8x70
Leggpress (full) 12x79 12x85 10x97
Leggcurl 8x119 8x119 2x8x63 (one legg)
Hib aductor (ofzowies) 30x95 30x95 30x95 (fullblock)
Dippen 8xbw 6xbw+6kg 6xbw+8kg


Pff nu wel naarde klote toe, ik had me eigenlijk voorgenomen om mijn benen minder te trainen omdat die relatief sterker & groter zijn, maar kon het toch niet laten.
Vanaf volgende week ga ik ze meer op fietskracht trainen 15reps dus...
 
Soo tentamen periode eindelijk afgelopen, donderdag en zaterdag wezen stappen, niet goed voor de cut, maar wel hard nodig. Maar ja op zo'n techno feesje verbrand je toch nog wel wat :cool:

Net getraind: 1 uur heuvelparkoers level 15 90-110RPM, hakt er in, grappig al die mensen die komen en gaan om je heen. Die met level 6 en 75 RPM op hartslag 160 zitten.

Holla!
 
Back
Naar boven