XXL Nutrition

Nieuws Paniek en gewonden na meteorietenregen in drie Russische steden

Volgens de berichten maar enkele meters groot. Klopt ook wel met beelden die je van andere meteorieten ziet. En het feit dat meteorieten ter grootte van een zandkorrel al goed zichtbaar zijn van de grond terwijl die dingen op 40-60km hoogte opbranden.

Die schokgolf is zo krachtig omdat de energie zo ongelofelijk groot is met een gangetje van op z'n minst 15km/s. (ook volgens de berichten.) Ongeveer dubbel zo groot als spul dat we zelf in een baan om de aarde schieten dus. En snel diep de atmosfeer in duikt. Bijvoorbeeld de spaceshuttle geeft ook al een krachtige schokgolf bij het re-enteren die zowat ramen kan laten barsten op de grond maar die blijft daarbij nog lange tijd op hoogtes boven de 50km.

haha thanks russia met hun dashboardcams :)

Er zijn al bijna 1000 gewonden en 3 in levensgevaar, ben je lekker mee.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 17:50 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En de landplaats, je zou er maar aan het schaatsen zijn :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In b4 conspiracytheories.

Knap dat ze een stuk rots dat met 30.000km/h de dampkring binnen komt zetten gewoon ff uit de lucht schieten.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Feb 2013 om 18:28 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=kdIcaCgC2YQ

Zieke footage, heb wel eens zulke filmpjes gezien, maar nog nooit zo duidelijk waar je zo ook gewoon ziet landen.

Laatst bewerkt:
Hoe groot zou dat ding ong. geweest zijn. Moet toch best wel een knal geweest zijn als die schokgolf tot zo ver rijkt.
Russische wetenschappers denken dat het object enkele tientallen tonnen woog voor het de atmosfeer binnenkwam en uit elkaar viel. Het zou een snelheid hebben gehad van 30 kilometer per seconde.
De wetenschappers denken niet dat het gaat om ruimteafval, bijvoorbeeld een oude satelliet. Ze hielden het object niet in de gaten voordat het de dampkring binnenvloog, lieten ze weten

Als zo 1 op downtown NY City zou vallen dan zouden er aardig wat doden vallen

Knap dat ze een stuk rots dat met 30.000km/h de dampkring binnen komt zetten gewoon ff uit de lucht schieten.

Zeker! Die anti-ballistische raketten zijn ongelofelijk.
Wat ze nu allemaal gebruiken weet ik niet precies en te lui om op te zoeken maar die oude Amerikaanse Sprint raket is wel beroemd. ..Die accelereerde met 100g. :o In deze beelden zie je hem witheet worden door de wrijving met de atmosfeer. (omgekeerde re-entry..)

http://www.youtube.com/watch?v=msXtgTVMcuA

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Niets raketten, valse info. Meteoor is gewoon verpulverd door atmosferische kring.

Geloof dr geen hol van dat ze em uit de lucht hebben geschoten. Ze zeggen dat ze em pas opmerkte toen hij de atmosfeer binnen kwam, dat ding ging +/- 30km/sec. Tegen de tijd dat ze groen licht hebben gekregen om te mogen vuren lagen de ruiten al aan diggelen volgens mij.

• Topic Starter Topic Starter
Geloof dr geen hol van dat ze em uit de lucht hebben geschoten. Ze zeggen dat ze em pas opmerkte toen hij de atmosfeer binnen kwam, dat ding ging +/- 30km/sec. Tegen de tijd dat ze groen licht hebben gekregen om te mogen vuren lagen de ruiten al aan diggelen volgens mij.

Ik zei net dat het valse info was. Net in het nieuws vekomen.
Paa fl**kers zeiden ook dat het noord korea was die raketten uittest :/

Ik dacht ook aan een mislukte raket oefening toen ik het eerste filmpje zag vanmorgen :P

iluminatie

Shit just got real.

21 december 2012 was er toch niet zover vanaf :D

giorgio-tsoukalos.jpg

Ze gaan zowiezo paarden DNA in de brokstukken vinden.

:roflol:

Terug
Naar boven