AndroidHealthClinic

Peiling Parkeren/bezienswaardigheden Rotterdam

Bezoekers in dit topic

Mocht je nog de stad uit willen, bij de Erasmusbrug is er een waterbus naar Kinderdijk (30.minuten).Op zich wel geinig.
Kan je natuurlijk ook met de auto naar toe, aldaar heb je betaalde en gratis parkeerplekken. Wel weer meer gedoe als je je auto weer kwijt moet in Rotterdam.

Een dagje naar de molens van Kinderdijk, Zuid-Holland.
 
Heeft het hotel geen parkeerplaats?

Maar inderdaad een anonieme OV chipkaart halen (verkrijgbaar op station, AH, Jumbo, etc). Openbaar vervoer is echt 4x zo duur als je losse kaartjes gaat halen.
Nope geen parking, wel een ondergrondse vlakbij maar voor 36u superduur. Kan je zo'n chipkaart ook aan de P+R kopen denk je? Ik zoek wel eens op of je die online kan bestellen.

P&R Capelsebrug ligt op zo'n 10 minuutjes van station Beurs met de metro. Houd er wel rekening mee dat dit terrein vanaf 's ochtends 8.30 helemaal vol staat op doordeweekse dagen. In die omgeving (de wijk met flats langs de metro) is vrijwel altijd plek, desnoods bij de daklozenopvang neerzetten. Als je vanuit België komt is dit sowieso de slimste route, ligt op zo'n 5 minuten van de Brienenoordbrug en bespaart je de rit door het centrum met de auto. Mocht je een dagje willen gaan trainen; Fox Gym is een beetje het Rotterdamse mekka op sportschoolgebied. Ligt wel ver (lees 20 minuten met de metro) uit het centrum.
Thx, het is op een zaterdag dus dan moet het wel lukken later op de dag vermoed ik :)

Mocht je nog de stad uit willen, bij de Erasmusbrug is er een waterbus naar Kinderdijk (30.minuten).Op zich wel geinig.
Kan je natuurlijk ook met de auto naar toe, aldaar heb je betaalde en gratis parkeerplekken. Wel weer meer gedoe als je je auto weer kwijt moet in Rotterdam.

Een dagje naar de molens van Kinderdijk, Zuid-Holland.
Voor de molens? ;) Misschien wel een optie.

Het is wel maar twee dagen en wil zeker Rotterdam zelf nog eens rondtrekken en de Markthal doen (heb beide eenmaal gedaan een jaartje geleden ofzo en dat was me wel bevallen, leuke stad) Wellness vh hotel ook wel eens gebruiken :o
 
Je weet dat je dat ook op Google kan zoeken he?

:jk:
 
Online bestellen kan sowieso.

Ik weet niet wanneer je gaat? Duurt een paar dagen.
 
Je wou parking van een lagere school typen geef toe

Bich please gewoon wachtten tot een chick sip naar iets zit te kijken omdat ze geen doekoe heeft en dan geef je haar die doekoe en gelijk fix toch broer
 
cursus Marokkaans is ook aan te raden ,weet je ook meteen wat het betekent als ze KK homo tegen je zeggen
 
Bich please gewoon wachtten tot een chick sip naar iets zit te kijken omdat ze geen doekoe heeft en dan geef je haar die doekoe en gelijk fix toch broer
Ik heb eerlijk waar zoiets meegegemaakt. Kwam van de apotheek en zag een kind huilen dus ik met goede bedoelingen vragen "gaat het wel?". Waarop dat kind mij voor moeder teresa aanziet en snikkend verteld dat ze een morning afterpil nodig heeft maar onvoldoende geld heeft en of ik die dan zou kunnen betalen en als ze daar iets voor terug moest doen dat wel kon. WTF.
 
Ik heb eerlijk waar zoiets meegegemaakt. Kwam van de apotheek en zag een kind huilen dus ik met goede bedoelingen vragen "gaat het wel?". Waarop dat kind mij voor moeder teresa aanziet en snikkend verteld dat ze een morning afterpil nodig heeft maar onvoldoende geld heeft en of ik die dan zou kunnen betalen en als ze daar iets voor terug moest doen dat wel kon. WTF.

Ja zo ben ik een keer met een 14 jarige bij de abortuskliniek beland omdat zo'n kerel van 23 haar voor seks gebruikte en geen condoom wilde gebruiken.

Kwam er later achter dat die gezegd had tegen haar dat als ze abortus pleegde hij haar misschien nog terug wilde.

Had dat ook tegen de politie gezegd maar die boeide het niet, ondanks dat als ze er achter komen dat er en keer een minderjarig meisje in mijn auto zat (samen met een vriendin van haar en 2 vrienden van mij) ze weet ik niet hoe snel naar hun toe moeten gaan om te vragen of ik ze wat gedaan zou hebben. :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ging een flauw grapje maken, maar ben nu volledig in de war door Xyzyx' post :s
 
Xyzyzwi moet toch elk topic kapen :thinking:
 
  • Like
Waarderingen: mat
Dat is bij Gerdesiaweg.. De tip van Capelsebrug is echt de allerbeste.. Kralingse Zoom kan net zo goed trouwens. Zou echt niet verder zoeken naar een andere optie als je op parkeerkosten wilt besparen.
 
Dat is bij Gerdesiaweg.. De tip van Capelsebrug is echt de allerbeste.. Kralingse Zoom kan net zo goed trouwens. Zou echt niet verder zoeken naar een andere optie als je op parkeerkosten wilt besparen.
Is dat een minpunt Gerdesiaweg dan? ;) P+R is inderdaad een goeie tip, alleen moet ik dan van tevoren een OV-kaart gaan aankopen als buitenlander want online bestellen gaat niet en je moet kunnen inchecken op die parkings met die kaart.

Is een goeie optie maar kwam op deze goedkope parkings uit die je met een app kan boeken (er zijn er meerdere) midden in het centrum en wou gewoon eens horen of iemand dit kent.
 
Is dat een minpunt Gerdesiaweg dan? ;) P+R is inderdaad een goeie tip, alleen moet ik dan van tevoren een OV-kaart gaan aankopen als buitenlander want online bestellen gaat niet en je moet kunnen inchecken op die parkings. Is een goeie optie maar kwam op deze goedkope parkings uit die je met een app kan boeken (er zijn er meerdere) midden in het centrum en wou gewoon eens horen of iemand dit kent.

Je kunt daar prima parkeren hoor, en voor het geld hoef je het ook niet te laten. Gerdesiaweg ligt in Kralingen West en is over het algemeen een prima buurt. Je kunt vanaf daar zelfs gemakkelijk wandelend richting het centrum en je hotel.
 
Is wel een flinke tippel als je koffers mee moet nemen. Ik zou sowieso een OV kaart kopen.
 
Is wel een flinke tippel als je koffers mee moet nemen. Ik zou sowieso een OV kaart kopen.

Met koffers is het idd een aardige wandeling. Wij deden vroeger niet anders dan dat soort stukken afleggen, van Tuda naar de Lachende Paus en weer terug :roflol:
 
Back
Naar boven