- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas een beetje een slap einde aan het verhaal. Vanochtend mijn huisgenote er op af gestuurd. Dacht misschien als ie mij niet ziet, maar een leuke meid dat het dan wel gaat. En de deur ging meteen open. Ik heb iig me pakketje nu![]()
Nu nog wraak nemen op die ouwe kl***zak.Helaas een beetje een slap einde aan het verhaal. Vanochtend mijn huisgenote er op af gestuurd. Dacht misschien als ie mij niet ziet, maar een leuke meid dat het dan wel gaat. En de deur ging meteen open. Ik heb iig me pakketje nu![]()

Dus jou huisgenote komt intimiderender over dan jou ?
ik denk dat het probleem net was dat ik iets te intimiderend overkwam, maar niemand kan een lieve onschuldige meid weerstaan. Helemaal niet zon oude viezerik

wat je als eerste moet doen is een topic op dbb erover aanmaken

quoted for fail

Nog steeds een fail

Helaas een beetje een slap einde aan het verhaal. Vanochtend mijn huisgenote er op af gestuurd. Dacht misschien als ie mij niet ziet, maar een leuke meid dat het dan wel gaat. En de deur ging meteen open. Ik heb iig me pakketje nu![]()