AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Dr. Worf zei:
24-uur trainen? OMG.. hoe ga je je cortisol onder controle houden?

Een extreme belasting zoals dit zal zeker een aanslag op het lichaam plegen. Daar ontkom je niet aan.
Maar als je er in goede conditie aan begint en goed gevoed en gehydrateerd aan de start verschijnt moet het zeker lukken.
De juiste voedingssupplementen zullen in die 24 uur zeker een hele belangrijke rol gaan spelen.
Maar gelukkig hebben ze daar een aantal goede leveranciers voor weten te vinden;)

Damn 24 uur! Dat is nog eens een shock training!!

Haha, mooi als je straks een pomp in elke mogelijk adertje hebt en je net zo groot bent als Ronnie! (moet je wel broedtransfusie als supp nemen)

Maar dit heeft toch niks met bodybuilding te maken? het is geen duursport en ten tweede een record vestigen met bodybuilding doe je alleen op het podium.
Kijk waneer je op de fiets had gezeten om de wielersport goed in het daglicht te zetten zeg ik nog allah.

Media:
Het nieuws zal vrijwel niet verder komen dan een bodybuilding blad hier in nederland.
En het is nog maar te bezien of die radio show wordt uitgezonden.

Wel leuk dat je nog steeds zo enthousiast bent over bodybuilding.

Lekker boeiend die cortisol. Je lichaam zal zo'n shock krijgen dat je volgende week minstens 2 kg zwaarder bent geworden! :lifter:

Geinig, succes!

Bedankt allemaal al voor de positieve reacties..
En de sponsors bedank ik ook allemaal

En het is een mix van:
- Fitness
- Bodybuilding
- Duursport

We willen de ''bodybuilding'' ook een wat positiever daglicht zettten. Omdat veel mensen dit meestal wat negatiever ervaren. Terwijl het dat helemaal niet is. Maar met dit record gebruiken wij dus een mengsel van deze 3

Robbert-Jan, je bent misschien geen 20 meer op papier, maar zo train je nog wel haha! :D

Ik wil ook eventjes alle sponsors bedanken die ons steunen tijdens en voor de recordpoging!

Ook alle DBB members bedankt voor jullie aandacht!

Het vergt nog hééél vééél trainen, maar ik heb dr een positieve kijk op, en daarom gaat het denk ik wel lukken haha!

.

We willen de ''bodybuilding'' ook een wat positiever daglicht zettten.
[/QUOTE]

Om te laten zien dat bodybuilders geen logge monsters zijn of ie anders?

Ik wens jullie succes met deze zieke record poging!
Ik ben zeer benieuwd hoe de schema's eruit komen te zien.

lijkt me toch een mooi gezicht,

dat Dave Hawk na 20uur een setje gaat bankdrukken met alleen de stang en 2spotters om hem te helpen

wh00t :wl: respect, zet hem op en succes :thumbup:

Mensen op www.achterhoekfm.nl staan een aantal foto's en er staat een stukje test bij. Echter staan er links onderin een aantal typfoutjes (Adtien ipv Adriën en Robert ipv Robbert) !

Neem maar even een kijkje haha:D

24 uur... t*ring zeg, haal de cafeine-pillen maar uit de kast :)

DJGeezer zei:
Mensen op www.achterhoekfm.nl staan een aantal foto's en er staat een stukje test bij. Echter staan er links onderin een aantal typfoutjes (Adtien ipv Adriën en Robert ipv Robbert) !

Neem maar even een kijkje haha:D

Leuk om de gezichten eens bij de namen te zien. Tweeling?

Wel leuk bedacht, maar ik wil niet weten hoeveel dwazen er in de toekomst 24 uur achter elkaar gaan trainen, want dan wordt je groot :)

• Topic Starter Topic Starter

houston zei:
.

Om te laten zien dat bodybuilders geen logge monsters zijn of ie anders?[/QUOTE]

Yep, onze sport begint bij training bro;) en als je ooit een brug wilt slaan naar wat meer positiviteit voor onze sport is dit hopelijk een klein stukje in de richting. BB is een lifestyl waar we lekker positief mee bezig willen zijn, we geven dus met deze recordpoging een extra uitvoering aan de basis waar het allemaal begint.

Houston vanmiddag tussen 16.00 uur 17.00 uur goed luisteren naar Achterhoek FM en de bladen ook buiten Nederland in de gaten houden, dan kom je ons vanzelf een keer tegen;)

SiRoj de caffeine bewaren we om een boost te geven aan de laatste uurtjes:D, ook weer niet teveel anders hebben we straks een probleem bij een eventuele dopingcontrole:D :D .

houston zei:
.

Om te laten zien dat bodybuilders geen logge monsters zijn of ie anders?[/QUOTE]

Yep, onze sport begint bij training bro;) en als je ooit een brug wilt slaan naar wat meer positiviteit voor onze sport is dit hopelijk een klein stukje in de richting. BB is een lifestyl waar we lekker positief mee bezig willen zijn, we geven dus met deze recordpoging een extra uitvoering aan de basis waar het allemaal begint.

Houston vanmiddag tussen 16.00 uur 17.00 uur goed luisteren naar Achterhoek FM en de bladen ook buiten Nederland in de gaten houden, dan kom je ons vanzelf een keer tegen;)

SiRoj de caffeine bewaren we om een boost te geven aan de laatste uurtjes:D, ook weer niet teveel anders hebben we straks een probleem bij een eventuele dopingcontrole:D :D .

houston zei:
.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven