XXL Nutrition

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
daarom juist

Feyenoordsupporters zingen het al jaren daarom over Hamas:D

JA HEB DIT AL GEZEGD TYPEN HEEFT NIET MET DIT TOPIC TE MAKEN,ga dat op scool verkondigen tijdens nederlandse les

Dat heeft alles te maken met dit topic Philippe, het geeft namelijk de algemene ontwikkeling van de persoon weer. Of deze discussieert op basis van feiten of waanideeën!

Het feit is dat de Palestijnse leiders alle reden hadden om Israël aan te vallen. Alleen op die manier kunnen ze voorkomen dat er al 70 jaar wanbeleid, financiële malversatie, machtmisbruik boven tafel zou komen. Om nog maar te zwijgen over de onschuldige burgers die er aan beide zijde hierdoor zijn gestorven.

Als Israël door ‘n een terroristische organisatie als Hamas wordt aangevallen, heeft Israël alle recht om zich te verdedigen en waar nodig deze uit te schakelen. Het enige waar je vraagtekens bij kunt zetten is of Israël alles heeft gedaan om de hoeveelheid burgerslachtoffers te beperken, blijkbaar niet.

ik ben hier voor de palestijnen okeeee en typ met zoveel schrijffouten als ik wil of kwetst dat je mss ???

Zouden we discussiëren op basis van waanideeën, dan zouden we er van uit gaan dat geloofsgenoten bij voorbaat onschuldig zijn. Dus in die zin kun je mij nooit kwetsen, ongeacht welke spellchecker je ook gebruikt.

alle moslimlanden gaan zich moeien met dit confikt en we zijn met vele broeders en zusters in de islaam en we groeien elke dag

Je weet toch wel dat Israël ’n kernmacht is? Anders kijk even bij Hirosima, Japan.

cristendom neemt integendeel af julllie houden je zelf niet aan julllie boeken er zijn zelf homopriesters etc etc jullie zijn een lachertje met jullie paus hahhahahaha:p

De Moslim heeft 'n andere interpretatie van het homo zijn! Alleen degene die zich laat nemen is homo, niet degene die het doet. :rolleyes:

Daartegenover staat dan weer dat het Christelijke geloof 'n factor 1:100.000 minder incest slachtoffers telt dan de Islam!

Hoe je het ook wendt of keert, het waren de arabische landen die de eerste stap zetten in het 'proberen' om Israël te vernietigen.

open jullie ogen eens een keertje.
de er is maar 1 terroristiche oragnisatie, en dat is israel.:mad:
israel ondrerdrukt al jaren de palesteinen.:(en ze stelen beetje bij beetje land.
en om maar te zwijgen over de 10 duizenden burgers die ze hebben vermoord.

vindt je het ook gek dat bijna elke moslim haat tegen israel en amerika heeft:rolleyes:

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/13702

Het Amerikaanse leger is op zoek naar een vrachtschip dat honderden tonnen aan munitie naar Israël wil brengen. Dat blijkt uit het aanbestedingsdocument dat persbureau Reuters heeft ingezien.

Het Pentagon zegt dat de leverantie niets te maken heeft met de huidige gevechten in de Gazastrook. De munitie zou zijn bedoeld om een Amerikaans wapendepot in Israël aan te vullen.

In de aanbesteding staat dat het schip de leverantie in twee keer vanuit het Griekse Astakos naar de Israëlische haven Ashdod moet vervoeren. Uiterlijk 25 januari moet de laatste van de twee zendingen zijn aangekomen in Israël

kijk amerika de de israel steunt, en kijk wat voor smoes ze gebruiken :rolleyes:

En Adil 18, jij denkt dat de Palestijnen hun wapens van god krijgen??

uhmm als ik toch geld moet inzetten zou ik dat doen op Allah. Allah heeft het beste voor met de palestijnen dus geeft hij ze wapens
algoed worde palestijnen nog gesteund met gelijkgezinde organisaties,en liggen er stenen genoeg van al die gebouwen die de joden hebben gebombardeerd,de strijd is niet gelijk maar nog steeds niet gestopt palestijnen geven hun land tenminste niet zomaar af en dat verdiend pas karma,verhuizen en ergens anders een leven gaan beginnen is maar al te makkelijk,ervoor strijden en blijven tot de dood niet ;)maar ze vrezen de dood ook niet want ze weten wat moois hem te wachten staat,iets dat jullie je niet kunnen voorstellen,moge GOD mijn stelling zetten in het boek ik draag op mijn rechter schouder AMIEN:D

algoed worde palestijnen nog gesteund met gelijkgezinde organisaties,en liggen er stenen genoeg van al die gebouwen die de joden hebben gebombardeerd,de strijd is niet gelijk maar nog steeds niet gestopt palestijnen geven hun land tenminste niet zomaar af en dat verdiend pas karma,verhuizen en ergens anders een leven gaan beginnen is maar al te makkelijk,ervoor strijden en blijven tot de dood niet ;)maar ze vrezen de dood ook niet want ze weten wat moois hem te wachten staat,iets dat jullie je niet kunnen voorstellen,moge GOD mijn stelling zetten in het boek ik draag op mijn rechter schouder AMIEN:D

Kijk Philippe hier een leuk joods liedje voor je :P

http://www.youtube.com/watch?v=pdZi84F-Fsk

palestina betekent in het oud grieks: land van de joden ;)

even opgezocht en niets van terug te vinden waar heb je dat nu weer van daan een of andere joodse site zeker???

