Fitness Seller

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij bent echt slim.....
hamas is heeft pas een paar jaar de leiding in palestina dar voor was arafat. wie praat bs....

de leiding ja. dat wil niet zeggen dat ze daarvoor nog niet bestonden en geen aanslagen pleegden. de lijst die hierboven ergens staat toont dat wel aan.

Ik zou mijn gun op hem legen en hem helemaal de t*ring in schieten. Al dansend op zijn lijk vermoord ik elke palestijn die in buurt komt... ongeacht geslacht of leeftijd. Palestijnen kijken niet op of om als ze vrouwen en kinderen vermoorden, waarom zou een israeli dat wel doen.

Jij zegt dat als een israel door palestijnen een kind of vrouw verliest hij dan maar het land moet verlaten... en andersom, als een palestijn dierbaren verliest dan mag hij aan het moorden slaan? Beetje rare denkkronkel heb jij zeg.

nee ik ben niet raar ,ik probeer aleen een beetje te overdrijven:D

eve goede vrienden;):D

door de laatste zin heb je me overtuigd dat er en paar draden los zitten bij jou

Nee jij bent overduidelijk een moslim jou haat tegen joden zit zeer diep. Bij wie zit hier nou een draadje los??:rolleyes: Ik zal mijzelf NOOIT opblazen om zoveel mogelijk (burger)slachtoffers temaken

de leiding ja. dat wil niet zeggen dat ze daarvoor nog niet bestonden en geen aanslagen pleegden. de lijst die hierboven ergens staat toont dat wel aan.

jah daar had ik het 2 paginas's geleden ook al over,maar iedereen ontkent het:(

Nee jij bent overduidelijk een moslim jou haat tegen joden zit zeer diep. Bij wie zit hier nou een draadje los??:rolleyes: Ik zal mijzelf NOOIT opblazen om zoveel mogelijk (burger)slachtoffers temaken

de israelisch doen het ook (geen zelfmoord aanslagen maar wel aanslagen) en dan het 10 voud van wat de palesteinen doen,maar dat vindt je blijkbaar niet erg:rolleyes:

jij bent echt slim.....
hamas is heeft pas een paar jaar de leiding in palestina dar voor was arafat. wie praat bs....

Post van Shivo:
mm ze gooien alleen stenen? Dan ben ik toch wel ernstig benieuwd wat er steeds tussen de israeli's in die bussen en op marktplaatsen ontploft. Een stenengordel of een bommengordel?

Jouw reactie:
leren lezen is moeilijk heh, ik had het over een paar jaar geleden voor dat hamas er was

Voor dat Hamas verkozen was, waren ze ook al druk bezig met bomaanslagen. Dat liet ik zien in mijn reactie. Jouw reactie was dus gewoon bullshit.

Verder zou ik niet iemand aanraden te leren lezen op het moment dat je zelf niet eens een fatsoenlijke zin kan typen.

oh jij bent dus boos geworden??

nope. ik ben gewoon realistisch. Ik heb in het verleden nooit vrienden willen zijn met mensen die extremistische denkwijzen hebben... en ik weet vrijwel zeker dat ik dat in de toekomst ook niet wil.

Post van Shivo:

Jouw reactie:

Voor dat Hamas verkozen was, waren ze ook al druk bezig met bomaanslagen. Dat liet ik zien in mijn reactie. Jouw reactie was dus gewoon bullshit.

Verder zou ik niet iemand aanraden te leren lezen op het moment dat je zelf niet eens een fatsoenlijke zin kan typen.

citeer dan gelijk alles wat ik zeg:mad:,en niet een beetje, want dan zie je geen argumenten derbij staan;)
any way ik moet weg ga het in de avond nog verder lezen
m3a salam fhilip;)

Post van Shivo:

Jouw reactie:

gaan we hier weer beginnen over typen tipich jullie kunnen het niet aan adil zijn sterke argumenten dus begin over een schrijffoutje of dat hij een comma of puntje er niet heeft bijgezet dat is pas kinderachtig en of topic maar ja jij bent zo intuectueel je bent zelf zo slim niet te geloven en oja dat is SARCASTICH bedoeld en sorry voor mijn typfouten e je hoeft mij er niet op te citeren weet dat er bij staan hou mij er gewoon niet mee bezig zolang je de woorden maar begrijpt:p

gaan we hier weer beginnen over typen tipich jullie kunnen het niet aan adil zijn sterke argumenten dus begin over een schrijffoutje of dat hij een comma of puntje er niet heeft bijgezet dat is pas kinderachtig en of topic maar ja jij bent zo intuectueel je bent zelf zo slim niet te geloven en oja dat is SARCASTICH bedoeld en sorry voor mijn typfouten e je hoeft mij er niet op te citeren weet dat er bij staan hou mij er gewoon niet mee bezig zolang je de woorden maar begrijpt:p

VOlgens mij heb ik die sterke argumentne gemist. Zou je ze even kunnen quoten voor mij? Ik heb namelijk net even teruggelezen maar ik kan ze dus echt niet vinden.

