- Waardering
- 410
Ik zit ook altijd op GS, nuff said.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die GS poll votes op de PVV van het afgelopen jaar waren allemaal ironisch bedoeld?![]()
GS is toch vooral anti-politiek? Wat niet wil zeggen dat ze niet rechts zijn natuurlijk.
.Lees je die artikelen wel eens, en die filmpjes. Over de pvv bijvoorbeeld. Bij een of andere bijeenkomst selectief allemaal r**ards interviewen.
Met anti-politiek bedoel ik uiteraard de politieke partijen die er nu bestaan...Rechts is een politiek begrip, dus dan kunnen ze dat ook niet zijn.
GS is toch vooral anti-politiek? Wat niet wil zeggen dat ze niet rechts zijn natuurlijk.
Het blijft natuurlijk wel een verlengstuk van het Telegraafconcern, hun maatschappijkritiek is ongeveer net zo rechts als de Telegraaf zelf.
Ik weet niet of je sensatiezucht puur als "rechts" kunt kwalificeren.
Dit is het resultaat van een peiling bij 633 DBB leden:Ja, ik geloof ook wel dat rechtsdenkenden daar over vertegenwoordigd zijn. Dat is overigens op dbb ook zo.
Dit is het resultaat van een peiling bij 633 DBB leden:
Extreem links - 15 (2.37%)
Centrum links - 176 (27.80%)
Centrum rechts - 368 (58.14%)
Extreem rechts - 74 (11.69%)
Valt nogal mee dus, PVV haalt op DBB dan maar 11% als je ze tot extreemrechts rekent (toen zelfs lager dan landelijk). DBB'rs zijn denk ik vooral liberaal en "niet erg links".
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/resultaten-grote-tevredenheidsenquete-176392/
Waar jij je op baseert zijn die peilingen die af en toe in de politiek sectie staan, die zijn alleen totaal niet representatief, de peiling die ik hier post is dat wel.
Ik baseer me hierop natuurlijk:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/stemt-dbb-com-2e-kamer-verkiezingen-nl-236627/
Wat valt er onder extreem links trouwens? Die partijen hebben we helemaal niet in de politiek als ik me niet vergis.
Overigens kan ik me niet herinneren te hebben geparticipeerd in die enqûete die jij aanhaalt.
Extreem rechts hebben we ook niet in de politiek...
Zoals ik al zei, je krijgt dan alleen stemmen van mensen die sowieso al in de politiek sectie komen, en dus actief deelnemen aan de discussie. Je vergeet alle andere DBB'rs die in alle andere sectie rondhangen, vooral de on-topic secties. Totaal niet representatief.Ik baseer me hierop natuurlijk:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/stemt-dbb-com-2e-kamer-verkiezingen-nl-236627/
Wat valt er onder extreem links trouwens? Die partijen hebben we helemaal niet in de politiek als ik me niet vergis.
Overigens kan ik me niet herinneren te hebben geparticipeerd in die enqûete die jij aanhaalt.
Extreem rechts hebben we ook niet in de politiek...
Er bestaat geen Nederlandse partij die staat voor een gewelddadige omverwerping van de zittende elite door het proletariaat dus nee, er is geen extreem links.
En doe nou aub niet alsof GL niet extreem-links is want dat is altijd zo typisch voor links: ze vinden alles nog niet links genoeg om als extreem te beschouwen.