Fitness Seller

Passief meeroken wiet schadelijk voor je gains?

Sterkte gozer, niet makkelijk om naast zo iemand te zitten in de bus .. succes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maak je maar niet ongerust. Wiet heeft een hele sterke geur, erger dan gewone sigaretten.

Niet druk om maken.

Maak je maar niet ongerust. Wiet heeft een hele sterke geur, erger dan gewone sigaretten.

Niet druk om maken.

Jij bent vroeger zeker in een vat met wiet gevallen

Je moet toch gewoon weten, dat het passief meeroken zeer schadelijk is voor je gains .. man man domme gasten hier

Rook elke dag en gain gewoon...

wat een domme vraag....

enige wat ik weet over wiet roken en trainen is dat wiet roken oestrogeen zou opwekken ofzo... maar voorderest niet echt in verdiept

Hallo allemaal, vanochtend toen ik vanuit de bus naar school liep kwam er z'n meisje stoned de bus in toen ik uitstapte rook ik een de geur van wiet (ik heb het vroeger zelf ook gerookt vandaar dat ik het herkende) en die rook ik nog wel een langere periode toen ik naar school liep omdat het waarschijnlijk in mijn jas zat nu is mijn vraag is passief meeroken van wiet of het ruiken schadelijk voor je gains? of maakt het niet uit?

3bfZx.gif

OP I will find you and pepper ur anus

Je vitamineC. level is alleen gekilled zelfde als nadat je een sigaret hebt gerookt maar dan is je level -10^*

Dit was trouwens een serieuse reactie, als ik op de bus sta te wachten reken ik altijd uit hoeveel ik aan vitC bij moet tanken wanneer ik thuis ben.

Ik weet niet wat het verder nog allemaal oplost maar je VitC gaat dus iig naar de kloten.

@schemus:

Ik heb zelf nooit "zwaar veel gerookt". Meer af-en-toe. Had jij, als echte roker hehe :D, dan nog steeds van die vreet-buien, na het blowen?

Of heb je daar naar een tijdje geen last meer van?

Vreemd genoeg in de cut bijna niet

In de bulk kan ik sowieso al bijna niet stoppen met eten

ik had een tijdje terug in de coffieshop gezeten beetje poolen.
was 3 kg afgevallen in een week.

uitkijken

Zorg dat het niet meer dan 3x gebeurd anders is er geen terugweg en kun je beter een andere hobby gaan zoeken

Zorg dat het niet meer dan 3x gebeurd anders is er geen terugweg en kun je beter een andere hobby gaan zoeken

Vanaf 5 keer naast zo iemand zitten, kan je ook positief bevonden worden op dopingcontroles, hoorde ik!

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Gevaarlijk spul dus!

Schadelijke wietlucht is één ding, maar wat dacht je van al dat fijnstof in de lucht. Nog veel schadelijker voor je gains.

Daarom alleen met zuurstofmasker op naar buiten.

• Topic Starter Topic Starter
Ga ik zeker doen! bedankt voor de tip!

Ik denk dat je te weinig om handen hebt als je je druk gaat maken over zulke dingen, of het is gewoon een troll move.

Ik denk dat die hetze tegenwoordig over die asbest en die straling enzo gewoon voortkomt uit het feit dat bij mensen de illusie van zekerheid over hun gezondheid aangetast wordt.

Gewoon niet roken, met mate drinken en redelijk gezond eten en thats it. Meer heb je niet zelf in de hand.

Even serieus. Dat beetje rook wat je binnen krijgt als je naast hem loopt in de open lucht doet echt niets. Hoe kom je erbij. Als je je niet stoned voelt zit er ook niet genoeg in je bloed voor afbraak.

Ander verhaal is wanneer je bij iemand thuis komt waar alles grijs staat en hele avond geblowd wordt. En je elke avond op bezoek gaat.
Passief roken is slechter dan gewoon roken zeggen ze.

Succes en niet te druk maken om kleine dingetjes. Anders koop je maar zo een 100% zuurstof fles. Dit improved je hersenen en is goed voor sporters. Compenseer je meteen de passieve rook.

http://www.goxpower.nl/

Serious antwoord

Terug
Naar boven