:roflol:

Volgens mij ging ik juist inhoudelijk in op zijn argumentatie.

Mijn commentaar op Adil was de volgende; op het moment dat je aan mensen vraagt of ze je post goed willen lezen, doe dan in ieder geval de moeite om je posts leesbaar te maken.

Wat jij doet noem ik overigens geen typefouten meer. Volgens mij doe je het opzettelijk om iedereen die je posts leest hoofdpijn te geven.

Laatst bewerkt:
VOlgens mij heb ik die sterke argumentne gemist. Zou je ze even kunnen quoten voor mij? Ik heb namelijk net even teruggelezen maar ik kan ze dus echt niet vinden.
EUHM nee want hoe sterk zijn argumenten ook zijn de jouwe zijn anti palestina de zijne pro ik zou zeggen kijk eens naar het nieuws van de dag dan zie je weer hoeveel palestijnse slachtoffers gevallen zijn ALLEMAAL ONSCHULDIGE KINDEREN EN OUDEREN GEEN TERORISTEN als mijn familie en broeders en zusters zouden worden uitgemoord zou ik ook mijn wraak nemen en ik denk dat jij dat zelf zou doen moest je niemand meer hebben omdat ze uitgemoord mishandeld en verkracht zouden worden of niet???

Foutloos Nederlands schrijven hoort bij de ontwikkeling die we als mens moeten ondergaan. Als je daar al bij faalt, faal je de rest van je leven.

Foutloos Nederlands schrijven hoort bij de ontwikkeling die we als mens moeten ondergaan. Als je daar al bij faalt, faal je de rest van je leven.
JA HEB DIT AL GEZEGD TYPEN HEEFT NIET MET DIT TOPIC TE MAKEN,ga dat op scool verkondigen tijdens nederlandse les ik ben hier voor de palestijnen okeeee en typ met zoveel schrijffouten als ik wil of kwetst dat je mss ???

:roflol:

Volgens mij ging ik juist inhoudelijk in op zijn argumentatie.

Mijn commentaar op Adil was de volgende; op het moment dat je aan mensen vraagt of ze je post goed willen lezen, doe dan in ieder geval de moeite om je posts leesbaar te maken.

Wat jij doet noem ik overigens geen typefouten meer. Volgens mij doe je het opzettelijk om iedereen die je posts leest hoofdpijn te geven.
lees de mijne dan niet meer als ze je hoofdpijn geven :pen ga de joden wat verder verdedigen en verkondigen alle palestijnen teroristen zijn want dat heb ik je meerdere malen horen verkondigen jij kijkt niet naar het nieuws denk ik???

EUHM nee want hoe sterk zijn argumenten ook zijn de jouwe zijn anti palestina de zijne pro ik zou zeggen kijk eens naar het nieuws van de dag dan zie je weer hoeveel palestijnse slachtoffers gevallen zijn ALLEMAAL ONSCHULDIGE KINDEREN EN OUDEREN GEEN TERORISTEN als mijn familie en broeders en zusters zouden worden uitgemoord zou ik ook mijn wraak nemen en ik denk dat jij dat zelf zou doen moest je niemand meer hebben omdat ze uitgemoord mishandeld en verkracht zouden worden of niet???

Lees mijn postings dan nog maar eens goed Phillip. Ik heb nergens uitgesproken dat ik pro Israel ben, net zo min als ik heb uitgesproken dat ik pro palestijnen ben.

Beide partijen hebben geen sterke argumenten die hun daden rechtvaardigen.

[/b]lees de mijne dan niet meer als ze je hoofdpijn geven :pen ga de joden wat verder verdedigen en verkondigen alle palestijnen teroristen zijn want dat heb ik je meerdere malen horen verkondigen jij kijkt niet naar het nieuws denk ik???

Als je me beschuldigt van het maken van zo een domme opmerking, graag dan even een quote erbij zetten waar ik dat gezegd zou hebben. In probeer altijd zo min mogelijk te generaliseren, en zou nooit zo een statement maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven