Fitness Seller

Partijprogramma PVV

Telegraaf en Fok, voor wakker Nederland!!1

Ja het is complete onzin inderdaad. Mvr Verdonk is helemaal niet lastig gevallen, het was een rechts complot! Allemaal in scene gezet en de extreemrechtse media wilt dit niet publiceren!!

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:15 ----------

Die GS poll votes op de PVV van het afgelopen jaar waren allemaal ironisch bedoeld? :o

Lees je die artikelen wel eens, en die filmpjes. Over de pvv bijvoorbeeld. Bij een of andere bijeenkomst selectief allemaal r**ards interviewen.

GS is toch vooral anti-politiek? Wat niet wil zeggen dat ze niet rechts zijn natuurlijk.

Lees je die artikelen wel eens, en die filmpjes. Over de pvv bijvoorbeeld. Bij een of andere bijeenkomst selectief allemaal r**ards interviewen.

Ik heb het over de mensen die daar reageren, die lui die GS runnen zijn alleen maar uit op hilarische verhalen en gekke interviews. Wil je hiermee overigens suggereren dat het niet over het algemeen r**ards zijn die je daar aantreft? Je hoeft alleen maar naar de eerste tien op de PVV lijst te kijken en dan te bedenken dat alles daaronder nog debieler is.

GS is toch vooral anti-politiek? Wat niet wil zeggen dat ze niet rechts zijn natuurlijk.

Het blijft natuurlijk wel een verlengstuk van het Telegraafconcern, hun maatschappijkritiek is ongeveer net zo rechts als de Telegraaf zelf.

Het blijft natuurlijk wel een verlengstuk van het Telegraafconcern, hun maatschappijkritiek is ongeveer net zo rechts als de Telegraaf zelf.

Er is ook voorzichtig een andere koers gevaren sinds de Telegraaf bemoeienissen. Het was al zwaar k*t maar nu is het ook nog eens selectief k*t.

Ik weet niet of je sensatiezucht puur als "rechts" kunt kwalificeren.

Ik weet niet of je sensatiezucht puur als "rechts" kunt kwalificeren.

De aanhang van GS :

[Link niet meer beschikbaar]

VVD + PVV een meerderheid waar ze in werkelijkheid alleen maar van kunnen dromen. Duizenden stemmers dus vrij representatief.

Linkse partijen bij elkaar halen net de 10% niet, als je D66 niet meerekent bij links.

Ja, ik geloof ook wel dat rechtsdenkenden daar over vertegenwoordigd zijn. Dat is overigens op dbb ook zo.

Ja, ik geloof ook wel dat rechtsdenkenden daar over vertegenwoordigd zijn. Dat is overigens op dbb ook zo.
Dit is het resultaat van een peiling bij 633 DBB leden:

Extreem links - 15 (2.37%)
Centrum links - 176 (27.80%)
Centrum rechts - 368 (58.14%)
Extreem rechts - 74 (11.69%)

Valt nogal mee dus, PVV haalt op DBB dan maar 11% als je ze tot extreemrechts rekent (toen zelfs lager dan landelijk). DBB'rs zijn denk ik vooral liberaal en "niet erg links".

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/resultaten-grote-tevredenheidsenquete-176392/

Waar jij je op baseert zijn die peilingen die af en toe in de politiek sectie staan, die zijn alleen totaal niet representatief, de peiling die ik hier post is dat wel.

Dit is het resultaat van een peiling bij 633 DBB leden:

Extreem links - 15 (2.37%)
Centrum links - 176 (27.80%)
Centrum rechts - 368 (58.14%)
Extreem rechts - 74 (11.69%)

Valt nogal mee dus, PVV haalt op DBB dan maar 11% als je ze tot extreemrechts rekent (toen zelfs lager dan landelijk). DBB'rs zijn denk ik vooral liberaal en "niet erg links".

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/resultaten-grote-tevredenheidsenquete-176392/

Waar jij je op baseert zijn die peilingen die af en toe in de politiek sectie staan, die zijn alleen totaal niet representatief, de peiling die ik hier post is dat wel.

Ik baseer me hierop natuurlijk:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/stemt-dbb-com-2e-kamer-verkiezingen-nl-236627/

Wat valt er onder extreem links trouwens? Die partijen hebben we helemaal niet in de politiek als ik me niet vergis.
Overigens kan ik me niet herinneren te hebben geparticipeerd in die enqûete die jij aanhaalt.

Er bestaat geen Nederlandse partij die staat voor een gewelddadige omverwerping van de zittende elite door het proletariaat dus nee, er is geen extreem links.

Ik baseer me hierop natuurlijk:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f99/stemt-dbb-com-2e-kamer-verkiezingen-nl-236627/

Wat valt er onder extreem links trouwens? Die partijen hebben we helemaal niet in de politiek als ik me niet vergis.
Overigens kan ik me niet herinneren te hebben geparticipeerd in die enqûete die jij aanhaalt.
Zoals ik al zei, je krijgt dan alleen stemmen van mensen die sowieso al in de politiek sectie komen, en dus actief deelnemen aan de discussie. Je vergeet alle andere DBB'rs die in alle andere sectie rondhangen, vooral de on-topic secties. Totaal niet representatief.

Die peiling van 633 leden is met bijna 3x zoveel leden en was in alle secties aangekondigd, daar zit het verschil.

En doe nou aub niet alsof GL niet extreem-links is want dat is altijd zo typisch voor links: ze vinden alles nog niet links genoeg om als extreem te beschouwen.

Dat jij er niet aan deelgenomen hebt daar kan ik verder niets aan doen en dat zegt verder ook weinig.

En doe nou aub niet alsof GL niet extreem-links is want dat is altijd zo typisch voor links: ze vinden alles nog niet links genoeg om als extreem te beschouwen.

Nee, GL is niet extreem links. Nu weet ik dat jij er graag eigen definities op na houdt wat betreft links en rechts maar voordat iets extreem genoemd kan worden moet er sprake zijn van een element van geweld en laat de GL nu net de partij zijn die daar helemaal niets mee heeft.

Terug
Naar boven