Filmstudio Haniel - Nieuwe partner Panatta's Recordteam
Onze sportschool behoort kwa leden aantal (2500) tot de grootsten in Nederland
, hier kunnen we natuurlijk aardig wat nieuwsgierigen van
verwachten......
, Vorden is een dorp met een grote betrokkenheid, daarom heen nog eens Ruurlo, Warnsveld, Wichmond, Vierakker, Kranenburg en natuurlijk Zutphen. In deze hele regio zijn dan ook affiches te vinden, interviews in kranten etc.. Er zullen dus ook nog wel een paar mensen komen
uit deze regio en mischien wel ver daarbuiten
.
Iedereen is welkom !, op 6 mei en 7 mei hebben we zelfs speciale pers en geinteresseerden momenten waarop we zelf iedereen even te woord
proberen te staan, 6 mei om 19.30 uur en 7 mei om 10.35 uur.
Bas, zou mooi zijn als het een gekkenhuis wordt
, dat betekent namelijk dat ons doel is geslaagd om een zo breed mogelijk publiek te
interesseren voor onze sport.
Sportfood.nl zei:Weet je wat ik me langzaam maar zeker afvraag?
Hoeveel mensen gaan er naar jullie komen kijken volgend weekend? Kan wel eens een gekkenhuis worden!
Onze sportschool behoort kwa leden aantal (2500) tot de grootsten in Nederland
, hier kunnen we natuurlijk aardig wat nieuwsgierigen vanverwachten......
, Vorden is een dorp met een grote betrokkenheid, daarom heen nog eens Ruurlo, Warnsveld, Wichmond, Vierakker, Kranenburg en natuurlijk Zutphen. In deze hele regio zijn dan ook affiches te vinden, interviews in kranten etc.. Er zullen dus ook nog wel een paar mensen komen uit deze regio en mischien wel ver daarbuiten
.Iedereen is welkom !, op 6 mei en 7 mei hebben we zelfs speciale pers en geinteresseerden momenten waarop we zelf iedereen even te woord
proberen te staan, 6 mei om 19.30 uur en 7 mei om 10.35 uur.
Bas, zou mooi zijn als het een gekkenhuis wordt
, dat betekent namelijk dat ons doel is geslaagd om een zo breed mogelijk publiek teinteresseren voor onze sport.

,
.
.
.
. Gelukkig stonden er vanmiddag en vanavond leukere dingen voor ons te wachten maar het schema blijf strak.....

.
.
en ff een zonnebankie genomen, voel me prima, nog 2 trainingen en dan moet het gebeuren......
haha)