Fitness Seller

Palestijns-Israëlisch conflict

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Link niet meer beschikbaar]

als je dit misschien wat onafhankelijker vind:D

ps staat onder het kopje, GRONDOFFENSIEF

kijk effe wie het geschreven heeft:

Alfred Muller (1954) is een Nederlandse journalist en publicist.
Hij studeerde politicologie aan de State University of New York. Sinds 1983 is hij woonachtig in Jeruzalem. Hij is aldaar werkzaam als correspondent voor Israël en omgeving voor de christelijke kranten het Nederlands Dagblad en het Reformatorisch Dagblad. Daarnaast publiceert hij over allerlei kwesties die verband houden met Israël, de Joden, de Palestijnen en andere Arabieren waarbij dikwijls het christelijk geloof in het geding is.

Daarom heb ik die andere ook nog opgezocht, elsevier is volgens mij wel aardig onafhankelijk?!

Je bent echt het meest achterlijke en irritante manneke van het forum op dit moment, proficiat. Ik lees geen enkel topic met een post van jou zonder me te ergeren. Ieder volk heeft recht op een land. Ik hoop dat je het lef vind om te gaan strijden daar :wave:
als jij mijn tiket betaald wel rekenignummer 064-976-975-986-01 RED PALESTINA EN STORT:D

triest, ze drijven de Palestijnen in een hoekje en blijven ze onderdrukken. Vervolgens ontstaan er sickos die raketten afschieten op onschuldige burgers. dus besluit Israël alles maar plat te gooien. Ik snap niet dat sommige mensen dit daadwerkelijk rechtvaardigen.

sorry dat ik je mening deze keer niet wil delen, ik ben namelijk voor de menselijke kant van Israel ipv de zwakzinnige en terroristische manier van oorlogvoeren zoals de Palestijnen het doen.

Menselijke kant van Israel??? Die ken ik nog niet. Sinds het conflict zijn er tig x zoveel burger slachtoffers aan Palestijnse kant gevallen dan aan de kant van Israel.

Wat is hier menselijk aan?

Israel is in mijn ogen ook een terroristische organisatie. Ze hebben dan wel weinig zeldmoordterroristen , maar in mijn ogen is hetgene wat zij doen ook een terroristische daad.

Menselijke kant van Israel??? Die ken ik nog niet. Sinds het conflict zijn er tig x zoveel burger slachtoffers aan Palestijnse kant gevallen dan aan de kant van Israel.

Wat is hier menselijk aan?

Israel is in mijn ogen ook een terroristische organisatie. Ze hebben dan wel weinig zeldmoordterroristen , maar in mijn ogen is hetgene wat zij doen ook een terroristische daad.

eerlijk gezegd vind ik het ook niet gek dat er bij de palestijnen meer burgerslachtoffers vallen, israël gebruikt namelijk geen burgers als menselijk schild, wat de hamas wel doet, dus eigenlijk is het de schuld van de hamas dat daar veel palestijnse burgerslachtoffers vallen!! ((schiet de hamas ook niet met mortieren vanaf scholen??)

eerlijk gezegd vind ik het ook niet gek dat er bij de palestijnen meer burgerslachtoffers vallen, israël gebruikt namelijk geen burgers als menselijk schild, wat de hamas wel doet, dus eigenlijk is het de schuld van de hamas dat daar veel palestijnse burgerslachtoffers vallen!! ((schiet de hamas ook niet met mortieren vanaf scholen??)

Als jij denkt dat minimaal 10x zoveel burgerslachtoffers gevallen zijn door menselijke schilden ben je gewoon een r*tard en het niet waard een discussie mee te voeren.

karma++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++VOOR en nog een X 1000 voor HAMAS:D

karma++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++VOOR en nog een X 1000 voor HAMAS:D

Philippe, ik ben echt wel van mening dat wat Israel momenteel doet neigt naar terroristische activiteiten en het uitroeien van het palestijnse volk.. net als jij.

Alleen door de manier waarop jij discussies voert en je standpunten duidelijk probeert te maken kom je op mij en ik denk op velen over als een kansloze ziel.

Wordt wakker en ga je eens volwassen gedragen ipv de kinderlijke onzin die je steeds uitkraamt.

Je bent al aardig gehersenspoeld merk ik.

de joden zijn terroristen.
er zijn genoeg filmpjes tezien waar israelische soldaten expres burgers en zelfs jornalisten vermoorden;)
israel is ook nog eens f**king schijnheilig ze hebebn hightech wapens en ze nemen het op tegen steen gooiende palesteinen.(en dan beweren ze dat de palesteinen teroristen zijn:rolleyes:)
gelukkig bestaat er sind kort hamas, die gelukkig wat (goedkope) wapens heeft,waarmee ze zich kunnen verdedigen.
en ohja ze hebben toch lucht afweer,waarom gebruiken ze die niet dan tegen de katoecha's????

de joden zijn terroristen.
er zijn genoeg filmpjes tezien waar israelische soldaten expres burgers en zelfs jornalisten vermoorden;)
israel is ook nog eens f**king schijnheilig ze hebebn hightech wapens en ze nemen het op tegen steen gooiende palesteinen.(en dan beweren ze dat de palesteinen teroristen zijn:rolleyes:)
gelukkig bestaat er sind kort hamas, die gelukkig wat (goedkope) wapens heeft,waarmee ze zich kunnen verdedigen.
en ohja ze hebben toch lucht afweer,waarom gebruiken ze die niet dan tegen de katoecha's????

hmm ze gooien alleen stenen? Dan ben ik toch wel ernstig benieuwd wat er steeds tussen de israeli's in die bussen en op marktplaatsen ontploft. Een stenengordel of een bommengordel?

Het palestijnse volk heeft twee vijanden. Israel én de Hamas!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven