Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
herma zei:
Kijk het gaat dus helemaal super.
Ook Strada is bezig met een plan voor de nacht en ochtend van het record. Ontbijtje, extra lessen voor de klanten. Jaa, zij zijn ook blij met de pers die komen gaat.
Wanneer worden de posters opgehangen dan, ben benieuwd hoe ze er uit zien.

Er is geen plek meer in de sportschool waar ze niet hangen:D
Gelukkig hebben we een sportschool met bijna 2500 leden dus, twijfel ik er niet aan dat we er iets leuks van kunnen maken in samenwerking met alle medewerkers van Strada Sports;) .

Heb ideeen zat:study: .

Dave Hawk zei:
Er is geen plek meer in de sportschool waar ze niet hangen:D
Gelukkig hebben we een sportschool met bijna 2500 leden dus, twijfel ik er niet aan dat we er iets leuks van kunnen maken in samenwerking met alle medewerkers van Strada Sports;) .

Heb ideeen zat:study: .
Ben benieuwd zal maandag eens kijken. En laat horen die ideeen.

Catrien's Kapperij's recordkapseltje !

DJGeezer zei:

Heb al een hele lijst door ge-pmd:D, verder bemoei ik me er niet mee....;)
aan de recordpogoging op zich heb ik al voldoende:nut: .

Dave Hawk zei:
Heb al een hele lijst door ge-pmd:D, verder bemoei ik me er niet mee....;)
aan de recordpogoging op zich heb ik al voldoende:nut: .
Dacht, wie weet heeft hij wel weer iets nieuws bedacht :D
Maar je laat je toch niet:nut: ...maken? Je hebt er al goed over nagedacht, niets meer dan:bow: Nu alleen de uitvoering nog en geloof mij, dat komt zeker goed:yes:

Weer een wekelijkse update te vinden op:

www.sportfood.nl/shop bij het Laatste nieuws.

Misschien een leuke wetenswaardigheid: vorige week hebben bijna 1800 mensen het nieuws op onze site gelezen:eek:

Ach shit, vandaag was dat interview en ik heb het weer gemist.
Vertel hoe is het gegaan vanmiddag?

Robbert-Jan kon niet meer vanwege zakelijke 'problemen' Ik heb een telefonisch interview afgelegd met Achterhoek FM. Was harstikke leuk.
A.s week waarschijnlijk een interview daar met de rest van de groep!!

:D

DJGeezer zei:
Robbert-Jan kon niet meer vanwege zakelijke 'problemen' Ik heb een telefonisch interview afgelegd met Achterhoek FM. Was harstikke leuk.
A.s week waarschijnlijk een interview daar met de rest van de groep!!

:D

;) Gelukkig geen zakelijke problemen:D , een maat we me doet wel eens zaken met verschillende multi-nationals, vandaag was dit dus ook het geval
en ik ging met hem mee voor de support en pr, heel wat grote jongens uit het zakenleven ontmoet...ook niet verkeert voor de recordpoging natuurlijk, zij zijn inmiddels ook op de hoogte, al wisten ze natuurlijk niets van bb:study: .

Hoop voordelen vandaag, dus ook gezien het feit dat we een extra interview op Achterhoek FM hebben, complimenten voor Thijs die dit toch maar weer heeft geregeld:cool: .

Dave Hawk zei:
;) Gelukkig geen zakelijke problemen:D , een maat we me doet wel eens zaken met verschillende multi-nationals, vandaag was dit dus ook het geval
en ik ging met hem mee voor de support en pr, heel wat grote jongens uit het zakenleven ontmoet...ook niet verkeert voor de recordpoging natuurlijk, zij zijn inmiddels ook op de hoogte, al wisten ze natuurlijk niets van bb:study: .

Hoop voordelen vandaag, dus ook gezien het feit dat we een extra interview op Achterhoek FM hebben, complimenten voor Thijs die dit toch maar weer heeft geregeld:cool: .

Ja ik zei ook maar 'zakelijke problemen' straks moest het geheim blijven. Dus kan niet alles openbaar gooien.

Geweldig weer die update op sportfood.nl

Blijf vandaag thuis. Voel me helaas niet helemaal top kwam ik net achter???

Vanmorgen op de sportschool geweest en ja hoor daar hingen de posters. Zag er zeker goed uit. Ook de informatie boekjes (boekje, zag er maar een en die heb ik netjes latenliggen) zag er ook super uit. Geweldige foto's van jullie staan er in.
Zal mij benieuwen hoeveel mensen er komen kijken en wat zij er van vinden.

Informatiebulletin !!!!

herma zei:
Vanmorgen op de sportschool geweest en ja hoor daar hingen de posters. Zag er zeker goed uit. Ook de informatie boekjes (boekje, zag er maar een en die heb ik netjes latenliggen) zag er ook super uit. Geweldige foto's van jullie staan er in.
Zal mij benieuwen hoeveel mensen er komen kijken en wat zij er van vinden.

Tjonge, we hadden er een hele stapel neergelegd Zaterdag, volgens mij hangen een hoop mensen hem dan boven hun bed of zo.....:D :laugh: :roflol: .
Herma, zal er speciaal een in je postvak laten leggen;) .

a.s woensdag(26 april) hebben we om 19:10 een interview bij Berkelstroom FM in Zutphen.

Waarschijnlijk zondag de 30e interview live bij Achterhoek FM. Ik kan zelf alleen niet. Omdat ik moet werken.

Ook ligt het nieuws van de recordpoging bij het ANP nieuws. Deze kan hopelijk het nieuws naar alle journalisten en dagbladen verspreiden.
We kregen namelijk een reactie van hen terug.

Ook de redactie van het AD-Zoetermeer heb ik contact gehad. We hopen dat zij ook eventueel een berichtje zullen plaatsen in de krant.

Dave Hawk zei:
Tjonge, we hadden er een hele stapel neergelegd Zaterdag, volgens mij hangen een hoop mensen hem dan boven hun bed of zo.....:D :laugh: :roflol: .
Herma, zal er speciaal een in je postvak laten leggen;) .
Super dank je wel, kan ik hem mooi boven mijn bed hangen:D

Filmstudio Haniel (Zutphen/Warnsveld)

Zelf in de laatste 10 dagen is het nog gelukt een interessante partner te kunnen interesseren voor onze recordpoging:cool: ;

Filmstudio Haniel (Zutphen/Warnsveld) heeft zich gisteren aan ons verbonden als partner en gaat o.a. films beschikbaar stellen voor een avondje met ons team na de recordpoging. Altijd lekker nu er binnenkort weer een hoop goede films uitkomen:) .

Hectische dagen toch wel...veel interviews en constant gestoord worden
tijdens de training....:mad:, concentratie is nu erg belangrijk want ik kan me niet veroorloven nog blessure's op te lopen en moet deze week toch nog als een buffel blijven trainen:wl: .

Weet je wat ik me langzaam maar zeker afvraag?
Hoeveel mensen gaan er naar jullie komen kijken volgend weekend? Kan wel eens een gekkenhuis worden!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven