AndroidHealthClinic

Pakket onderschept

  • Topic starter sector
  • Startdatum
  • Reacties 151
  • Weergaven 13K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

is ook zo,die mogelijk was er maar dan moest ik een of andere app op me phone downloaden en dat lukte voor geen meter en daarom had ik de makkelijke weg gekozen omdat ik er vertrouwen in had. Maar nu nooit meer in nederland,heb veel beter spul nu , pure kwaliteit ,veel beter dan die nederlandse labokes
Uit Columbia zeker?
 
Ooit zal het er wel van komen dat de pakketten zullen worden geopend.
Maar voorlopig verandert er niets
 
Voordat ze dat doorvoeren ben je paar jaar verder

Minimaal, tenzij men plotseling in grote groepen vuurwerk of wapens gaat versturen via de post. Als er niet een direct gevaar is zal het vast heel lang duren idd
 
een bubbelenveloppe met geld ook dan? en mogen ze dat geld achterhouden dan? ben van plan een advocaat in te schakelen
 
een bubbelenveloppe met geld ook dan? en mogen ze dat geld achterhouden dan? ben van plan een advocaat in te schakelen
Wow daar gaan ze onder de indruk van zijn. Welke advocaat ga je inschakelen?
 
een bubbelenveloppe met geld ook dan? en mogen ze dat geld achterhouden dan? ben van plan een advocaat in te schakelen
af2415b0-2e61-0133-71f5-0a67ec7fcf67.gif
 
een bubbelenveloppe met geld ook dan? en mogen ze dat geld achterhouden dan? ben van plan een advocaat in te schakelen
En tegen wie ga je een advocaat inschakelen. Jij beweert dat de post je enveloppe heeft geopend en je geld achtergehouden. Wie zegt dat dit ook echt gebeurd is. Indien dat zou zijn, had je daar al een brief voor gekregen.
 
En tegen wie ga je een advocaat inschakelen. Jij beweert dat de post je enveloppe heeft geopend en je geld achtergehouden. Wie zegt dat dit ook echt gebeurd is. Indien dat zou zijn, had je daar al een brief voor gekregen.
Advocaat lacht zich idd een deuk en stuurt hem de laan uit vrees ik. Beetje kansloos verhaal dit.
 
een bubbelenveloppe met geld ook dan? en mogen ze dat geld achterhouden dan? ben van plan een advocaat in te schakelen

Mag je voor 1600 aan roids kopen?
 
Back
Naar boven