Bacchianini
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 9
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JA HEB DIT AL GEZEGD TYPEN HEEFT NIET MET DIT TOPIC TE MAKEN,ga dat op scool verkondigen tijdens nederlandse les
ik ben hier voor de palestijnen okeeee en typ met zoveel schrijffouten als ik wil of kwetst dat je mss![]()
alle moslimlanden gaan zich moeien met dit confikt en we zijn met vele broeders en zusters in de islaam en we groeien elke dag
cristendom neemt integendeel af julllie houden je zelf niet aan julllie boeken er zijn zelf homopriesters etc etc jullie zijn een lachertje met jullie paus hahhahahaha![]()

en ze stelen beetje bij beetje land.

En Adil 18, jij denkt dat de Palestijnen hun wapens van god krijgen??
algoed worde palestijnen nog gesteund met gelijkgezinde organisaties,en liggen er stenen genoeg van al die gebouwen die de joden hebben gebombardeerd,de strijd is niet gelijk maar nog steeds niet gestopt palestijnen geven hun land tenminste niet zomaar af en dat verdiend pas karma,verhuizen en ergens anders een leven gaan beginnen is maar al te makkelijk,ervoor strijden en blijven tot de dood nietuhmm als ik toch geld moet inzetten zou ik dat doen op Allah. Allah heeft het beste voor met de palestijnen dus geeft hij ze wapens
maar ze vrezen de dood ook niet want ze weten wat moois hem te wachten staat,iets dat jullie je niet kunnen voorstellen,moge GOD mijn stelling zetten in het boek ik draag op mijn rechter schouder AMIEN
algoed worde palestijnen nog gesteund met gelijkgezinde organisaties,en liggen er stenen genoeg van al die gebouwen die de joden hebben gebombardeerd,de strijd is niet gelijk maar nog steeds niet gestopt palestijnen geven hun land tenminste niet zomaar af en dat verdiend pas karma,verhuizen en ergens anders een leven gaan beginnen is maar al te makkelijk,ervoor strijden en blijven tot de dood nietmaar ze vrezen de dood ook niet want ze weten wat moois hem te wachten staat,iets dat jullie je niet kunnen voorstellen,moge GOD mijn stelling zetten in het boek ik draag op mijn rechter schouder AMIEN
![]()

nee dank je bekijk niets dat van joden komt

even opgezocht en niets van terug te vinden waar heb je dat nu weer van daan een of andere joodse site zekerpalestina betekent in het oud grieks: land van de joden![]()

even opgezocht en niets van terug te vinden waar heb je dat nu weer van daan een of andere joodse site zeker![]()

Later gebruikten de Grieken (en de Romeinen) de naam niet enkel voor de kuststreek, maar duidden ze er ook het `land van de joden` mee aan. In 135 wilde de Romeinse Keizer Hadrianus elke verwijzing naar de joden verwijderen. De (herstichte) stad Jeruzalem werd Aelia Capitolina genoemd en de Romeinse (Byzantijnse) provincie `Syria-Palaestina`
De islam bouwt namelijk voort op joodse en christelijke tradities en overleveringen. In de koran zijn veel verwijzingen te vinden naar de joodse thora en de christelijke bijbel. De aanhangers van deze religies worden Mensen van het Boek genoemd. Ook zijn verscheidene voorislamitische elementen in de islam geïntegreerd zoals de heilige plek de Ka'aba en de rondgangen die daar omheen gemaakt worden tijdens de oemra en de hadj (tawaaf). Mohammed wordt in de islam beschouwd als de laatste profeet die de geschiedenis van de doorlopende openbaring van Gods wil heeft afgesloten, hij is het zogenaamde "Zegel der Profeten". In totaal worden in de Koran 25 profeten genoemd, waaronder Adam, Abraham, Mozes en Jezus.

hahahaha das zever joden hebben nooit geen land gehad zelf geen taal dus dit is grote LARIE waar ik enkel kan om lachen onwetende mensen!!!!!!!!!!!!!!Waarschijnlijk krijgt Google jouw schrijfsT niet geanalyseerd om passende resultaten weer te geven!
Result1
Dus de Joden waren er al voor de Palestijnen?
[Link niet meer beschikbaar]
De Jood Mozes is een van je Profeten. Dus in feiten ben je 'n halve Jood?![]()
palestina betekent in het oud grieks: land van de joden![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/palestinaeven opgezocht en niets van terug te vinden waar heb je dat nu weer van daan een of andere joodse site zeker![]()

onwetend blind zieltje

jammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen danJammer dat je post verwijderd is, ik had je ass gebanned.
LAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!
palestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug
jammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen danLAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!
palestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug
![]()

Jammer dat je post verwijderd is, ik had je ass gebanned.