Fitness Seller

Panatta's Langste Work Out Ooit - 6-7 mei

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Filmstudio Haniel - Nieuwe partner Panatta's Recordteam

Sportfood.nl zei:
Weet je wat ik me langzaam maar zeker afvraag?
Hoeveel mensen gaan er naar jullie komen kijken volgend weekend? Kan wel eens een gekkenhuis worden!

Onze sportschool behoort kwa leden aantal (2500) tot de grootsten in Nederland:eek:, hier kunnen we natuurlijk aardig wat nieuwsgierigen van
verwachten......;) , Vorden is een dorp met een grote betrokkenheid, daarom heen nog eens Ruurlo, Warnsveld, Wichmond, Vierakker, Kranenburg en natuurlijk Zutphen. In deze hele regio zijn dan ook affiches te vinden, interviews in kranten etc.. Er zullen dus ook nog wel een paar mensen komen
uit deze regio en mischien wel ver daarbuiten;) :D .

Iedereen is welkom !, op 6 mei en 7 mei hebben we zelfs speciale pers en geinteresseerden momenten waarop we zelf iedereen even te woord
proberen te staan, 6 mei om 19.30 uur en 7 mei om 10.35 uur.

Bas, zou mooi zijn als het een gekkenhuis wordt:nanner:, dat betekent namelijk dat ons doel is geslaagd om een zo breed mogelijk publiek te
interesseren voor onze sport.

Dave Hawk zei:
Onze sportschool behoort kwa leden aantal (2500) tot de grootsten in Nederland:eek:, hier kunnen we natuurlijk aardig wat nieuwsgierigen van
verwachten......;) , Vorden is een dorp met een grote betrokkenheid, daarom heen nog eens Ruurlo, Warnsveld, Wichmond, Vierakker, Kranenburg en natuurlijk Zutphen. In deze hele regio zijn dan ook affiches te vinden, interviews in kranten etc.. Er zullen dus ook nog wel een paar mensen komen
uit deze regio en mischien wel ver daarbuiten;) :D .

Iedereen is welkom !, op 6 mei en 7 mei hebben we zelfs speciale pers en geinteresseerden momenten waarop we zelf iedereen even te woord
proberen te staan, 6 mei om 19.30 uur en 7 mei om 10.35 uur.

Bas, zou mooi zijn als het een gekkenhuis wordt:nanner:, dat betekent namelijk dat ons doel is geslaagd om een zo breed mogelijk publiek te
interesseren voor onze sport.

Laten we het hopen dat ons doel geslaagd is. Ik ga er wel van uit aangezien we al veel reacties krijgen van mensen die ons komen steunen!

Catrien's Kapperij bedankt !

Komen we vanavond op de sportschool om ff te buffelen (biceps/rug):wl: ,
komt Catrien van Catrien's Kapperij naar ons toe met drie fantastische pakketten (haar verzorgingsproducten) uit haar kapsalon;) .

In een woord fantastisch en bedankt Catrien !, zo kunnen we onze recordkapseltjes goed onderhouden:dance: .
Was echt een verrassing voor ons en vinden het SUPERRRRrr:rocker: .

Morgen zware dag, werken van 07.30-16.00, 2 interviews en onderhandelingen met misschien weer nieuwe partner.
Mooie dag weer.....:) .

Zonet interview gehad emt contact!! Weer super. We staan er dinsdag in verspreid over 38000 mensen.

Ook staan we in het nieuwsblad van restaurant Het Olde Lettink: 2500 mensen.

Straks interview bij Berkelstroom FM 19:10.

Morgen interview voor de bronckhorster/Stentor

Zondag weer interview bij Achterhoek FM.

Ook zijn we in contact met Ideaal Radio/TV

Gaat SUPER DIT!!!

Wijs Bestratingen - Vorden Bedankt !

Pfffffffff zware dag met een vroege dienst waarin ik toch flink heb moeten pezen:( . Gelukkig stonden er vanmiddag en vanavond leukere dingen voor ons te wachten maar het schema blijf strak.....

Vanmiddag eerst een interview met weekblad Contact, toch een dik uur en verschijnt volgende week een paar dagen voor de recordpoging. Leuk ook is dat hun tiden de recordpoging ook nog eens een reportage gaan maken en aanwezig zullen zijn op de twee persmomenten op 6 en 7 mei.

Om 19.10 uur dan een interview bij Berkelstroom FM, het programma waar we inzaten heeft een goede luisterdichtheid, dus de perfecte plek om onze sport en de recordpoging te promoten.

Als laatste kan ik met trots melden dat Wijs Bestratingen uit Vorden zich verbonden heeft als partner aan ons team. Het stelt ons in staat om nog weer professioneler te werk te gaan op 6-7 mei. We gaan o.a. een
promotionele fotoshoot voor hen doen.

