XXL Nutrition

Patronage à la plage

• Topic Starter Topic Starter
rep/set volume van 25 is niet zoveel hoor.
Als je goed zit met je borst deftig vooruit lijkt het me dat je schouders niet zo zwaar gehit zullen worden.
Het is net de bedoeling dat me schouders harden worden gehit met de incline... maar geef ik ze dan wel tijd genoeg om te rusten als ik ze elke training dees deels aanpak ?

Het is net de bedoeling dat me schouders harden worden gehit met de incline... maar geef ik ze dan wel tijd genoeg om te rusten als ik ze elke training dees deels aanpak ?

Zolang het volume niet te hoog oploopt lijkt het me van niet. Het succes van een spier meermaals per week aanpakken ligt hem in de variatie; één keer zwaarder en lage reps; andere keer lichter en meer volume + variëren in oefeningen.
Maar kijk, zolang je elke training iets beter doet dan de vorige, dan doe je maar waar je mee bezig bent.
Als je niet vooruit gaat, dan moet je wijzigingen doorvoeren.

Laatst bewerkt:
Zolang het volume niet te hoog oploopt lijkt het me van niet. Het succes van een spier meermaals per week aanpakken ligt hem in de variatie; één keer zwaarder en lage reps; andere keer lichter en meer volume + variëren in oefeningen.
Maar kijk, zolang je elke training iets beter doet dan de vorige, dan doe je maar waar je mee bezig bent.
Als je niet vooruit gaat, dan moet je wijzigingen doorvoeren.
Ben eigenlijk wel benieuwd hoelang ik het kan volhouden om elke training met 2,5kg te verhogen op elke oefening.
Spieren zijn trouwens veel voller en harder nu ik fullbody train :)

Training ging beter dan verwacht, want heb niet zo goed gegeten/geslapen laatste dagen .

Squat

• 5x5x75

Merk dat ik toch nog wat aan mijn techniek zal moeten werken;

Military Press

• 4x5x47.5
  • 1x4x47.5

Deadlift

• 1x5x110

(evenveel als vorige keer omdat vorige keer beetje gesmokkeld was)

Pull-up

• 9xBW
  • 6xBW
  • 5xBW

Triceps Pressdown

• 2x12x25

Prone Bridge

• 3x1min

15min cardio

Laatst bewerkt:
Squat

• 5x5x77.5

Mijn huidige PR staat op 5x80 dus denk dat dat bij deze wel verpulverd is.

Incline Bench Press

• 5x5x62.5

Ging echt te easy =D

Inverted Rows

Beetje beter als vorige keer, maar merk wel dat ik met deze oefening het meeste problemen heb qua progressie.
  • 23xBW
  • 14xBW
  • 11xBW

Pushups

Gingen stukken beter als vorige keer

• 50xBW
  • 26xBW
  • 15xBW

Reverse Crunch

• 12xBW+4kg
  • 12xBW+4
  • 12xBW+4

En nog wat abwork

Daarna 4minuutjes cardio tabata style.

Vertrek 10aug op reis dus wil de laatste 5dagen voor ik vertrek elke dag gaan trainen dus split ik deze 5 dagen weer.

Vandaag Rug Triceps, weet niets meer van gewichten en reps ><

Pull Up
Chin Up
Lat Pulldown
Lat pulldown Small Grip
One Arm Cable Row
Pullover

Pressdown
Cable Kickback
Tricep extention

Vandaag meer op uitvoering gelet dan op het gewicht.

Ik zou echt keizwaar nu gaan en hoge intensiteit en hoog volume. Desnoods dus keiveel sets met low reps (3-6 fzo).
Dan kan je lekker herstellen tijdens je vakantie en kom je sterker terug ;)

Terug
Naar boven