- Waardering
- 19
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DavyO zei:
.Dave Hawk zei:Dank je bro, als alles straks achter de rug is, kom ik een keer bij kneet's trainen en kunnen we eens een handje schudden
.
Dave Hawk zei:Zo ff weer een update want er gebeurd zoveel, het is hier gewoon een gekkenhuis.
Nadat we vorige week in De Stentor, De Bronckhorster, Weekblad Contact,
Achterhoek FM (site), DBB en Body&Fitness Forum hadden gestaan, kreeg ik vanmiddag de bevestiging van Matt Canning (redacteur Bodybuildingpro.com) en van Mike Salazar (redacteur Muscle Mayhem) - beiden uit de USA, dat hun sites een artikeltje gaan plaatsen m.b.t. de recordpoging.
Van het Europese front kreeg ik bericht van Wolfgang (Muscle Time) dat zij ook het e.a. wilden opnemen op hun site. Daar wordt dus komende week door ons aan gewerkt, om hem van het e.a. te voorzien.
Verder ook veel succes op sponsor gebied: Aannemersbedrijf Dostal B.V., restaurant Olde Lettink en Horizon Bruin&Fit mochten wij toevoegen bij onze
recordpartners groep.
Bart van Sportfood.nl is de laatste dagen erg druk geweest om ook het e.a. op zijn site te zetten over de recordpoging. Dit zal de komende dagen dus ook verschijnen (www.sportfood.nl).
Als laatste kan ik jullie nog melden dat we met de Famemediagroup uit Canada informatie aan het uitwisselen zijn over het e.a., wordt dus vervolgt......
O, ja het trainen gaat lekker![]()
![]()

Dave Hawk zei:Op www.musclemayhem.com staan we nu prominent op de site, we hebben zelfs het nieuws rond Craig Titus/Kelly Ryan en Quincy Taylor naar de achtergrond verdrongen![]()
Echt ongelooflijk !!!![]()
![]()

. Dave Hawk zei:Yep, kan het nog niet geloven mijn kop op grote bb-site in de USA![]()
![]()
en er zullen er dus nog een aantal volgen, in een woord prachtig !![]()
Vorig jaar toen ik de recordpoging begon te ontwikkelingen, droom je wel hoe je het e.a. in de markt kunt zetten om een wereldrecordstatus te bewerkstelligen bij de IFBB maar dat het zo'n vaart loopt kon ik ook niet bevatten.
Krijg van de redacteuren ook het compliment dat zij het een origineel idee vinden (en de prestatie die we proberen neer te zetten) om iets met de basis van onze sport te doen, tevens vinden zij dat het promotioneel goed is voor onze sport omdat we het met de positieve intenties doen.
misteraad zei:Ja Robbert-Jan, je bent 't echt!
Binnenkort gaan wij foto's maken met gezellig met ze 3-en op de foto haha!
.uncLez zei:Zorg dat je tegen die tijd ook dingens Als hart van NL enzo geinformeerd hebt.
Studio Sport kun je ook proberen, hoewel die weinig om de standaard items heem doen.
En natuurljik 4in het land, 5inhet land, en kom maar op met de camera ploegThe Rock zei:Das wel een goede tip inderdaad, Hart van Nederland!

, ongelooflijk !!!!!!
.uncLez zei:Zorg dat je tegen die tijd ook dingens Als hart van NL enzo geinformeerd hebt.
Studio Sport kun je ook proberen, hoewel die weinig om de standaard items heem doen.
Grolmus zei:wow, ongelooflijk !!!!!!
Nederland is maar een klein landje, het is echt top dat zo'n idee hier vandaan komt !!!!!, klasse ! en natuurlijk heel veel succes.
Cool dat de sites in de USA dit ook oppikken want het is echt een prestatie om daar uberhaupt tussen te komen, een hoop pro's lukt dat niet eens.