XXL Nutrition

Patronage à la plage

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag rug gedaan.

Cable Rear Pulldown
  • 12x60
  • 3x8x65

Close Grip Pulldown
  • 12x65
  • 8x70
  • 6x75
  • 4x80

Row Machine
  • 12x55
  • 8x60
  • 6x65
  • 4x70

Pulldown Machine

• 12x65
  • 8x75
  • 6x80
  • 4x90
  • 2x100

Verticaal optrekken
  • 14xBW
  • 10xBW
  • 8xBW+10kg
  • 8xBW

Pull-up (rug was kapot)
  • 3x3xBW

Deadlift (voor het eerst in men leven als afsluiter gedaan, doe em toch liever in begin vn de training)

• 8x50
  • 6x90
  • 4x110
  • 3x130 PR

Toch nog PR kunnen halen terwijl rug al kapot was, dus moet volgende keer nog wel wat kilotjes extra kunne heffe.

Vandaag lichte squats geprobeerd, voelde eiglijk totaal niets meer vn men knie dus ben meteen beginnen knallen. :)

Smith Squat
  • 5x70
  • 5x75
  • 5x80 PR

Leg Press
  • 8x130
  • 8x150
  • 8x170
  • 8x180

Leg Curl
  • 12x50
  • 10x55
  • 6x60

Leg Extention
  • 12x50
  • 12x60
  • 10x65
  • 8x70
  • 6x75
  • 3x80
  • 2x90 (slechte vorm)

One Arm Cable Tricep Pushdown
  • 16x6,75
  • 8x10
  • 6x10

V-Bar Triceps Pushdown

• 9x12x25
  • 1x20x15

Borst Onderarmen Buik

Bench press
  • wat opwarmreeksjes
  • 5x75
  • 5x80 PR
  • 4x80

Incline Bench Press
  • 6x60
  • 6x65
  • 6x65
  • 5x65

Incline DB Bench Press
  • 8x24
  • 8x24
  • 6x24
  • 5x24

Fly Machine
  • 3x12x35

Cable Wrist Curl
  • 4x10x10

Reverse Db Wrist Curl

• 4x10x7

Decline Crunches
  • 2x50xBW

Side Crunches
  • 35xBW
  • 50xBW

Leg Raises
  • 2x30xDb van 6kg tussen de benen

Knee Raises (bijna tot kin)
  • 2x20

Buikspiermachine
  • 45x55kg

Borst ging goed, voel wel dat men lichaam niet gewoon is zo vaak te trainen want dit is de 4de dag op rij dat ik ga trainen.

Men caseinepoeder was op dus gistere bij XXL nutrtition enkele nieuwe supps gekocht.

Multivitamine
Night Protein
en Animal Cuts

Vandaag Schoudertraining, heb niets van gewichten onthouden ><

Hamstrings en Lats

Romanian Deadlift
  • 4x10x67,5

Wide Grip Pull Up
  • 4x10xBW

Db Bor
  • 4x10x24

Lat Pulldown
  • 4x10x45 (zeer gecontroleerd uitgevoerd)

Pullover
  • 4x10x24

Voelde men lats echt lekker en ben van plan om rep ranges ongeveer om de week te veranderen vanaf deze week.

Rep ranges schedule
Week 1
  • 4x10

Week 2
  • 4x20

Week 3
  • 4x8

Week 4
  • 4x20

Week 5
  • 3x5 en 3x12 iso oefeninge

Week 6
  • 4x20

Week 7-8
  • 3x5 en 3x12 iso oefeninge

Week 9
  • Op reis

Dacht er misschien aan om Week 8 elke dag full body te doen omdat ik daarna een week niet kan trainen en dan blijft men metabolisme toch hoog en dan kan men lichaam ook wel een weekje rust gebruiken. Iemand ervaring met deze stratetgie?

Zonet men nieuwe supplementen van XXL ontvangen.

2xNight Protein 1,1kg
1x Dextro Juice 2kg
1x shakebaker
1x Animal Cuts
IMG_2262.jpg

Mooie aanvulling op men huidige supplementen namelijk whey, BCAA's en creatine

IMG_2263.jpg

IMG_2265.jpg

Even alle supps te same (exclusief BCAA)

IMG_2264.jpg

Vandaag weer gaan trainen na een dagje rust.
Borst en Biceps stond op het programma, was redelijk moe en qua gewichten ging de training niet goed. Ik merkte ook wel dat mijn borst niet gewend is aan setjes van 10 reps, pak ze meestal vrij zwaar aan met low reps, hoop dat die weer voor wat spierverwarring zorgt :D

Incline Bench Press
  • 4x10x50kg

Incline DB Bench Press
  • 1x7x20 (iets te weinig rust genomen voor de eerste set)
  • 2x10x20
  • 1x8x20

Machine Press
  • 1x10x45
  • 3x10x50

Reverse Curl
  • 1x10x12,5
  • 3x10x17,5

Cable Curl
  • 4x10x15
superset met

Tricep Pushdown (had effe zin om triceps oefeningetje tusse te gooien)
  • 4x10x15

Al bij al niet zo een goede training, had wel een lekkere pomp in de armen.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Ben voorlopig van plan de animal cuts nog niet te gaan gebruiken wegens reviews waarin sommige mensen toch wat side effects ervaren. Hij is houdbaar tot 2014 dus tijd genoeg om hem voor later te bewaren of wanneer de cut echt langzaam gaat.

Training van vrijdag
Rug - Schouders

deadlift
  • 3x5x110

bor
  • 1x5x50
  • 2x5x70

Pull up (wide)
  • 4xFxBW

Pulldown (gestrekte armen)
  • 4x8x20

Shoulder Db Press
  • 1x10x18
  • 1x10x20
  • 1x10x22
  • 1x7x22

Cable side raises

• 3x8x5

buikspieren overal 100 reps ofzo van
  • abcoaster
  • crunch op ball
  • side crunch
  • leg raises

Was oorspronkelijk van plan de komende weken volgens bepaalde rep ranges te gaan trainen en die elke week te veranderen. Maar dit ligt me echter niet zo en na wat research kwam ik op het stronglift 5x5 programma uit. Gelijkaardig als rippetoe maar ietsje anders ingedeeld qua oefeningen. Er is veel positieve feedback op het programma. Ook zeiden verschillende mensen dat al hun spiergroepen gigantisch verbeterden maar dat enkel de borst en biceps ongeveer evensnel groeiden als met splitprogrammas. Dit zijn nu net de 2 spiergroepen die voorlopen bij mij dus dat gaf voor mij de doorslag om het ook te gaan proberen.

Schema, 3xper week trainen, minstens 1 dag tussen

Workout A
Squat 5x5
Bench Press 5x5
Inverted Rows 3xF
Push-ups 3xF
Reverse Crunch 3x12

Workout B
Squat 5x5
Overhead Press 5x5
Deadlift 1x5
Pull-ups/Chin-ups 3xF
Prone Bridges 3x30sec

Dit programma schijnt ook ideaal te werken voor vetverlies, wat me wel logisch lijkt aangezien je veel meer spiergroepen aanpakt per workout en dus meer kcal verbrandt dan met bvb een borst - biceps training.

Waarschijnlijk begin ik vanaf maandag met dit programma.

mijn huidige rep max zijn

• BP 5x80
  • MP 5x50 (al even niet meer gedaan)
  • SQ (smith) 5x80
  • DL 3x130

Ik dacht om te beginnen met volgende gewichten
Squat: 5x5x60
Deadlift 1x5x100
MP: 5x5x35
BP: 5x5x60

Op die manier kan ik toch nog elke workout verhogen met 2,5kg en kan ik gedurende de eerste weken wat meer op techniek letten en men lichaam even laten wennen.

wat een berg sups zeg :roflol:

yup, realiseerde zelf pas na dat ik de fotos trok dat het wat overkill was. Die night protein, dextro juice, bcaa's en animal cuts is leuk om te hebbe maar veel heb je er niet aan. Als ze op zijn houdt ik et wss enkel bij whey - creatine. En de animal cuts verpats ik wss wnt vind 9 pilletjes nog al veel.

mjah, je zult er iig geen spiermassa mee gaan verliezen

Leuke log.
Je hebt idd veel supps. Maar ik supp eigenlijk best ook wel zwaar:rolleyes: (caseïne,bcaa, eaa, citruline, l-carnitine, ALC, energize, CLA, visolie, vit. D, zink en af en toe vit. C:roflol:)
Paar weken geleden zat ik nog aan de animal cuts; vond het wel zijn werk doen (toen wel geen energize).

Njah L-carnitine en CLA zijn zo goed als op. ALC, citruline en energize doe ik gewoon nog op.
Daarna kan ik eventueel nog crea mono nemen en whey invoegen, heb die ook nog staan:D

Ik vind je logtitel wel erg vet;) (stiekem jaloers)

Leuke log.
Je hebt idd veel supps. Maar ik supp eigenlijk best ook wel zwaar:rolleyes: (caseïne,bcaa, eaa, citruline, l-carnitine, ALC, energize, CLA, visolie, vit. D, zink en af en toe vit. C:roflol:)
Paar weken geleden zat ik nog aan de animal cuts; vond het wel zijn werk doen (toen wel geen energize).

Njah L-carnitine en CLA zijn zo goed als op. ALC, citruline en energize doe ik gewoon nog op.
Daarna kan ik eventueel nog crea mono nemen en whey invoegen, heb die ook nog staan:D

Ik vind je logtitel wel erg vet;) (stiekem jaloers)
Met de meeste supps kan je volges mij niets verkeerd doen.

Heb wat schrik om die animal cuts te gebruiken omdat er ook veel side effects zijn en vrees wat voor men nieren ook dan (panische angst voor nierstenen, maar dat is een lang verhal).

Hoe is het jou bevallen ? Heb je de full cycle gedaan ? En wat was begin en eindgewicht ? =)

En die titel vond ik zelf ook erg leuk klinken :D. Was de bedoeling om mensen aan te trekken wat tot nu toe nog niet erg goed gelutk is :(

Met de meeste supps kan je volges mij niets verkeerd doen.

Heb wat schrik om die animal cuts te gebruiken omdat er ook veel side effects zijn en vrees wat voor men nieren ook dan (panische angst voor nierstenen, maar dat is een lang verhal).

Hoe is het jou bevallen ? Heb je de full cycle gedaan ? En wat was begin en eindgewicht ? =)

En die titel vond ik zelf ook erg leuk klinken :D. Was de bedoeling om mensen aan te trekken wat tot nu toe nog niet erg goed gelutk is :(

nierstenen wil ik ofcourse ook niet. Daarom drink ik ook elke dag als een gek.
Heb de 3 weken gedaan. Is een 3tal kg op 5 weken afgegaan, zeker veel verbetering te zien.
Als je het 's morgens inneemt voel je na een paar minuten opeens een omschakeling waarbij je maag opeens begint op te warmen, daarna blijf je voor een heel eind wat warmer ^^
Voeding is ofcourse the key.

Ik denk dat je logtitel wel mooi zou staan op een T-shirt in de zomer als je een buffel bent :cool: (nog een short aan en zonnebril)

nierstenen wil ik ofcourse ook niet. Daarom drink ik ook elke dag als een gek.
Heb de 3 weken gedaan. Is een 3tal kg op 5 weken afgegaan, zeker veel verbetering te zien.
Als je het 's morgens inneemt voel je na een paar minuten opeens een omschakeling waarbij je maag opeens begint op te warmen, daarna blijf je voor een heel eind wat warmer ^^
Voeding is ofcourse the key.

Ik denk dat je logtitel wel mooi zou staan op een T-shirt in de zomer als je een buffel bent :cool: (nog een short aan en zonnebril)
Nam je 2 pakjes per dag ?

Voeding is net het probleem voor mij de komende weken (einde examen, begin vakantie = veel alcohol enzo). Dus het zou een waste zijn om het de komende weken te gebruiken.

Volgende zomer is het pas buffel time voor mij dus die tshirt zal nog ff moete wachte :D

Nam je 2 pakjes per dag ?

Voeding is net het probleem voor mij de komende weken (einde examen, begin vakantie = veel alcohol enzo). Dus het zou een waste zijn om het de komende weken te gebruiken.

Volgende zomer is het pas buffel time voor mij dus die tshirt zal nog ff moete wachte :D

Het is niet omdat de afsluit van de examens geassocieerd wordt met pinten hijsen, dat je hieraan ook moet meedoen. Ikzelf ga het sober houden en verder clean bulken;)

Nam er idd 2 per dag. 1 bij wakker worden en 1 een uurtje voor de training fzo.

Het is niet omdat de afsluit van de examens geassocieerd wordt met pinten hijsen, dat je hieraan ook moet meedoen. Ikzelf ga het sober houden en verder clean bulken;)

Nam er idd 2 per dag. 1 bij wakker worden en 1 een uurtje voor de training fzo.
Is waar, maar feesten en trainen zijn nu eenmaal 2 dingen die ik heel graag doe. Ook al klinkt dat wat contradictorisch.

Is waar, maar feesten en trainen zijn nu eenmaal 2 dingen die ik heel graag doe. Ook al klinkt dat wat contradictorisch.

Je maakt weer associaties alsof er een bepaalde regel fzo bestaat. Feesten moet toch niet persé gepaard gaan met drinken? Ik heb vaak op watertjes zitten feesten en ging echt wel los hoor.
Desnoods neem je een Pre-WO fzo :p

Je maakt weer associaties alsof er een bepaalde regel fzo bestaat. Feesten moet toch niet persé gepaard gaan met drinken? Ik heb vaak op watertjes zitten feesten en ging echt wel los hoor.
Desnoods neem je een Pre-WO fzo :p
dan kan je nog aan de watertjes gaan zitten, maar als je uitgaat is je voeding ook al ****ed up tenzij je zelf je bakje kwark in je achterzak meeneemt

dan kan je nog aan de watertjes gaan zitten, maar als je uitgaat is je voeding ook al ****ed up tenzij je zelf je bakje kwark in je achterzak meeneemt

proteïne reep? ^^
Je hebt zowiezo al caseïne ervoor op, dus je zal niet zo snel zonder eiwitten geraken =)

Terug
Naar boven