Was me dus wel weer een dagje.....:nut:

Hey jongens!

Het gaat helemaal goed komen met jullie volgende week hoor!;)
Zal er zeker zijn om jullie aan te moedigen.
Succes met de voorbereidingen en drukke tijd die nu komen gaat !:wave:
Greetz Catrien.:kiss:

Catrien's Kapperij

Catrien zei:

Yes:D, onze kapster is nu ook op DBB, waar we van de week fantastische haarverzorgingspakketten van hebben gekregen:cool:.
Met ons team ondersteunen we de berenactie van KIKA:dance:, Catrien zal tijdens de recordpoging bij haar kapsalon in de sportschool deze beren verkopen, top !!!! actie Catrien:clap: .

Catrien zei:
Heee wat leuk ook hier, en geweldig dat jullie KIKA steunen. Maar Catrien bewaar wel een beer voor mij, wil er ook nog een.

Kom op het jongens !!!!!! 7 days out vandaag !

herma zei:
Heee wat leuk ook hier, en geweldig dat jullie KIKA steunen. Maar Catrien bewaar wel een beer voor mij, wil er ook nog een.

Tuurlijk,als het goed is komen er morgen weer nieuwe beren binnen.
Ben er bijna door heen!

Volgende week moet er natuurlijk goed verkocht gaan worden!
€6,95 voor z'on mooie beer en dan steun je gelijk KiKa (kinderen Kankervrij).
T'zou mooi zijn als ik volgende week zondag al mijn beren voor KiKa heb kunnen verkopen.;)
Ik heb tot nu toe al €3000,- gestort op giro 8118 tnv. KiKa,wie weet kunnen we er samen €4000,- van maken !
Wie heplt mij mee?:D

Groetjes en tot volgende week!:wave: :thumbs:

Ps.Heren(Aad en Thijs), jullie maak ik nog even representatief voor het hele spektakel zaterdag!

Kika !

Catrien zei:
Ben er bijna door heen!

T'zou mooi zijn als ik volgende week zondag al mijn beren voor KiKa heb kunnen verkopen.;)
Ik heb tot nu toe al €3000,- gestort op giro 8118 tnv. KiKa,wie weet kunnen we er samen €4000,- van maken !

Ps.Heren(Aad en Thijs), jullie maak ik nog even representatief voor het hele spektakel zaterdag!

We zullen ons best doen je actie met de Kika-beren te promoten;)

Catrien zei:
Ben er bijna door heen!

Leuk dat je ook hier aanwezig bent op het forum Catrien:D !!

Ik maak binnekort even een afspraak met je zodat je mij eens goed voor de dag kan laten komen hahaha

De Wijs Bestratingen - 7 days out !!!!

Nog 7 dagen te gaan......

Vandaag bewust flink wat gas terug genomen m.b.t. het randgebeuren, de voorbereiding en het blessure vrij blijven is nu het belangrijkst;) .
Borst/triceps getraind met Thijs:lifter: en ff een zonnebankie genomen, voel me prima, nog 2 trainingen en dan moet het gebeuren......

Spannend.. Maar ik kijk erg heel erg naar uit.

In de tijd dat Thijs en Rj aan het trainen waren was ik aan het werk, moest fustenbier tillen, a 75 kg haha! Wordt je ook sterk van!

Mr. Aad aan de drank....

misteraad zei:
Spannend.. Maar ik kijk erg heel erg naar uit.

In de tijd dat Thijs en Rj aan het trainen waren was ik aan het werk, moest fustenbier tillen, a 75 kg haha! Wordt je ook sterk van!

:D Dacht dat je gestopt was met drinken.....:D.

Grolmus zei:
:D Dacht dat je gestopt was met drinken.....:D.

Haha, ben ik ook ;) tillen valt nog net niet onder drinken :p

Gisteren 18 uur gewerkt.. pfff van 09.00 uur t/m 03.00 uur was helemaal niet moe ondanks het harde werken. Hopelijk dat het volgende week net zo is!!

De laatste update (?) en 2 nieuwe foto's zijn te vinden op:

www.sportfood.nl/shop en dan bij 'Laatste nieuws'

Foto's staan in de galerij.

Wat ben je bruin Robbert-Jan:eek:

Sportfood.nl zei:

haha ja lekker bruin kleurtje hoor:D

Net interview gehad bij Achterhoek FM, ging erg goed. Dit was het laatste interview voor het record. Er zullen er waarschijnlijk nog aantal volgen na het record (althans??? haha)

Bas weer hartstikke bedankt voor het plaatsen v/d update SUPER:thumbs:

Sportfood.nl zei:

Tjonge als ik het zo gelezen heb zijn jullie bezig met een spannend jongensboek..., super om mee te maken denk ik:cool:

Nette foto's Dave, je moet me toch nog eens ff je bicepsprogramma pm-en.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven