AndroidHealthClinic

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Panatta's Langste Work Out Ooit

houston zei:
.


We willen de ''bodybuilding'' ook een wat positiever daglicht zettten.

Om te laten zien dat bodybuilders geen logge monsters zijn of ie anders?[/QUOTE]

Yep, onze sport begint bij training bro;) en als je ooit een brug wilt slaan naar wat meer positiviteit voor onze sport is dit hopelijk een klein stukje in de richting. BB is een lifestyl waar we lekker positief mee bezig willen zijn, we geven dus met deze recordpoging een extra uitvoering aan de basis waar het allemaal begint.

Houston vanmiddag tussen 16.00 uur 17.00 uur goed luisteren naar Achterhoek FM en de bladen ook buiten Nederland in de gaten houden, dan kom je ons vanzelf een keer tegen;)

SiRoj de caffeine bewaren we om een boost te geven aan de laatste uurtjes:D, ook weer niet teveel anders hebben we straks een probleem bij een eventuele dopingcontrole:D :D .
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Lol.. het forum werkt niet altijd even goed met het updaten. Het stond er al. Heel veel succes mannen!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

:eek: echt top als t gaat lukken heren!!!!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

[Link niet meer beschikbaar]
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Voor ik het vergeet wil ik ook nog ff Leon Averdijk (Coach) en Melle Steringa (fysiotherapeut) bedanken, die nu al veel belangrijk werk voor ons verrichten.

We gaan er voor:wl: .
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Dave Hawk zei:
Voor ik het vergeet wil ik ook nog ff Leon Averdijk (Coach) en Melle Steringa (fysiotherapeut) bedanken, die nu al veel belangrijk werk voor ons verrichten.

We gaan er voor:wl: .


We gaan helemaal door, tot dat we er bij neer vallen hahah!!!!:cool:
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

misteraad zei:
We gaan helemaal door, tot dat we er bij neer vallen hahah!!!!:cool:
En voor dat jullie vallen worden jullie al opgevangen, dus het gaat jullie zeker lukken:yes:
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Tof initiatief, ben benieuwd.

Succes heren!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

herma zei:
En voor dat jullie vallen worden jullie al opgevangen, dus het gaat jullie zeker lukken:yes:

Daarom haha!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

ZOOOO!!
3 x vermeld in de krant, dat vind ik toch wel even mooi om te lezen en te zien haha!

Alleen schrijven ze me naam verkeerd.. geen Aad maar Aart.. achjaa... haha!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Khoop dat hun schema niet bestaat uit 7 dagen :P
 
Wow:eek:, mocht net vernemen dat we 2 pagina's + plus foto in een
regionaal weekblad hier staan:cool:, prachtig en leuk om mee te maken !

Werd vanmorgen zelf al gewekt door een oplettende lezer :study: dat we een groot positief artikel in dagblad De Stentor hebben staan.

Het kan dus niet op deze week:thumbs:
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ik kan wel even het kranten artikel hier posten!!??

Gaat zeker de goede kant op!!!! :D:D
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

DJGeezer zei:
Ik kan wel even het kranten artikel hier posten!!??

Gaat zeker de goede kant op!!!! :D:D
Ja goed idee post maar even
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Nederlands record doel voor drietal fitnessfanaten
van een medewerker
17 JANUARI 2006 - VORDEN/ZUTPHEN - Minimaal een etmaal lang de spieren trainen en daarmee een (inter)nationaal record vestigen. Dat is het doel van de Vordense tweeling Thijs en Adriën Althof en de Zutphense Robbert-Jan van Heeckeren.
Ze zijn al hard bezig met trainen. Thijs en Adriën Althof, beiden negentien jaar, en Robbert-Jan van Heeckeren (37), volgen er zelfs een speciaal voedingsdieet bij. Vooral voedsel met een hoog eiwitgehalte prijkt deze weken op het dagelijkse menu. ‘En rond half maart stappen we over op een nieuw dieet waarbij een hogere koolhydraatinname is opgenomen. Ook wordt dan de cardio-frequentie bij het sporten opgevoerd’, verklaart Robbert-Jan van Heeckeren, die als voedingsdeskundige de nodige ervaringen heeft op dit gebied.

Op 6 en 7 mei probeert het drietal een record te vestigen in het fitnesscentrum Strada Sports in Vorden. Met de langste work-out ooit. Tot op heden is er in deze tak van sport nog niet eerder een zelfde recordpoging gedaan.

Het drietal is van plan om tenminste een dag lang te gaan sporten. Dat wil zeggen fitness, bodybuilding en cardio-training. De variatie tussen deze work-outs moet de fanatieke sporters op de been houden. ‘Anders is het niet vol te houden’, vertelt sport-instructeur Leon Averdijk van Strada Sports. ‘Vooral voor de spiergroepen is het uitermate belangrijk dat er een uitgebalanceerd programma wordt afgewerkt. Dat betekent dat om de vier uur dezelfde spiergroepen worden getraind. Anders wordt het een te zware opdracht en belasting.’

Internationaal

De recordpoging is inmiddels als zodanig erkend dat het nationaal de recordboeken in kan. ‘En misschien kunnen we het ook internationaal erkend krijgen. Daar zijn we nog mee bezig’, verklaren de tweelingbroers Adriën en Thijs Althof, beiden momenteel studerend aan het Graafschap College in Doetinchem.

Tijdens de recordpoging krijgt het drietal na ieder vol trainingsuur vijf minuten rust. Twee volwassenen moeten als ‘getuigen’ elk uur het logboek ondertekenen om het record erkend te krijgen.

Om in goede vorm te raken trainen de drie sporters in aanloop naar de recordpoging nu drie tot vijfmaal per week zo’n twee uur lang. Iedereen kan op 6 en 7 mei de recordpoging komen bekijken bij Strada Sports aan de Overweg.
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Morgen gaan we beginnen het e.a. te perfectioneren, het is niet de goedkoopste manier maar heb zelf enorm veel resultaat bij de volgende combinatie:thumbs: .

1 uur voor het trainen een Whey shake, tijdens het trainen BCAA-poeder en
direct na het trainen X-Targo. Onze sponsor XXL Nutrition maakt het voor ons mogelijk dit schema te kunnen hanteren zodat we in de voorbereiding optimale resultaten kunnen blijven boeken:cool: .

Heerlijk om zo te kunnen werken:wl: .
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Om het echt uniek te maken kun je deze langste workout ooit, direct laten volgen door de langste saunaronde ooit. Ik weet niet, maar dat zal toch ook wel minstens 24 uur zijn. Ideetje misschien? :grinny:
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Ik wil XXL-Nutrition Hartstikke bedanken voor de steun die ze ons geven in de voorbereiding op 't record!
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

misteraad zei:
Ik wil XXL-Nutrition Hartstikke bedanken voor de steun die ze ons geven in de voorbereiding op 't record!

Ik sluit me daar helemaal bij aan! Ook Sportfood.nl wil ook echt bedanken!!
Zonder hun zouden wij dit record niet optimaal kunnen halen! Mijn dank gaat daar echt nar uit :D :D :D :D
 
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Zo ff weer een update want er gebeurd zoveel, het is hier gewoon een gekkenhuis:cool:.

Nadat we vorige week in De Stentor, De Bronckhorster, Weekblad Contact,
Achterhoek FM (site), DBB en Body&Fitness Forum hadden gestaan, kreeg ik vanmiddag de bevestiging van Matt Canning (redacteur Bodybuildingpro.com) en van Mike Salazar (redacteur Muscle Mayhem) - beiden uit de USA, dat hun sites een artikeltje gaan plaatsen m.b.t. de recordpoging:rocknana: .

Van het Europese front kreeg ik bericht van Wolfgang (Muscle Time) dat zij ook het e.a. wilden opnemen op hun site. Daar wordt dus komende week door ons aan gewerkt, om hem van het e.a. te voorzien:coffeepc: .

Verder ook veel succes op sponsor gebied: Aannemersbedrijf Dostal B.V., restaurant Olde Lettink en Horizon Bruin&Fit mochten wij toevoegen bij onze
recordpartners groep.

Bart van Sportfood.nl is de laatste dagen erg druk geweest om ook het e.a. op zijn site te zetten over de recordpoging:thumbs: . Dit zal de komende dagen dus ook verschijnen (www.sportfood.nl).

Als laatste kan ik jullie nog melden dat we met de Famemediagroup uit Canada informatie aan het uitwisselen zijn over het e.a., wordt dus vervolgt.....;) .

O, ja het trainen gaat lekker:wl: :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven