Fitness Seller

PC Hardware Topic

Dit.
Echter ben ik van mening dat je het lekker zelf moet bouwen. Het is leuk, "leerzaam" en een stukje voordeliger.

Ik overweeg het inderdaad wel om zelf te gaan bouwen maar ben bang om verkeerde onderdelen te kopen die bijvoorbeeld niet op het moederbord passen

• Topic Starter Topic Starter
,hmjbv,m

Laatst bewerkt:
Ik overweeg het inderdaad wel om zelf te gaan bouwen maar ben bang om verkeerde onderdelen te kopen die bijvoorbeeld niet op het moederbord passen

Je hoeft eigenlijk alleen de socket van je cpu te matchen met je mobo, en evt ram voltage. Sowieso als je een lijstje hebt hier of op een site als tweakers posten.

Gaan er nog broadwell desktop cpu's uitkomen? Zag dat Skylake cpu's al in Q3 2015 komen :eek:

dankje mannen! :)

http://wccftech.com/nvidia-geforce-...ions-leaked-launching-24-hours/#ixzz3UYqcpp00
zsFK5Ai.jpg

even een vraag. ik ben op zoek naar een nieuwe video kaart.

Momenteel ziet mijn systeem er als volgt uit

- AMD FX-8320 8-Core Processor x 3699.8 MHz (AMD)

- 12 GB RAM 1600 mhz DDR3

- Moederboard 990FX Extreme3.0 (ASRock)

- Videokaart ATI radeon HD5770 1042mb

zoals je ziet is mijn videokaart aardig oud en ben ik opzoek naar een nieuwe. Niet al te duur. maar wel redelijk apparaat.

Ik had zelf de Sapphire R9 280 3GB in gedachten

Nog suggesties?

even een vraag. ik ben op zoek naar een nieuwe video kaart.

Momenteel ziet mijn systeem er als volgt uit

- AMD FX-8320 8-Core Processor x 3699.8 MHz (AMD)

- 12 GB RAM 1600 mhz DDR3

- Moederboard 990FX Extreme3.0 (ASRock)

- Videokaart ATI radeon HD5770 1042mb

zoals je ziet is mijn videokaart aardig oud en ben ik opzoek naar een nieuwe. Niet al te duur. maar wel redelijk apparaat.

Ik had zelf de Sapphire R9 280 3GB in gedachten

Nog suggesties?

2de hands 7950 met nog garantie op tweakers. Evensnel aan de helft van de prijs, en t/e/m full hd goed genoeg.

Let wel op de aansluitingen van je voeding en afmetingen van je kast.

Laatst bewerkt:
ah bedankt.

Koop meestal geen 2dehands hardware.

maar voor zulke prijzen is het wel iets om over na te denken idd.

nvm.

Me aller eerste AMD CPU :D
Meteen maar het snot eruit overclocken :p

AMDAMDAMDAMDAAAAAAAAAAMMMMMMMMMDDDDDDDDDDDDDD.jpg

---------- Toegevoegd om 18:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

http://www.laptopshop.nl/product/55....1773960038.1427181232#product_specifications

lijkt me een heeeeeeeeel mooi budget gaming-laptopje, maar heeft iemand benchmarks voor gaming van die r260dx, want ik vind er geen enkele.

IK ga ook even kijken voor u :)
en het zo ook even lezen, thanks...

Waar gebruik je je PC allemaal voor, dat je zoveel nieuwe hardware koopt telkens?

Welke GTA? Ben zelf pas weer begonnen met San Andreas, nog nooit de campaign uitgespeeld dus dat lijkt me wel mooi voor deeltje vijf eindelijk uitkomt.

Terug
Naar boven