MuscleMeat

Pakket onderschept

  • Topic starter sector
  • Startdatum
  • Reacties 151
  • Weergaven 13K
  • Volgers 26

Bezoekers in dit topic

Geld doe je ook alleen opsturen in een pakket papier er omheen en vast tapen aan de doos. Met 3s code.
Waarom nog geld verzenden als je met bitcoins kan betalen. Je kan je geld ook kwijt zijn maar je bent wel zeker dat de ontvanger je geld ontvangen heeft en dat het niet onderweg verdwenen is.
 
Gewoon aangetekend in een luchtkussen anvelope, is niks mis mee
 
1600,00 :roflol:

nu voel ik me al wat minder kut met mijn 800,00 ,gejat door een of andere vieze flikker bij het sorteercentrum van de Deutsche Post :mad:

dat dacht ik ook al,dat die vrouw achter het loket het pakje heeft gestolen,maar kan het niet met zekerheid zeggen
 
Gewoon aangetekend in een luchtkussen anvelope, is niks mis mee

de desbetreffende site stond er op om het niet aangetekend op te sturen ! vroeger was dat niet maar nu wel ineens omdat hij dan de enveloppe niet kan ontvangen,nu zal je wel weten om welke site het gaat
 
heb wel al gelezen en gehoord dat post-nl regelmatig pakjes achterhoud en enveloppes,zijn al honderden klachten over blijkbaar, fijn als je dpost niet meer kan vertrouwen,idioten
 
blijkbaar kan je het wel in een box aangetekend versturen ipv een enveloppe (had trouwens wel een bubbelenveloppe gebruikt met een briefkaart erin en daartussen het geld gestoken zoals altijd wordt gedaan) maar dat wist ik niet,had die vrouw op het postkantoor me ook niet verteld
 
blijkbaar kan je het wel in een box aangetekend versturen ipv een enveloppe (had trouwens wel een bubbelenveloppe gebruikt met een briefkaart erin en daartussen het geld gestoken zoals altijd wordt gedaan) maar dat wist ik niet,had die vrouw op het postkantoor me ook niet verteld

Heb je tegen die vrouw in het postkantoor verteld dat je geld ging versturen in een envelop?
 
Je dacht niet van laat me het aangetekend versturen? Die €8,45 kon er niet meer vanaf? Heb met aangetekende brief nog nooit dit probleem ondervonden
dergelijk website dealers doen niet aan aangetekend , gaat allemaal naar postbussen
 
pro tip schoenendoos blok hout erin , en envelop met geld vast plakken . doos helemaal dicht tapen met bruine dozen tape :P
 
Waarom nog geld verzenden als je met bitcoins kan betalen. Je kan je geld ook kwijt zijn maar je bent wel zeker dat de ontvanger je geld ontvangen heeft en dat het niet onderweg verdwenen is.

Uiteraard maar.niet iedereen weet hoe Bitcoin werkt he ook al is het een 3 stappen plan..
 
dergelijk website dealers doen niet aan aangetekend , gaat allemaal naar postbussen

Ik krijg regelmatig aangetekende post in Mn postbus, snap niet wat dit er mee te maken heeft?
 
ik vertrouwde hun omdat ik er nog besteld had gehad ,daarom ineens dat bedrag,zag er geen erg in.wat gaven ze als reden op dat het pas na 2 maanden was toegekomen?

1600 aan spullen ga ik toch liever zelf afhalen ipv per post te regelen.
Als het misloopt ben je je geld kwijt.
1600 is toch niet niks
 
1600 aan spullen ga ik toch liever zelf afhalen ipv per post te regelen.
Als het misloopt ben je je geld kwijt.
1600 is toch niet niks
is ook zo,die mogelijk was er maar dan moest ik een of andere app op me phone downloaden en dat lukte voor geen meter en daarom had ik de makkelijke weg gekozen omdat ik er vertrouwen in had. Maar nu nooit meer in nederland,heb veel beter spul nu , pure kwaliteit ,veel beter dan die nederlandse labokes
 
Goed verhaal man :roflol:
 
Pure kwaliteit gaat je neus snel van bloeden main!
 
is ook zo,die mogelijk was er maar dan moest ik een of andere app op me phone downloaden en dat lukte voor geen meter en daarom had ik de makkelijke weg gekozen omdat ik er vertrouwen in had. Maar nu nooit meer in nederland,heb veel beter spul nu , pure kwaliteit ,veel beter dan die nederlandse labokes
Ik ben nochtans tevreden met de Nederlandse labokes
 
Back
Naar boven