Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
longest work out

beste dave hawk,

ik zal je van de week ff bellen, zoals je weet kom ik kijken bij de af trap of er voor zodat ik je nog even kan spreken en zien voordat je gaat beginnen aan de grote uitdaging.

het is een eer je te mogen steunen "respect"dat is het juiste woord wat ik op dit moment kan bedenken.

ik spreek je van de week en zorg ik zie je het komende weekende.

groetjes,

ben dover, ex-leerling en politie agent in spe...........;) :D

Ben Dover zei:
beste dave hawk,

ik zal je van de week ff bellen, zoals je weet kom ik kijken bij de af trap of er voor zodat ik je nog even kan spreken en zien voordat je gaat beginnen aan de grote uitdaging.

het is een eer je te mogen steunen "respect"dat is het juiste woord wat ik op dit moment kan bedenken.

ik spreek je van de week en zorg ik zie je het komende weekende.

groetjes,

ben dover, ex-leerling en politie agent in spe...........;) :D
Kom je ook zondag nog dan, vindt het ook wel leuk je even te spreken:D

Nog 3 dagen jongens zet hem op......:thumb:

Vandaag ook weer lekker ff 1,5 uur getraind.. lekkere bloed doorstroming door de spieren!Dus ff een relaxte training gehad! Ook ff vandaag nieuwe sportschoenen gehaald bij Sport Inn in Lochem!!:cool: Dus we kunnen even voorruit!!

Komende tijd ff rustiger aandoen..goed eten..rusten!En binnekort beginne met het 'verbouwen' van Strada Sports:p

misteraad zei:
Vandaag ook weer lekker ff 1,5 uur getraind.. lekkere bloed doorstroming door de spieren!Dus ff een relaxte training gehad! Ook ff vandaag nieuwe sportschoenen gehaald bij Sport Inn in Lochem!!:cool: Dus we kunnen even voorruit!!

Komende tijd ff rustiger aandoen..goed eten..rusten!En binnekort beginne met het 'verbouwen' van Strada Sports:p

Gaan jullie er dan eindelijk een gym van maken....??? :D

• Topic Starter Topic Starter
MovieMax Haniel !

Vandaag de laatste training afgewerkt voor de recordpoging !
Eerst goed wat Nitrous en creatine genomen vanmorgen, daarna met Aad en Thijs benen en borst getraind:wl:, puur om de spieren vol te laten lopen maar niet zwaar te belasten of blessures op te lopen....ging erg lekkaahh:D .

Ook vanmorgen nog een kort interview gegeven aan de Zutphense Koerier en 4 in het land info gemaild.

Ook kreeg ik van onze partner haniel door dat zij nu MovieMax Haniel heten, bij deze dus de introductie.....;)

Een half uurtje terug ook nog met Juliette Bergman de laatste plooien glad gestreken. Liona Bergman gaat dus de recordpoging namens de NBBF openen
en zal het eerste uur optreden als officiele recordgetuige:rocker: .
Trouwens wie Bas Hein van Sportfood.nl wil ontmoeten moet Zaterdag rond 15.15 uur aanwezig zijn, Bas is namelijk vanaf die tijd officieel recordgetuige:cool: .

Vanmiddag om half 1 tot 2 uur heeft Catrien onze haren weer even puik in orde gemaakt!! Het haar zit weer helemaal top!!:cool:

Ook zijn Aad en ik even onder de zonnebank geweest bij Strada.

Om 4 uur werd Strada Sports gebeld door BNN (Radio/Tv) en waren we live op de radio te horen. Super was dit natuurlijk , dat nieuws zich zo verspreid !!!:eek:

Verder om 5 uur kwam Panatta bij ons, om de kleding af te leveren. Ook dit was super, goede kwaliteit broeken shirts.

Ook een prachtig aanbod gekregen van d*ck Buunk. Als we de 24 uur halen. Gaat die met ons door het dorp Vorden (toeterend) rijden, met ze mooie cadillac!!!!!:D

Ook dit is weer een super motivatie voor ons, om ons doel te behalen.

Weer een top dag dit dus..;)

DJGeezer zei:
Vanmiddag om half 1 tot 2 uur heeft Catrien onze haren weer even puik in orde gemaakt!! Het haar zit weer helemaal top!!:cool:

Om 4 uur werd Strada Sports gebeld door BNN (Radio/Tv) en waren we live op de radio te horen. Super was dit natuurlijk , dat nieuws zich zo verspreid !!!:eek:

Verder om 5 uur kwam Panatta bij ons, om de kleding af te leveren. Ook dit was super, goede kwaliteit broeken shirts.

Ook een prachtig aanbod gekregen van d*ck Buunk. Als we de 24 uur halen. Gaat die met ons door het dorp Vorden (toeterend) rijden, met ze mooie cadillac!!!!!:D

Waanzinnig mannen:eek: , denk dat de bb-sport nu al een hoop goede pr aan jullie te danken heeft !
Bijzonder hoe jullie initiatief zo goed wordt opgepakt door iedereen....

Dat is juist de bedoeling, we willen toch echt de BB-fitness wereld in een positiever daglicht zetten :cool:

Hey boyz!

DJGeezer zei:

Ja t'was gezellig he,dat knippen?
De tijd vloog voorbij.;)
Wel lachen met jullie in de stoel,moeten we vaker doen.......................:D
Geniet nog ff van alle aandacht ,dan kunnen jullie er zaterdag fit tegen aan:p
Ik ben zeker vd partij!

Groetjes Catrien.:wave2:

• Topic Starter Topic Starter
Catrien's Kapperij !

DJGeezer zei:

Tjonge heb ik toch weer een hoop gemist......:(
Moest werken......:mad:

Maar geweldig allemaal, we zijn er trots op !

Maar euhh..Catrien zijn Aad en Thijs nu kaal of niet:D

Dave Hawk zei:
Tjonge heb ik toch weer een hoop gemist......:(
Moest werken......:mad:

Maar geweldig allemaal, we zijn er trots op !

Dat blijft een verassing tot zaterdag....................;)
Ze kunnen er in ieder geval goed mee voor de dag komen!:p
Wat een spektakel is dat zeg ,om die jonges te knippen, ik had er met gemak de hele middag voor kunnen uittrekken:D

Jammer dat ik jullie niet heb gehoord bij BNN! Super man, al die aandacht.:eyes:
We spreken elkaar gauw!

Catrien.

Record poging

mass_builder zei:
hoe laat begint de recordpoging

De recordpoging begint zaterdag de 6de om 12.00u.
Vanaf die tijd is de sportschool geopend tot zondag 12.00u.(of langer als ze het meer dan 24 uur volhouden!)
Er worden dan ook ,zelfs s'nachts, lessen gegeven!

Gr. Catrien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven