- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft hij toevallig nog een "oude" televisie, 1tje met Infrarood afstandsbediening?
Voor het huis staan en flip the channel baby!
Ik zou flippe lan, klop op zijn raam ofso. Buren warfare beginnen xD
Ook een keer iets besteld en afgeleverd bij een "buur" 100 meter verderop in de flat. (voeding voor PC)
Gaat die gaylord vervolgens 2 weken op vakantie ...
Ik zeg NEEM EEN ****ING POSTBUS
heb dit zelf eens meegemaakt door een pakje condooms te bestellen
was afgeleverd op het adres hier een paar huizen vandaan, kerel bleef maar volhouden dat hij het pakketje niet had(wou het wss zelf houden) maar toen ik het uiteindelijk gewoon in de gang zag staan en hem vroeg of hij even het adres wilde oplezen wat op het pakje stond krabbelde hij terug.
de fl**ker had het pakje al wel losgehaald om te kijken wat er in zat, maar ik laat mijn gains niet zomaar afpakken
Heeft hij toevallig nog een "oude" televisie, 1tje met Infrarood afstandsbediening?
Voor het huis staan en flip the channel baby!
ik zou mezelf verkleden als vrouw, miss dan hij dan de deur open doet
of doe het zoals die oude kerel van dat burenruzie programma vorige week
stop messen in de bomen bij zijn huis, ga in zijn tuin staan en naar binnen kijken
af en toe ga je met je lul uit je broek bij hem in de bosjes staan
en het belangrijkste om hem bang te maken doe je door met een geweer in de lucht te schieten als hij net naar buiten loopt

Karma voor link.of doe het zoals die oude kerel van dat burenruzie programma vorige week
stop messen in de bomen bij zijn huis, ga in zijn tuin staan en naar binnen kijken
af en toe ga je met je lul uit je broek bij hem in de bosjes staan
en het belangrijkste om hem bang te maken doe je door met een geweer in de lucht te schieten als hij net naar buiten loopt

Haha ja en hem dan lekker lang ppen tot hij klaarkomt.ik zou mezelf verkleden als vrouw, miss dan hij dan de deur open doet