XXL Nutrition

Pakket onderschept

  • Topic starter sector
  • Startdatum
  • Reacties 151
  • Weergaven 13K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

1 woord --> POLITIEK

De regering heeft destijds namelijk de dopingwetgeving hervormd en dat ook groots aangekondigd. In principe was die wetgeving er vooral om professionele sporters te controleren. In realiteit viel het aantal positieve testen enorm tegen waardoor ze gemakkelijkheidshalve hun vizier hebben gericht op recreatieve sporters.

Op die manier liggen de positieve testen een stuk hoger en kunnen ze zichzelf een schouderklopje geven over hun nieuwe dopingwet, die dus eigenlijk volledig zijn doel mist. Maar ze kunnen goede statistieken voorleggen over betrapte "sporters".

Triest
 
Heel de Belgische politiek is triest
 
heb laats een betaling via post gedaan, had het geld in een envelop gestoken en verzonden naar een bepaalde nederlandse site . Nu blijkt mijn enveloppe gewoon verdwenen,niemand weet waar die is . Nu ben ik dus 1600 euro lichter ,laatste keer geweest bij die site dat ik daar heb besteld,heb al honderden pakjes besteld ,in binnen en buitenland,nooit problemen gehad en nu ineens wel,heel raar...

ofwel heeft de post het pakje achtergehouden of de site heeft het ontvangen en ontkent dit

Heb de post willen aanklagen maar dat gaat dus blijkbaar niet
 
heb laats een betaling via post gedaan, had het geld in een envelop gestoken en verzonden naar een bepaalde nederlandse site . Nu blijkt mijn enveloppe gewoon verdwenen,niemand weet waar die is . Nu ben ik dus 1600 euro lichter ,laatste keer geweest bij die site dat ik daar heb besteld,heb al honderden pakjes besteld ,in binnen en buitenland,nooit problemen gehad en nu ineens wel,heel raar...

ofwel heeft de post het pakje achtergehouden of de site heeft het ontvangen en ontkent dit

Heb de post willen aanklagen maar dat gaat dus blijkbaar niet

Z...a...l...i...g verhaal.

Effe 1600 euro via post sturen voor anabolen die je bestelt via een twijfelachtige website. Naaaaais :D
 
Z...a...l...i...g verhaal.

Effe 1600 euro via post sturen voor anabolen die je bestelt via een twijfelachtige website. Naaaaais :D

is normaal geen twijfelachtige site ,heb er nog besteld gehad via hun maar nu nooit meer bij nederlandse labos,kwaliteit is zowiezo ondermaats bij nederlands labos.

de betaalwijze is ook ineens veranderd op hun site,sommige zullen wel al weten om welke site het gaat...

en nu ineens is het pakje niet aangekomen,smells like bullshit
 
1600 euro aan aas besteld goed bezig!
 
1600 euro aan aas besteld goed bezig!
tenor.gif
 
heb laats een betaling via post gedaan, had het geld in een envelop gestoken en verzonden naar een bepaalde nederlandse site . Nu blijkt mijn enveloppe gewoon verdwenen,niemand weet waar die is . Nu ben ik dus 1600 euro lichter ,laatste keer geweest bij die site dat ik daar heb besteld,heb al honderden pakjes besteld ,in binnen en buitenland,nooit problemen gehad en nu ineens wel,heel raar...

ofwel heeft de post het pakje achtergehouden of de site heeft het ontvangen en ontkent dit

Heb de post willen aanklagen maar dat gaat dus blijkbaar niet
Gewoon naar de politie gaan en zeggen dat je envelop met daarin 1600 euro wat bedoeld was voor anabolen op een mysterieuze wijze verdwenen is, dan helpen ze je gelijk.
 
volgens de post mag je geen geld in een enveloppe versturen haha
 
heb laats een betaling via post gedaan, had het geld in een envelop gestoken en verzonden naar een bepaalde nederlandse site . Nu blijkt mijn enveloppe gewoon verdwenen,niemand weet waar die is . Nu ben ik dus 1600 euro lichter ,laatste keer geweest bij die site dat ik daar heb besteld,heb al honderden pakjes besteld ,in binnen en buitenland,nooit problemen gehad en nu ineens wel,heel raar...

ofwel heeft de post het pakje achtergehouden of de site heeft het ontvangen en ontkent dit

Heb de post willen aanklagen maar dat gaat dus blijkbaar niet
Hahahah meteen 1600:emo:

Geen idee welke site (hoef het ook niet te weten) maar heb ook nog zo'n bron gehad die op die manier werkte. Enveloppe was ook verdwenen. Twee maanden nadien contacteerde de bron mij dat het toch was toegekomen.

Dit ging wel maar om 80euro ofzo en zou het niet meer opnieuw doen
 
Hahahah meteen 1600:emo:

Geen idee welke site (hoef het ook niet te weten) maar heb ook nog zo'n bron gehad die op die manier werkte. Enveloppe was ook verdwenen. Twee maanden nadien contacteerde de bron mij dat het toch was toegekomen.

Dit ging wel maar om 80euro ofzo en zou het niet meer opnieuw doen

ik vertrouwde hun omdat ik er nog besteld had gehad ,daarom ineens dat bedrag,zag er geen erg in.wat gaven ze als reden op dat het pas na 2 maanden was toegekomen?
 
ik vertrouwde hun omdat ik er nog besteld had gehad ,daarom ineens dat bedrag,zag er geen erg in.wat gaven ze als reden op dat het pas na 2 maanden was toegekomen?
Was hun schuld niet, was door de post.

Vond het best fijn dat ze na 2maanden het lieten weten en alsnog het pakket verstuurden. Ze wisten dat het verloren was gegaan dus ze konden het gewoon gehouden hebben zonder iets te laten weten :)
 
Was hun schuld niet, was door de post.

Vond het best fijn dat ze na 2maanden het lieten weten en alsnog het pakket verstuurden. Ze wisten dat het verloren was gegaan dus ze konden het gewoon gehouden hebben zonder iets te laten weten :)

hebben we het dan over b-post of post nl .?
 
Geld doe je ook alleen opsturen in een pakket papier er omheen en vast tapen aan de doos. Met 3s code.
 
heb laats een betaling via post gedaan, had het geld in een envelop gestoken en verzonden naar een bepaalde nederlandse site . Nu blijkt mijn enveloppe gewoon verdwenen,niemand weet waar die is . Nu ben ik dus 1600 euro lichter ,laatste keer geweest bij die site dat ik daar heb besteld,heb al honderden pakjes besteld ,in binnen en buitenland,nooit problemen gehad en nu ineens wel,heel raar...

ofwel heeft de post het pakje achtergehouden of de site heeft het ontvangen en ontkent dit

Heb de post willen aanklagen maar dat gaat dus blijkbaar niet

1600,00 :roflol:

nu voel ik me al wat minder kut met mijn 800,00 ,gejat door een of andere vieze flikker bij het sorteercentrum van de Deutsche Post :mad:
 
Laatst bewerkt:
Je dacht niet van laat me het aangetekend versturen? Die €8,45 kon er niet meer vanaf? Heb met aangetekende brief nog nooit dit probleem ondervonden
 
Wie stuurt er nu nog geld op per enveloppe. Voor bedragen tot 150 € kun je nog riskeren, maar 1600 € in een enveloppe verzenden, dat doet een normale mens toch niet. Zelfs al is je dealer betrouwbaar.
 
Back
Naar boven