Waarschijnlijk krijgt Google jouw schrijfsT niet geanalyseerd om passende resultaten weer te geven! :D

Result1
Later gebruikten de Grieken (en de Romeinen) de naam niet enkel voor de kuststreek, maar duidden ze er ook het `land van de joden` mee aan. In 135 wilde de Romeinse Keizer Hadrianus elke verwijzing naar de joden verwijderen. De (herstichte) stad Jeruzalem werd Aelia Capitolina genoemd en de Romeinse (Byzantijnse) provincie `Syria-Palaestina`

Dus de Joden waren er al voor de Palestijnen?

[Link niet meer beschikbaar]
De islam bouwt namelijk voort op joodse en christelijke tradities en overleveringen. In de koran zijn veel verwijzingen te vinden naar de joodse thora en de christelijke bijbel. De aanhangers van deze religies worden Mensen van het Boek genoemd. Ook zijn verscheidene voorislamitische elementen in de islam geïntegreerd zoals de heilige plek de Ka'aba en de rondgangen die daar omheen gemaakt worden tijdens de oemra en de hadj (tawaaf). Mohammed wordt in de islam beschouwd als de laatste profeet die de geschiedenis van de doorlopende openbaring van Gods wil heeft afgesloten, hij is het zogenaamde "Zegel der Profeten". In totaal worden in de Koran 25 profeten genoemd, waaronder Adam, Abraham, Mozes en Jezus.

De Jood Mozes is een van je Profeten. Dus in feiten ben je 'n halve Jood? :eek:

Waarschijnlijk krijgt Google jouw schrijfsT niet geanalyseerd om passende resultaten weer te geven! :D

Result1

Dus de Joden waren er al voor de Palestijnen?

[Link niet meer beschikbaar]

De Jood Mozes is een van je Profeten. Dus in feiten ben je 'n halve Jood? :eek:
hahahaha das zever joden hebben nooit geen land gehad zelf geen taal dus dit is grote LARIE waar ik enkel kan om lachen onwetende mensen!!!!!!!!!!!!!!

palestina betekent in het oud grieks: land van de joden ;)
:thumbs:
even opgezocht en niets van terug te vinden waar heb je dat nu weer van daan een of andere joodse site zeker???
http://www.encyclo.nl/begrip/palestina

Palestina
Met de landsnaam Palestina (Arabisch: Falastina, فلسطين; Hebreeuws: Palestina [פלשתינה] of Erets Jisrael [ארץ־ישראל]) wordt de landstreek rond of tot de rivier de Jordaan bedoeld, in het westen begrensd door de Middellandse Zee.
De naam Palestina werd door de geschiedenis heen als volgt gebruikt:
De Oud-Grieken gebruikten oorspronkelijk de naam Palestina enkel om de kuststreek aan te duiden. De naam werd vermoedelijk afgeleid van Filistea, `land van de Filistijnen`. Later gebruikten de Grieken (en de Romeinen) de naam niet enkel voor de kuststreek, maar duidden ze er ook het `land van de joden` mee aan.
In 135 wilde de Romeinse Keizer Hadrianus elke verwijzing naar de joden verwijderen. De (herstichte) stad Jeruzalem werd Aelia Capitolina genoemd en de Romeinse (Byzantijnse) provincie `Syria-Palaestina`
In 1920 werd Palestina de naam voor het mandaatgebied dat de Britten toegewezen kregen door de Volkenbond. Oorspronkelijk bevatte het mandaatgebied Palestina eveneens een gebied ten oosten van de Jordaan maar in 1923 werd het mandaatgebied gesplitst en bedoelde men met het Brits mandaatgebied Palestina enkel het gebied tussen de Middellandse zee en de Jordaan.
In de actuele context wordt de naam `Palestina` gebruikt voor de onafhankelijke Palestijnse staat waarnaar de Palestijnse Autoriteit streeft. Zie hiervoor ook de Palestijnse Gebieden.
Gevonden op [Link niet meer beschikbaar]

:roflol:
@Philippe: OWNED!!!!
:D

Jammer dat je post verwijderd is, ik had je ass gebanned.
jammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen dan :DLAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!:ppalestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug;)

jammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen dan :DLAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!:ppalestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug;)

hahaha, jij bent echt goed!
ga zo door!:D

Jammer dat je post verwijderd is, ik had je ass gebanned.

beledigen van mohammed of jezus mag wel heh.
maar als een moslim hier iets zegt wat hij vindt, dan wordt hij gelijk geband

ik vind dat niet eerlijk, maar wat verwacht ik dan ook van iemand de israel steunt:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven