Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Panatta's Langste Work Out Ooit

Klasse allemaal Dave :thumbup: :D

• Topic Starter Topic Starter

DavyO zei:

Dank je bro:thumbs: , als alles straks achter de rug is, kom ik een keer bij kneet's trainen en kunnen we eens een handje schudden:cool: .

Dave Hawk zei:
Dank je bro:thumbs: , als alles straks achter de rug is, kom ik een keer bij kneet's trainen en kunnen we eens een handje schudden:cool: .

Oke kerel, handje schudden en daarna een gruwelijke training sessie afwerken?

(mmm na 24+ uur trainen zal er niet veel gruwelijkers meer zijn maar dat terzijde LOL)

Wooow dat wordt een beestachtige training zeg, echt gruwelijk!

Dave Hawk zei:
Zo ff weer een update want er gebeurd zoveel, het is hier gewoon een gekkenhuis:cool:.

Nadat we vorige week in De Stentor, De Bronckhorster, Weekblad Contact,
Achterhoek FM (site), DBB en Body&Fitness Forum hadden gestaan, kreeg ik vanmiddag de bevestiging van Matt Canning (redacteur Bodybuildingpro.com) en van Mike Salazar (redacteur Muscle Mayhem) - beiden uit de USA, dat hun sites een artikeltje gaan plaatsen m.b.t. de recordpoging:rocknana: .

Van het Europese front kreeg ik bericht van Wolfgang (Muscle Time) dat zij ook het e.a. wilden opnemen op hun site. Daar wordt dus komende week door ons aan gewerkt, om hem van het e.a. te voorzien:coffeepc: .

Verder ook veel succes op sponsor gebied: Aannemersbedrijf Dostal B.V., restaurant Olde Lettink en Horizon Bruin&Fit mochten wij toevoegen bij onze
recordpartners groep.

Bart van Sportfood.nl is de laatste dagen erg druk geweest om ook het e.a. op zijn site te zetten over de recordpoging:thumbs: . Dit zal de komende dagen dus ook verschijnen (www.sportfood.nl).

Als laatste kan ik jullie nog melden dat we met de Famemediagroup uit Canada informatie aan het uitwisselen zijn over het e.a., wordt dus vervolgt.....;) .

O, ja het trainen gaat lekker:wl: :D

Ja het is inderdaad een gekkenhuis, dat het zo ver kon gaan had ik in me stoutste dromen niet of nooit aan kunnen denken!

Vanavond weer lekker buffelen haha!:lifter: :lifter: :lifter:

Bruut :>

Op www.musclemayhem.com staan we nu prominent op de site, we hebben zelfs het nieuws rond Craig Titus/Kelly Ryan en Quincy Taylor naar de achtergrond verdrongen:D

Echt ongelooflijk !!!:eek: :cool:

Dave Hawk zei:
Op www.musclemayhem.com staan we nu prominent op de site, we hebben zelfs het nieuws rond Craig Titus/Kelly Ryan en Quincy Taylor naar de achtergrond verdrongen:D

Echt ongelooflijk !!!:eek: :cool:

Gruwelijk bro :):D

Ben jij dat op die foto Robbert ? :)

Yep, kan het nog niet geloven mijn kop op grote bb-site in de USA:eek: :D
en er zullen er dus nog een aantal volgen, in een woord prachtig !:D

Vorig jaar toen ik de recordpoging begon te ontwikkelingen, droom je wel hoe je het e.a. in de markt kunt zetten om een wereldrecordstatus te bewerkstelligen bij de IFBB maar dat het zo'n vaart loopt kon ik ook niet bevatten;) .

Krijg van de redacteuren ook het compliment dat zij het een origineel idee vinden (en de prestatie die we proberen neer te zetten) om iets met de basis van onze sport te doen, tevens vinden zij dat het promotioneel goed is voor onze sport omdat we het met de positieve intenties doen.

Dave Hawk zei:
Yep, kan het nog niet geloven mijn kop op grote bb-site in de USA:eek: :D
en er zullen er dus nog een aantal volgen, in een woord prachtig !:D

Vorig jaar toen ik de recordpoging begon te ontwikkelingen, droom je wel hoe je het e.a. in de markt kunt zetten om een wereldrecordstatus te bewerkstelligen bij de IFBB maar dat het zo'n vaart loopt kon ik ook niet bevatten;) .

Krijg van de redacteuren ook het compliment dat zij het een origineel idee vinden (en de prestatie die we proberen neer te zetten) om iets met de basis van onze sport te doen, tevens vinden zij dat het promotioneel goed is voor onze sport omdat we het met de positieve intenties doen.

Ja Robbert-Jan, je bent 't echt!
Binnenkort gaan wij foto's maken met gezellig met ze 3-en op de foto haha!

misteraad zei:
Ja Robbert-Jan, je bent 't echt!
Binnenkort gaan wij foto's maken met gezellig met ze 3-en op de foto haha!

Yep, er zijn een hoop aanvragen dus ff een dagje plannen om een paar leuke foto's te maken, natuurlijk ook weer fijn voor de sponsors;) .

Zorg dat je tegen die tijd ook dingens Als hart van NL enzo geinformeerd hebt.

Studio Sport kun je ook proberen, hoewel die weinig om de standaard items heem doen.

uncLez zei:

Studio Sport kun je ook proberen, hoewel die weinig om de standaard items heem doen.

Das wel een goede tip inderdaad, Hart van Nederland!

Succes mannen!

De 1e keer dat ik het hoorde dacht tja leuk... Maar nu als ik er echt goed over na denk is het gewoon waanzin :eek: Maar zo is elke recordpoging gevestigd...

Leuk om jullie een handje te helpen in iedergeval!

Wat meer info over deze record poging is te vinden op:

www.sportfood.nl/shop

Kijk even bij 'Laatste nieuws' Wekelijks zul je ook daar alle ins en outs kunnen blijven volgen.
In de 'gallerij' is Robbert-Jan te bewonderen!
Aan welke beroemde filmster doet ie jullie denken?!:D

wow:eek: , ongelooflijk !!!!!!

Nederland is maar een klein landje, het is echt top dat zo'n idee hier vandaan komt !!!!!, klasse ! en natuurlijk heel veel succes:cool: .
Cool dat de sites in de USA dit ook oppikken want het is echt een prestatie om daar uberhaupt tussen te komen, een hoop pro's lukt dat niet eens.

uncLez zei:

Tegen die tijd benaderen we Hart van Nederland zeker weer, we hadden ze al op de hoogte gebracht via de mail.

Maar tijdens onze eerste persconferentie waren ze er jammer genoeg niet bij!

Grolmus zei:
wow:eek: , ongelooflijk !!!!!!

Nederland is maar een klein landje, het is echt top dat zo'n idee hier vandaan komt !!!!!, klasse ! en natuurlijk heel veel succes:cool: .
Cool dat de sites in de USA dit ook oppikken want het is echt een prestatie om daar uberhaupt tussen te komen, een hoop pro's lukt dat niet eens.

haha zo zie je maar weer, zelf ons landje heeft die kwaliteiten haha!
Jammer genoeg staat er alleen een foto van Robbert-Jan op, binnekort gaan we foto's maken met ze 3-en!

Misschien dat jullie de Fitshow van Bodybuilding.com ook nog zo gek kunnen krijgen. Dat verdient dit initiatief zeker want het is goede promotie voor onze sport !.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven