MuscleMeat

Partijprogramma PVV

Zal dan wel te maken hebben met typisch Belgische situatie. BTW jij was toch IT'r?

Zal dan wel te maken hebben met typisch Belgische situatie. BTW jij was toch IT'r?

Ja maar sleutelen aan computers doe ik al lang niet meer, ik verzamel vooral gegevens en voordat ik IT-er werd was dat ook mijn hoofdtaak.

Ken de situatie in Belgie niet maar verpaupering zal misschien andere oorzaken hebben dan in Nederland. Weet niet of jullie zeer grootscheepse stadsvernieuwing hebben doorgevoerd en de bouw van slaapsteden.

Hier heeft de stadsvernieuwing de verpaupering een halt toegeroepen maar natuurlijk niet de ongelijke opbouw qua bevolking die veroorzaakt werd door de onstedelijking. Ook al is het wegtrekken naar slaapsteden ook een vorm van urbanisatie.

Op basis hiervan kan ik alleen maar constateren dat Wilders speerpunt, het vergroten van het politieapparaat met 10.000 agenten dat minstens 700 miljoen gaat kosten wederom een sterk staaltje populisme is. Reageren op de onderbuikgevoelens van types als jij, daar leek hij eventjes heel groot mee te gaan worden maar gelukkig zien steeds meer mensen zo vlak voor de verkiezingen dat hij vooral veel raaskalt.

Helemaal geen selectieve waarneming. Ja, die luier-opmerking was wel goed maar je analytische vermogen laat hier toch wat te wensen over.

Als we de cijfers van 2002 met 2007 gaan vergelijken (2002 had de meeste misdrijven van alle jaren) dan zien we dat het totaal aantal misdrijven weliswaar afgenomen is (1 401 871 vs 1 214 503) maar dat het aantal geweldsmisdrijven (104 336 vs 111 888) toegenomen is. 2007 had zelfs het meeste misdrijven van alle jaren afgezien van vermogensmisdrijven.

Het totaalaantal komt van een verlaging in vermogensmisdrijven (921 842 vs 684 241). Dus wat merkt de burger hiervan? We worden meer in elkaar geslagen en er wordt meer vernield. Er wordt misschien wel minder ingebroken en opgelicht, maar we kunnen hier niet bepaald spreken van een "positieve ontwikkeling" over de laatste jaren.

Het totaalaantal komt van een verlaging in vermogensmisdrijven (921 842 vs 684 241). Dus wat merkt de burger hiervan? We worden meer in elkaar geslagen en er wordt meer vernield. Er wordt misschien wel minder ingebroken en opgelicht, maar we kunnen hier niet bepaald spreken van een "positieve ontwikkeling" over de laatste jaren.

Je kan zeggen dat er een hele lichte daling is. Al zou je willen spreken van een stabilisatie van de totale criminaliteit dan nog staat dit in sterk contrast met het alarmistische gegil van Geert "ik heb mijn hoogtepunt gehad" Wilders. Er zijn nu belangrijkere zaken dan eventjes 10.000 nieuwe agenten aan te stellen, zoals bezuinigen bijvoorbeeld. Laat het politiekorps effectiever worden, zorg ervoor door verhoging van de effectiviteit van de bureaucratie dat zij minder uren aan een bureau zitten, daar heb je veel meer aan dan weer 10.000 mbo-2 halve garen een spoedcursus en een uniform te geven.

Vermogensdelicten zijn ook fietsendiefstallen, dat is zelfs de hoofdmoot. Dus ja Ingrid en Henk merken dat direct, ze hoeven niet ieder jaar een nieuwe Batavus te kopen. Wat overigens al lang geen oer-Hollands merk meer is.

[Link niet meer beschikbaar]

Het positivisme straalt er weer vanaf, alles maar dan ook alles is k*t aan Nederland volgens de kandidaten.

Als je de mensen dat kan wijsmaken als oppositie dan ben je geslaagd in je opzet ;)

Tot dat mensen er niet meer in trappen, weer een zetel minder in de peilingen. Maar ja de lente is begonnen en dan zijn mensen toch wat minder somber.

[Link niet meer beschikbaar]

Het positivisme straalt er weer vanaf, alles maar dan ook alles is k*t aan Nederland volgens de kandidaten.

Zelfs onder de leden van GeensT is de stemming bekoeld te noemen, het lijkt erop dat ze massaal overgestapt zijn op de VVD. Je ziet dus dat zelfs een aanzienlijk deel van de Nederlandse zure kleinburgerij door heeft dat de PVV weinig te bieden heeft. Zijn ook weer een zetel gezakt, nu op 17.

Over een paar jaar zal er vast weer een nieuwe blaaskaak op staan, kunnen de halve garen hun lol weer op..

Het is toch vrij lastig om een partij langdurig succesvol te laten zijn als je niet vertrouwd op politieke zwaargewichten. Dat weet de SP inmiddels ook en andere partijen die niet meer bestaan hebben dat ook mogen ondervinden.

De PVV is misschien een blijvertje maar die holle retoriek kan je niet blijven herhalen zonder dat het vervalt in een soort van cabaretvoorstelling. Trouwens veel mannen en veel politie bij de PVV, lekker divers gezelschap.

Zelfs onder de leden van GeensT is de stemming bekoeld te noemen, het lijkt erop dat ze massaal overgestapt zijn op de VVD. Je ziet dus dat zelfs een aanzienlijk deel van de Nederlandse zure kleinburgerij door heeft dat de PVV weinig te bieden heeft. Zijn ook weer een zetel gezakt, nu op 17.

Over een paar jaar zal er vast weer een nieuwe blaaskaak op staan, kunnen de halve garen hun lol weer op..

GeensT is anti-pvv.

Het is toch vrij lastig om een partij langdurig succesvol te laten zijn als je niet vertrouwd op politieke zwaargewichten. Dat weet de SP inmiddels ook en andere partijen die niet meer bestaan hebben dat ook mogen ondervinden.

De PVV is misschien een blijvertje maar die holle retoriek kan je niet blijven herhalen zonder dat het vervalt in een soort van cabaretvoorstelling. Trouwens veel mannen en veel politie bij de PVV, lekker divers gezelschap.
Zeker, en zelfs die zwaargewichten hebben tegenwoordig een veel kortere vervaldatum. Het gaat allemaal zo snel, de ene moment kan je pieken, de andere ben je alweer niets meer.

Ik vind het nog altijd de partij met de minst slechte ideeën. Eigenlijk ben ik het helemaal eens met alles wat er in dit nieuws bericht staat. Mooi geld in eigen land steken, op sodemieteren met defensie en ontwikkelingshulp. Eerst de boel in eigen land op orde hebben..

Wat vinden jullie?

Het is me opgevallen er veel PVVers hier op dit forum zijn.. iedereen zijn ding maar de hele PVV is niets voor me. Verder ben ik hier puur voor bodybuilding en ik trek me van iedere politieke zinloos discussie terug.

leuk alle politie plannen en alle angst die de PVV ons wil doen geloven maar ik hou me daar niet mee bezig en ik voel me nog altijd veilig in dit land. Ben geen advocaat en ik ga niet over strafrecht..

Heb geen probleem met TBS, geen probleem met 2x nationaliteit en de Antillen is een geweldige plek dus niet op marktplaats. Ik geloof nog altijd in Nederland als een welvaart land die een voorbeeld moet geven en niet terug in de middeleeuw met schamppalen of wat dan ook..

Ben geen moslim en geloof in multicultie

heel misschien maak ik onpopulair op dit forum.. maar tja het is zo.

LET op: ik voer geen politieke discussies verder, iedereen zijn mening

Laatst bewerkt:
Zeker, en zelfs die zwaargewichten hebben tegenwoordig een veel kortere vervaldatum. Het gaat allemaal zo snel, de ene moment kan je pieken, de andere ben je alweer niets meer.

Het is niet mijn partij maar de PvdA toont wel aan dat terugvallen op een oude rot als Cohen de mensen toch aanspreekt. De VDD scoort nu met Rutte omdat hij toch gepokt en gemazeld lijkt te zijn terwijl hij een paar jaar geleden nog te licht was. Die gevestigde partijen hebben dan nog zwaargewichten op de lijst staan die ook ruime ervaring hebben in de poltieke arena. De mores leren van het Binnenhof lukt je gewoon niet als je alleen maar nieuwkomers binnenhaalt. Iemand moet toch de nieuwkomers wegwijs maken en Wilders kan dat niet alleen. De rest acht ik daar te licht voor of te discutabel.

Je kan dan wel willen vechten tegen de elitaire elite maar zonder een klein beetje elite kom je er ook niet. Of je moet gaan voor een revolutie, maar dat is wat linksig. Dan misschien maar een staatsgreep, ook al is dat ook best links.

Wat ook altijd zo leuk is in Nederland:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6597588/__Verdonk_met_eieren_bekogeld__.html?p=3,2
"Er is niemand aangehouden"

en

http://frontpage.fok.nl/nieuws/382259/1/1/100/man-opgepakt-na-hitlergroet.html

"Hij heeft een proces-verbaal gekregen."

En dit zie je vaker, rellend marokkaans stinktuig dat niet wordt aangehouden. Het zijn gewoon complete kakkerlaknesten die buurten waar niks tegen wordt gedaan.

Volgens mij wordt dit gedaan om de criminaliteitscijfers niet nog verder te doen stijgen, zodat het lijkt altijd het allemaal wel meevalt.

Geen ST = Links.

Wat ook altijd zo leuk is in Nederland:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6597588/__Verdonk_met_eieren_bekogeld__.html?p=3,2
"Er is niemand aangehouden"

en

http://frontpage.fok.nl/nieuws/382259/1/1/100/man-opgepakt-na-hitlergroet.html

"Hij heeft een proces-verbaal gekregen."

En dit zie je vaker, rellend marokkaans stinktuig dat niet wordt aangehouden. Het zijn gewoon complete kakkerlaknesten die buurten waar niks tegen wordt gedaan.

Volgens mij wordt dit gedaan om de criminaliteitscijfers niet nog verder te doen stijgen, zodat het lijkt altijd het allemaal wel meevalt.

Het is een complot!!

Wel twee journalistiek hoogstaande links die je hier aanhaalt trouwens.

Telegraaf en Fok, voor wakker Nederland!!1

Terug
Naar boven