Fitness Seller

Raah.. TNT post... ik word ff gek..

gheghe werk bij een soort van primera, wij krijgen postzegels nog maar per 10 aangeleverd en mogen ze niet meer los verkopen... soms wel lullig ja voor mensen waarbij een brief nog op tijd weg moet en ze geen geld bij hebben, maar goed, je had ook op tijd kunnen beginnen met een brief schrijven en het nieuws kunnen volgen dat postzegels duurder worden en wie loopt er nu zonder geld de deur uit... en dan ons de schuld geven tsss het zijn mensen zoals jij waar wij kassamensen heel agressief van worden :p

Geef mij maar de PTT!:cool:

tja shit happens maar ag de brief is toch nog op tijd weg dus eind goed al goed:D

• Topic Starter Topic Starter
Hehe sure .... Ik vind echter wel dat de kwaliteit van de klantenservice in postagentschappen echt om te huilen is ..

Maaaaaar heb je nou nog gepaald of niet?

je kon ook gewoon een muntje van 5 cent op de brief plakken met plakband en dan opsturen. schijnt te werken :)

• Topic Starter Topic Starter
Whahaha ... dat dacht ik niet ;) maar dat moeten we te weten zien te komen ,welke gekko durft zich voor lul te zetten en het te vragen @ zo'n sux primera?

is op tv geweest waar een paar gasten t hadden geprobeerd, en het werkte wel, 5 cent was toen ervan af gehaald en een stempel oid was erop geplakt.

toen ze dit voorlegden bij TNT zeiden ze dat dit eigenlijk niet mag want dat is gevaarlijk voor de sorteermachines.

Terug
Naar boven