XXL Nutrition

Patronage à la plage

• Topic Starter Topic Starter
proteïne reep? ^^
Je hebt zowiezo al caseïne ervoor op, dus je zal niet zo snel zonder eiwitten geraken =)
en wat als je van 20-8 uitgaat :D
ga trouwens deze zomer op "feestkamp" met jongeretravel en dat wordt dus zoizo de kataboolste week vn men leven, dus ga daar wss wel wat massa etc verlieze maar dat neem ik er graag bij aangezien het ook een van de leukste weken is van het jaar :)

en wat als je van 20-8 uitgaat :D
ga trouwens deze zomer op "feestkamp" met jongeretravel en dat wordt dus zoizo de kataboolste week vn men leven, dus ga daar wss wel wat massa etc verlieze maar dat neem ik er graag bij aangezien het ook een van de leukste weken is van het jaar :)

caseïne ben je 8 uur zoet mee qua eiwitten. Je kan dan ook nog wat proteïne repen eten en desnoods wat frietjes stekken of een spaghetti nemen voor wat carbs hé :)

Vandaag lichtjes begonnen met het stronglift 5x5 schema, ik leg men begingewichten een stukje lager dan ik aan kan zo kan ik de eerste weken meer techniek gericht werken. Was al een tijdje gelede dat ik fullbody trainde en voelde erg lekker aan.

Workout A

exclusief opwarmsets

Squat
  • 5x5x60

Bench Press
  • 5x5x60

Inverted Rows (kon elke keer nog wel meer maar ik stop gewoon wanneer ik met men kin niet meer boven de bar geraak)
  • 1x20xBW
  • 1x14xBW
  • 1x11xBW

Push-Ups (handen 45° naar buiten, dan voel je het meer in de triceps)
  • 1x40xBW
  • 1x25xBW
  • 1x17xBW

Reverse Crunch
  • 2x12xBW

De workout ligt me wel vond enkel de ab oefeningen nog al lame, ging veel te gemakkelijk dus misschien dat ik die repranges wel aanpas.

Heb me zo net niet kunnen bedwingen en een kilo pudding naar binnen gewerkt. Goed voor zo een 2000kcals schat ik. Is best frustrerend als er altijd veel suikerrijke/vetrijke voeding in huis voor familieleden en je er nooit aan mag zitte. Vandaar de vreetpartij.

Zit nu ongelooflijk hard te balen dat ik ervan gegeten heb

Heb me zo net niet kunnen bedwingen en een kilo pudding naar binnen gewerkt. Goed voor zo een 2000kcals schat ik. Is best frustrerend als er altijd veel suikerrijke/vetrijke voeding in huis voor familieleden en je er nooit aan mag zitte. Vandaar de vreetpartij.

Zit nu ongelooflijk hard te balen dat ik ervan gegeten heb

Je kan er niets meer aan doen, helaas. Tenzij je in staat bent om het eruit te kotsen.:D
Pas je schema even aan en blijf je eiwitten gewoon eten. Je kan ook even een uurtje cardio doen :)
Heb zelf hier op mijn kot geen crap liggen en toch slaag ik er soms in om over de schreef te gaan, vooral met pindakaas en rozijnen:rolleyes:

Ben je aan het cutten fzo? : P
edit: clean bulk zeker :)

Je kan er niets meer aan doen, helaas. Tenzij je in staat bent om het eruit te kotsen.:D
Pas je schema even aan en blijf je eiwitten gewoon eten. Je kan ook even een uurtje cardio doen :)
Heb zelf hier op mijn kot geen crap liggen en toch slaag ik er soms in om over de schreef te gaan, vooral met pindakaas en rozijnen:rolleyes:

Ben je aan het cutten fzo? : P
edit: clean bulk zeker :)
De bedoeling is om tegen 10 augustus beachproof te zijn (bf=10% of lager), maar dit meer op een gematigde manier, dus voorlopig probeer ik gewoon clean te eten en doe na elke training 20minuutjes cardio, hoop op deze manier een paar % te verliezen en 2-3 weken voor 10aug ga ik er helemaal voor of doe ik voort hoe ik bezig ben dat hangt er dus vanaf hoe ver ik dan sta.

2de training volgens stronglift 5x5 schema en ook flink cardio geknald na de training.

Squat (focus de eerste weken op techniek)
  • 5x5x62,5

Overhead Press
  • 5x5x37,5

Deadlift
  • 1x5x110

Wide Grip Pull ups
  • 13xBW
  • 9xBW
  • 7xBW

Prone bridges
  • 1x30sxBW
  • 2x45sxBW

Elliptical
  • 10min 65-85% BPM

Roeien (max niveau)
  • 4min (Tabata style = intervallen van 20sec alles geve en 10 sec rust)

Ga nu lekker slape en morge laatste exame knalle.

harde training ja:thumb:. Ik hoop dat je goed gegeten hebt toch en niet meteen bent gaan slapen:rolleyes:

Heb nog ff flink aan men inleiding van men log zitte werken dus zal wat later gaan slapen dan gepland. Als iemand niets beters heeft te doen lees dan maar het hele ding door. :D

harde training ja:thumb:. Ik hoop dat je goed gegeten hebt toch en niet meteen bent gaan slapen:rolleyes:

Heb na de training 30gr dextro juice, 20gr whey, creatine en wat bcaa's genomen. Men lichaam komt dus niets te kort. Nu nog effe douche en wat noten + kwark of night protein ete/drinke.

Heb nog ff flink aan men inleiding van men log zitte werken dus zal wat later gaan slapen dan gepland. Als iemand niets beters heeft te doen lees dan maar het hele ding door. :D

Heb na de training 30gr dextro juice, 20gr whey, creatine en wat bcaa's genomen. Men lichaam komt dus niets te kort. Nu nog effe douche en wat noten + kwark of night protein ete/drinke.

BCAA na de training??? Kan je toch beter voor nemen en erna EAA.

Heb mijn caseïne en noten ook nog te goed:D

Log ligt tijdelijk plat doordat ik niet kan trainen de komende week(en) door kaakoperatie.

Na men kaakoperatie even platgelegen, en tot op heden wat pussysplit training. Vandaag terug begonnen met het echte werk.

Exclusief warming up sets

Squat
  • 5x5x70

Military Press
  • 5x5x45

Deadlift
  • 1x5x110

Pull-up
  • 8xBW
  • 5,5xBW
  • 5xBW

Wrist Roll(staafje met koord)
  • 2x7,5kg

Prone Bridge
  • 3x1min

Voelde heerlijk weer eens lekker hard te gaan. Traps waren nog wel beetje verzuurd van het proberen te balanceren in handstand gisteren.

Ah fantastisch je bent terug. Als ik de naam van je log zie, word ik steeds blij:).

Blijf nu maar goed trainen, anders haal ik je nog in:D

Ah fantastisch je bent terug. Als ik de naam van je log zie, word ik steeds blij:).

Blijf nu maar goed trainen, anders haal ik je nog in:D
You wish, ben klaar om te knalleeeeeuh.:D
Binne 2 weke wel Lloret de mar dus dat wordt wel even wat gas terug nemen dan. :(

Vandaag nog rete stijf in de benen van maandag, maar ik wou niet de p*ssy uithangen dus maar gaan trainen.

Eerst 10min warm up voor dat melkzuurgevoel in de benen wat weg te krijgen. Dan het echte werk.

Squat
  • 5x5x72.5

Incline Bench Press (moet normaal Flat zijn volgens het schema, maar vind me borst wat groot en men schouders wat klein, is dit schouder overkill of niet ?)
  • 5x5x60

Inverted Rows

Onderarmen faalden hier veel eerder dan men rug, dus heb meer het gevoel dat ik met deze oefening de onderarmen heb aangepakt dan de rug, maar dit zal wel veranderen zodra men onderarmen wat sterker zijn.

• 21xBW
  • 12xBW
  • 10xBW

Pushups

Gingen niet echt goed, was op dit moment al redelijk uitgeput.
  • 35xBW
  • 16xBW
  • 12.5xBW

Reverse Crunch
  • 12xBW
  • 12xBW+4kg db tussen benen
  • 12xBW+4

Ben tevreden over deze training, ze ging beter dan ik had verwacht.

rep/set volume van 25 is niet zoveel hoor.
Als je goed zit met je borst deftig vooruit lijkt het me dat je schouders niet zo zwaar gehit zullen worden.

Terug
Naar boven