MuscleMeat

Wiet om gek van te worden

Het is algemeen bekend dat stress behoorlijk ongezond is.
Mijn mening is dat het wel goed is om zo nu en dan lichaamlijk/geestelijk en ontspannen/ontstressen en dat het dus ook goed samen gaat met het trainen.
Om de longen te sparen zou ik alleen niet gaan roken, maar denk bijvoorbeeld aan verdampen of eten.

Ik zeg: DOEN!!!

:headbang:
FacepalmSmiley.gif

Ga de hoogovens ook aanklagen ...

Het is algemeen bekend dat stress behoorlijk ongezond is.
Mijn mening is dat het wel goed is om zo nu en dan lichaamlijk/geestelijk en ontspannen/ontstressen en dat het dus ook goed samen gaat met het trainen.
Om de longen te sparen zou ik alleen niet gaan roken, maar denk bijvoorbeeld aan verdampen of eten.

Ik zeg: DOEN!!!
Doe dan gewoon meteen anaal, veel betere opname.

Zo af en toe een jointje moet kunnen. Niet te veel want dan ga je dingen die normaal saai zijn steeds vaker doen en wat er echt toe doet boeit je dan minder.

wat hou ik toch van het beginners forum hahahaha

Oke, sorry, ik dacht dat je de gek met mij had ;)

Maar de conclusie is dus:
Wiet moet kunnen, maar met mate(n)?

Dat is met alles zo , gewoon niet in overdrijven. Maar als je merkt dat je er raar van gaat denken in de zin van paranoia stop er dan mee , paar mensen die ik ken die er een paranoïde denkwijze van krijgen.

Bv enorm achterdochtig worden van de motieven van mensen in negatieve zin. Wanneer ze niet roken hebben ze deze karakter attributen niet.

Terug
Naar boven