XXL Nutrition

PC Hardware Topic

Altijd lekker nieuwe hardware!

Corsair H100i fail, pomp kapot...
Die brol ligt er uit, custom loop installed. Alpahcool heeft echt mooie prijs voor custom loops (200 euro voor een volledige CPU loop, big phat rad en deftige fan's, geen fan van dat reservoir, pomp een beetje luid, maar voor die prijs moet ik zwijgen!)
Als de 980Ti of 990 uitkomt gaat die erin met een waterblock. (of eventueel de AMD equivalent, de beste overclocker gaat erin)

Building a dreammachine.
Nog aan het twijfelen over switch naar X99 of niet :D.

• Topic Starter Topic Starter
LOL at "brol" je bent zelf een brol lol..
als er een pompje failed wil nog zeker niet zeggen dat het niks is...

Corsair FTW...

Dx12 zal het gebruik tussen een AMD Radeon en een NvidiA Geforce kaart in SLI mogelijk maken,
wat ik persoonlijk niet geloof dat dit gaat gebeuren, zal denk ik geblocked worden in de drivers ,

http://www.tomshardware.com/news/microsoft-directx12-amd-nvidia,28606.html

Het is op zich wel weer goed voor ons..
klinkt eigenlijk gewoon als BS lol..

Laatst bewerkt:
LOL at "brol" je bent zelf een brol lol.. als er een pompje failed wil nog zeker niet zeggen dat het niks is... Corsair FTW... _______________________________________________________ Even wat LOL nieuws (we zijn nu toch bezig) Dx12 zal het gebruik tussen een AMD Radeon en een NvidiA Geforce kaart in SLI mogelijk maken, wat ik persoonlijk niet geloof dat dit gaat gebeuren, zal denk ik geblocked worden in de drivers , http://www.tomshardware.com/news/microsoft-directx12-amd-nvidia,28606.html Het is op zich wel weer goed voor ons.. klinkt eigenlijk gewoon als BS lol..

Om Corsair link te kunnen gebruiken moet je al enkele aanpassingen maken aan de bios om gewoon nog maar de H100i te zien als device (en curves en zo in te stellen). Hun PSU's zijn zogezegd ook compatibel met dat programma, maar je moet er wel een kabel van 20 euro voor kopen.
De fan's die met de H100i worden meegeleverd zijn gewoon ondermaats, zeer luid voor matige performance. Toen de pomp faalde toonde Corsair link nog steeds aan dat deze aan 2000 toeren aan het draaien was, terwijl deze gewoon helemaal af stond. CPU naar de 100 graden, maar geen enkel probleem te melden volgens Corsair link. (lijkt me net 1 van de potentiele voordelen van die software; dat het je waarschuwt bij een defect)

Hier komt geen corsair niet meer binnen.

Er zijn beter AIO waterkoelers voor dezelfde prijs tegenwoordig (H100i 1 jaar geleden gekocht toen het aanbod nog iets minder groot was). Een dikkere radiator, uitbreidbaar systeem, allemaal voor dezelfde prijs mogelijk.

Zag je in een andere post Linux prijzen, wil je dat wel eens zien combineren met een Corsair Link...

Dat nieuws is BS. Is gewoon onmogelijk, ze werken beide volgens andere technologieën, lijkt me onmogelijk die te combineren zonder verschrikkelijke artefacten.

Ik gebruik linux en windows voor me projecten,
en \wat betreft Corsair link, dat gebruik ik in principe niet..:p

ik heb wat mooie nummers van Corsair(h100i) maar ik zie al aan je posten dat je dat toch niet gaat aannemen..;)

Dat mag natuurlijk, maar dan ben ik snel klaar..
wel leuk om weer een extra computer nerd(goed bedoeld) in de thread hebben :cool:

Must...resist...to attack...bullshit....Ray...help me...

Nieuwe laptop binnen :D Oude was uit 2007, nieuwe uit 2011. Echt gestoord hoeveel beter laptops in een paar jaar tijd kunnen worden. En goedkoper, er zit een i5 2520m in en dat voor 180 euro.. :eek:

Beest van een BOINC kaart :cool: /needs moar..
gisteren 2ehands gehaald..
gtx670.jpg

Ik moet nog steeds is me draadjes opbergen :P
zo meteen, moet toch weer een anderen computer bouwen.. dus het komt wel uit zo..

GTX960 top GTX670 bottom :)
gtx670power.jpg

GPUgrid_Extreme.jpg

LOL gewoon weeer een "Asus" :D
absoluut niet bewust...

Had ik maar een echt been, dan had ik ook minimaal 700 extra cuda cores

ray wat is een aanrader als ik een pc wil laten samenstellen? Alternate.nl of heb jij betere alternatieven?

ben wel redelijk technisch maar zelf nog nooit in elkaar gezet dus ben bang dat ik iets fout doe :P

Laatst bewerkt:
Inderdaad, alternate is een aanrader. 65 euro inclusief garantie en service.

Nooit gedacht dat ik dit ooit nog is zou kopen(AMD)..
voor 8core cruncher en natuurlijk meer PCI-E lanes..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als je hem niet zelf in elkaar wil zetten is het een prima setup. Zet je hem wel zelf in elkaar bespaar hier toch zoon 200 euro gok ik, kan je een evt een betere gpu kopen of gewoon in je zak houden

http://www.alternate.nl/html/produc...product_code=99801036&utm_source=tweakers.net

Ray is dit een goede samenstelling? Standaard build van Alternate. Op of aanmerkingen? Een SSD erin is echt een must voor mij :) en wil wel rond de 1000 euro blijven

Als je hem niet zelf in elkaar wil zetten is het een prima setup. Zet je hem wel zelf in elkaar bespaar hier toch zoon 200 euro gok ik, kan je een evt een betere gpu kopen of gewoon in je zak houden

Dit.
Maar kijk ook even bij de andere webshops die "huismerk" pc's hebben. Wil nog wel eens wat schelen.

Echter ben ik van mening dat je het lekker zelf moet bouwen. Het is leuk, "leerzaam" en een stukje voordeliger.

Niet Ray hier, maar dat is een prima PC.. zelfbouw zal inderdaad wat goedkoper zijn maar buiten die zeg tweehonderd euro is dit een erg goede keuze in vergelijking met veel andere "game" PC's.

Terug
Naar boven