ik weet het geef niet op zou je zeggen geef dit ook niet op okee

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet het geef niet op zou je zeggen geef dit ook niet op okee

jammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen danLAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!
palestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug
![]()
leer deze te begrijpen,en jij bent de aap want daar geloof jij toch in dat je van de aap afstampt,ik ben een schepping van GOD,EEN WALIDE
maar jij dat ken je allemaal niet e die woorden daar ben jij te dom voor je kan enkel nederlands

leer deze te begrijpen,en jij bent de aap want daar geloof jij toch in dat je van de aap afstampt,ik ben een schepping van GOD,EEN WALIDEmaar jij dat ken je allemaal niet e die woorden daar ben jij te dom voor je kan enkel nederlands
![]()

leer deze te begrijpen,en jij bent de aap want daar geloof jij toch in dat je van de aap afstampt,ik ben een schepping van GOD,EEN WALIDEmaar jij dat ken je allemaal niet e die woorden daar ben jij te dom voor je kan enkel nederlands
![]()

mijn moeder is frans idioot dus denk meer talenkennis dan jou te hebben

nog maals ik ben een mens die gelooft hij geschept is door GOD,jij bent een ongelovige die denkt hij afstampt van de apen dus wie ben jij om mij aap te noemen terwijl je denkt je voorouders apen waren

nog maals ik ben een mens die gelooft hij geschept is door GOD,jij bent een ongelovige die denkt hij afstampt van de apen dus wie ben jij om mij aap te noemen terwijl je denkt je voorouders apen waren![]()
je hebt gelijk!Wij mensen behoren tot de orde primaten waaronder ook de apen zijn geclassificeerd. Het zijn alsware onze neefen en nichten. Maar we zijn nooit 1 organisme geweest dat zich door de evolutie heen heeft opgesplitst. We zijn altijd al 2 onafhankelijke organismen geweest en door de evolutie is ons een bevoorrechting in ontwikkeling ten beurt gevallen.

Wij mensen behoren tot de orde primaten waaronder ook de apen zijn geclassificeerd. Het zijn alsware onze neefen en nichten. Maar we zijn nooit 1 organisme geweest dat zich door de evolutie heen heeft opgesplitst. We zijn altijd al 2 onafhankelijke organismen geweest en door de evolutie is ons een bevoorrechting in ontwikkeling ten beurt gevallen.

voor de moderators als jullie iets niet kunnen lezen hoeven jullie er geen rode kaart voor geven,of hebben jullie er even een tolk bijgehaaldjammer dat je het geraporeerd hebt maar verwacht niets anders van een koufar maar ik zal het zo doen danLAY N3EL TASILAD FASIELT LJAHOOD!3AN 7IEW NTIEYROEKOEM MEN DANJA!NA3ATALLAH 3ALAYKOEM YA LJAHOOD WA LIKOELI KAFIER!
palestina geen zorgen jullie hebben onze steun en weldra hebben jullie je land terug
![]()

voor de moderators als jullie iets niet kunnen lezen hoeven jullie er geen rode kaart voor geven,of hebben jullie er even een tolk bijgehaald![]()
Dat geldt voor al jouw postings, ongeacht in welke taal je het probeert te doen. In plaats van een tolk doen ze er beter aan om een logopodist voor je te regelen.
Als men in de volksmond zegt 'wij stammen af van apen' dan bedoelt men dat onze vroegere voorouderen qua gedragingen en uiterlijke kenmerken ongeveer overeenkwamen met de huidige apen van nu.
ik typ mss met veel schrijffouten en dan?ik ken meer talen dan andere onder jullie zoek de betekenis eens op wat ik in het arabisch heb gezet en verbeter mij op die schrijffouten als je kanDat geldt voor al jouw postings, ongeacht in welke taal je het probeert te doen. In plaats van een tolk doen ze er beter aan om een logopodist voor je te regelen.
,of vraag het een arabische vriend eens als je dat hebt wat er staat en of mijn zinnen kloppen,ik spreek vele talen schrijven gaat mij bij sommige nu eenmaal wat moeilijker dat is nu eenmaal zo en ik dan er niets aan doen
en tot slot als ik belangrijke brieven moet schrijven laat ik ze door iemand anders doen 
Je kan Arabisch en Arabischnederlands..ik typ mss met veel schrijffouten en dan?ik ken meer talen dan andere onder jullie zoek de betekenis eens op wat ik in het arabisch heb gezet en verbeter mij op die schrijffouten als je kan,of vraag het een arabische vriend eens als je dat hebt wat er staat en of mijn zinnen kloppen,ik spreek vele talen schrijven gaat mij bij sommige nu eenmaal wat moeilijker dat is nu eenmaal zo en ik dan er niets aan doen
en tot slot als ik belangrijke brieven moet schrijven laat ik ze door iemand anders doen
![]()