badeentje
Cool Novice
- Waardering
- 45
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind ik beetje onzin wat je nu zegt " bijna geen tren in ep" . Ik heb ep tren ace vorig jaar genomen, sterkste tren ace tot nu toe voor mij , en ik heb al aardig wat merken uitgeprobeerd. Die tren was 100% goed gedoseerd, kan ik je nu alvast zeggen. Of het nu anders is weet ik niet , maar toen had ik real shit
Bij mijn eerste kuur had ik Tren Ace 100mg ed van EP.
Later heb ik Para 76 ed gebruikt van Baltic.
Wat een wereld van verschil maar dat komt gewoon omdat er waarschijnlijk bijna geen tren in de EP zat.
ik heb nog 18ml para van Baltic over, iemand interesse![]()
Vind ik beetje onzin wat je nu zegt " bijna geen tren in ep" . Ik heb ep tren ace vorig jaar genomen, sterkste tren ace tot nu toe voor mij , en ik heb al aardig wat merken uitgeprobeerd. Die tren was 100% goed gedoseerd, kan ik je nu alvast zeggen. Of het nu anders is weet ik niet , maar toen had ik real shit
Bij mij was het in 2014.
Voor het geld kan het ook eigenlijk niet eens, de grondstof van Tren is meer dan het dubbele dan de grondstof van Test. Bij EP vragen ze 5 euro meer voor Tren dan hun Test. Kan gewoon niet kloppen als je logisch nadenkt!
Maar ik heb nergens belangen bij, hou er gewoon niet van als mensen opgelicht worden.
Indien er meer mensen geïnteresseerd zijn kan ik wel een logje openen?
Bij mij was het in 2014.
Voor het geld kan het ook eigenlijk niet eens, de grondstof van Tren is meer dan het dubbele dan de grondstof van Test. Bij EP vragen ze 5 euro meer voor Tren dan hun Test. Kan gewoon niet kloppen als je logisch nadenkt!
Maar ik heb nergens belangen bij, hou er gewoon niet van als mensen opgelicht worden.
Idk waar jij kijkt voor grondstoffen , maar wat ik hier zie is de tren 12/g en test 2,3/gIn 2013-2014 was ik er niet tevreden over alleen de bijwerkingen dan, die waren heftig.
Correctie, 2 euro
Ken je de prijzen van de grondstoffen? Zo ja dan weet je ook dat die prijzen best kunnen
Ik zet alvast even een slotje erop zodat @tremendes eens kan langskomen